Prace 3D 866524 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 866524

Odpowiedzi 3194

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Prawie się udławiłem :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Mili jak zawsze :P
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Valeyard

Prace 3D
#3142 2015-05-19, 15:15(Ostatnia zmiana: 2015-05-19, 17:36)
I kolejna łysa główka na forum. WIP Ćwiczenie rzeźbienia twarzy;]
Edycja:@Jedairusz.  Z tymi uszami to dobre miałeś spostrzeżenie.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Chyba coś z uszami nie tak, sprawiają wrażenie zbyt grubych.i brakuje na nich detalu. Poza tym wygląda całkiem fajnie!

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

taki tam ludzik, jeszcze dłonie niedokończone

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kiedyś miałeś lepszy brzuch.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bardziej uwydatnij mostek i żebra. Dłonie potrzebują dużo więcej pracy i mięśnie ramion też mało kształtne. 
Nad spodenkami zgaduję jeszcze wiele nie pracowałeś, to nie oceniam. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
buzia

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Mieliśmy człowieka z żelaza, teraz mamy także z aluminium.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
To je amelinium ? 
 
some things are meant to be

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Znaczy, że nieoteksturuje tego?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
Jak na razie skromny projekt. Jeszcze WIP, więc dojdzie jeszcze kilka budynków i pierdół.
Oczywiście prosze o obiektywną ocenę. Mam wrażenie, ze te szachulce pasują trochę jak koła do czołgu :D

Cały projekt jest luźno oparty na tym concept arcie:


Spoiler

Tu jeszcze kilka renderów
Wrzucam w linkach bo są dosyć duże (4000x2000):
obraz1
obraz2







 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Siedziałem daleko od monitora i najpierw szczena mi opadła. Przysunąłem krzesło i doczytałem, że to koncept :P


Robota robić nie będziesz?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
Będzie ciężko bo mam tylko jedną grafikę by móc go odwzorować. Na dodatek nie jest dobrze widoczny.. Jednak mam w planach wykonanie go jako odrębną część innego projektu, również opartego na tym samym arcie :)
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
#3154 2015-07-24, 20:34(Ostatnia zmiana: 2015-07-24, 20:44)
Witam
Znowu ja z tym moim nieszczęsnym HK.
Dużo ostatnio przy nim majstrowałem i znacznie odchudziłem model.
Z 13k tris zrobiłem 5,2k tris. Jestem zadowolony bo ciężko zauważyć różnicę (oczywiście po nałożonej normalce) Od nowa mapowanie i wypalanie normalki, pokusiłem się również o mapkę AO (przyda się do albedo).
Niestety ciągle występują artefakty podczas wypalania normalki. Próbowałem przeróżnych ustawień cage w xnormalu ale ciągle to samo.
Mam na myśli np to:
Spoiler
lub to:
Spoiler
Nie wiem jak się tego pozbyć. Zapewne chodzi o cage jak zwykle  -_-
Normal mapa:
Spoiler
Łatwo można znaleźć tłumik na tym.
Nie śmiejcie się  :facepalm:

Tak ogólnie wygląda cały model:
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Tutaj jeszcze siatka po odchudzeniu:
Spoiler
Można porównać z siatką, która jest kilkanaście postów wyżej.
Ogólnie to można by jeszcze uciąć kilka zbędnych poligonów, ale zorientowałem się podczas mapowania i nie chciało mi się zaczynać od nowa.

Poprawiłem również model HP. Różnice kosmetyczne, ale dzięki temu pozbyłem się paru błędów z normalki.
Model HP:
Spoiler
Myślę, że to akurat mi się udało

Jeżeli uda mi się z Waszą pomocą wyeliminowywać błędy w normalce to myślę, że w przyszłym tygodniu przedstawię gotowy model z mapkami (albedo, gloss, etc..)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Te błędy na cylindrach to przez smoothgrupy . Możliwe ze na lp dales tam twarde krawędzi a na UV masz jako jeden element.
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
Dzięki Wowoz :D To właśnie wina źle ustawionych sg
 

Wonski

Wonski

Gry (themodders@telegram)
radio engineer
posty256
Propsy91
ProfesjaProgramista
  • Gry (themodders@telegram)
  • radio engineer

Wonski
Gry (themodders@telegram)

Prace 3D
#3157 2015-07-28, 17:00(Ostatnia zmiana: 2015-07-28, 17:07)
Miało być na koniec tygodnia, ale trochę się rozpędziłem.
Myślę, że jak na moje pierwsze mapki to efekt nie jest zły. (AO, albedo, specular, gloss, normal)
Spoiler
Spoiler

Wersja bez zanieczyszczeń:
Spoiler


Jeszcze WIP, kilka błędów w albedo do poprawienia. Muszę też gloss i spec poprawić by to bardziej przypomniało metal oraz oczyścić optykę z kamuflażu   :).
Myślę, że zrobiłem jako taki progres.

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wygląda jakbys nałożył teksture z innego modelu :F
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

oskardon

Prace 3D
#3159 2015-07-29, 09:27(Ostatnia zmiana: 2015-07-29, 09:37)
Miałem dokładnie to samo wrażenie. Normal mapa i model nie współgrają za dobrze z diffuse które wygląda jak randomowo nałożony deseń.
Na wersji bez zanieczyszczeń cieniowanie widać bardzo słabo, a speculara nie widzę w ogóle - cała powierzchnia jest jednakowo matowo-lśniąca, jak wykonana z jakiegoś gumo-plastiku. Metal tak nie wygląda nawet kiedy jest czysty - w przypadku zwykłej stali, nawet gładkiej, odbijalność jest niejednolita, da się zauważyć charakterystyczne desenie na całej powierzchni i odbłyski na krawędziach.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry