Oskardon ma racje jest to randomowo nałożona tekstura maskowania znaleziona w internetach
Oskadron powierzchnia karabinu musi być matowa i niepołyskliwa, tym bardziej jeżeli nałoży się jeszcze maskowanie.
Trochę ciężki ten obiekt do teksturowania czy robienia czegokolwiek z nim.
Myślałem, żeby nawet porobić kilka oddzielnych mapek dla niego, tj. osobno optyka i inne akcesoria a osobno sam karabin.
Problem jest taki, że ciężko było by użyć tego w jakiejś grze, bo same mamki 2kx2k swoje ważą, a trzeba by to jeszcze podwoić.
Nie mniej jeszcze będę pracował nad tym modelem bo już tyle zrobiłem, że głupio było by nawet porzucić cały projekt.
Post połączony: 2015-07-29, 22:08
Przepraszam, że post pod postem, ale nowa myśl powinna się zawrzeć w nowym poście.
Ostatnio pracowałem trochę nad drewnem.
Wydaje mi się, że skopałem trochę gloss, bo drewno wygląda jakby było mokre (połyskuje).
Drewno w moim wykonaniu:
gloss:
obniżony poziom gloss:
normalmapa:
Screeny oczywiście z marmoseta.
Model ma 300tris