Witam
Znowu ja z tym moim nieszczęsnym HK.
Dużo ostatnio przy nim majstrowałem i znacznie odchudziłem model.
Z 13k tris zrobiłem 5,2k tris. Jestem zadowolony bo ciężko zauważyć różnicę (oczywiście po nałożonej normalce) Od nowa mapowanie i wypalanie normalki, pokusiłem się również o mapkę AO (przyda się do albedo).
Niestety ciągle występują artefakty podczas wypalania normalki. Próbowałem przeróżnych ustawień cage w xnormalu ale ciągle to samo.
Mam na myśli np to:
lub to:
Nie wiem jak się tego pozbyć. Zapewne chodzi o cage jak zwykle
Normal mapa:
Łatwo można znaleźć tłumik na tym.
Nie śmiejcie się
Tak ogólnie wygląda cały model:
Tutaj jeszcze siatka po odchudzeniu:
Można porównać z siatką, która jest kilkanaście postów wyżej.
Ogólnie to można by jeszcze uciąć kilka zbędnych poligonów, ale zorientowałem się podczas mapowania i nie chciało mi się zaczynać od nowa.
Poprawiłem również model HP. Różnice kosmetyczne, ale dzięki temu pozbyłem się paru błędów z normalki.
Model HP:
Myślę, że to akurat mi się udało
Jeżeli uda mi się z Waszą pomocą wyeliminowywać błędy w normalce to myślę, że w przyszłym tygodniu przedstawię gotowy model z mapkami (albedo, gloss, etc..)