Prace 3D 1136074 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136074

Odpowiedzi 3194

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
To się z latarką ogląda? Czemu takie ciemne? :P
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Diffuse zrobiłem ciemne, bo jasne wyglądało brzydko.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#1162 2010-09-04, 21:49(Ostatnia zmiana: 2010-09-04, 21:49)
Nowy extra Hi tech next gen ultra poly game model czyt. box z extra ulstra 512x512  hi hd 1080p textures...

 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
dobry hdr
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ja przynajmniej normalkę na takie okazje robiłem :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Troche za jasne ale nie miałem sił się bawić : p

 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
taa... powala normalnie...

Nic lepszego nie macie?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

sauron
  • Gość
wstydziłbyś się takie coś pokazywać  :lol2:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#1168 2010-09-06, 07:25(Ostatnia zmiana: 2010-09-06, 07:31)
Jeśli ktoś nie czai czemu to daje to jego problem : p

Swoją drogą poziom nie odbiega od WoWa xd.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
bardzo fajne
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Że co bardzo fajne? Te pseudo modele? xd
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to jest 256 czy 128?
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
512 chyba nie wiem jaką mi program robi chcecie to osobno wam upne xd a jak by koś nie zaczaił to te modele dałem dla beki żeby wyśmiać dział 3D w którym bieda aż piszczy.
 

Darmor

Darmor

Użytkownicy
posty36
Propsy1
  • Użytkownicy
Nałożyłem textury na ostatni model. Miałem trochę problemy z mapowaniem. Stąd takie pytanie. Jak efektywnie mapować obiekty takie jak np. belki czy okna.

Co do tekstur to wiem, że są nieodpowiednie ze względu na swoje rozmiary, ale nie mogłem znaleźć lepszych. Prosiłbym także o pomoc w obróbce wszelkiego rodzaju zdjęć czy materiałów, które mogłyby posłużyć do stworzenia dobrej tekstury.
Jeszcze jedno, jestem zielony jeśli chodzi o obsługę PS czy gimpa, więc najlepiej, żeby tutki były przeznaczone dla początkujących.
http://img190.imageshack.us/img190/3170/domrender.png

Aha, no i proszę o opinie. :wink:
 

Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy
Ja może z innej beczki ostatnio testowałem materiał do sofy:



soft 3dmax,Vray,Lekko jasność i kontrast oraz jaskrawość plus sharpen w Ps

Widzę że większość prac tu to modele LP ale to mnie nie dziwi w końcu to forum modderskie ale chyba nie będzie wam to przeszkadzać jeśli wrzucę tu jakieś modele Hp albo jakieś wizki.
 





landryn

landryn

Użytkownicy
posty18
Propsy1
  • Użytkownicy

landryn

Prace 3D
#1175 2010-10-10, 21:48(Ostatnia zmiana: 2010-10-10, 21:49)
Witam,
Jako, że moderzy nie dopuścili mojego posta w dziale "targowisko", wrzucę moje wypociny tutaj.
proszę o obiektywne opinie :)  nigdy nie miałem styczności z programami do tworzenia grafiki 3D, jest to moja pierwsza w życiu praca. Nie nałożyłem tekstury, bo za cholere nie potrafię (jeszcze :p).
pozdrawiam.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ile tysięcy trójkątów?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: landryn link=topic=31.msg114283#msg114283#msg114283#msg114283 date=1286740107
Witam,
Jako, że moderzy nie dopuścili mojego posta w dziale "targowisko", wrzucę moje wypociny tutaj.
proszę o obiektywne opinie :)  nigdy nie miałem styczności z programami do tworzenia grafiki 3D, jest to moja pierwsza w życiu praca. Nie nałożyłem tekstury, bo za cholere nie potrafię (jeszcze :p).
pozdrawiam.
ała, już widać że jest masakrycznie dużo poly, no ale to pomińmy, doczytaj o smoth group i je ustaw, głównie na ostrzu :)  resztę pominę bo wolę na ten model za długo nie patrzeć :)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

landryn

landryn

Użytkownicy
posty18
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Dracon link=topic=31.msg114291#msg114291#msg114291#msg114291 date=1286740404
Ile tysięcy trójkątów?
chciałbym coś z tym zrobić, ale co? :p tak jak mówiłem, nie łapie jeszcze blendera, więc tylko zrobiłem model, set smooth i tyle.

Cytat: Zdunek#msg114291#msg114291#msg114291#msg114291 date=1286740404
Ile tysięcy trójkątów?
chciałbym coś z tym zrobić, ale co? :p tak jak mówiłem, nie łapie jeszcze blendera, więc tylko zrobiłem model, set smooth i tyle.

Cytat: Zdunek
doczytaj o smoth group i je ustaw
w ogóle tego nie łapię. nie wiem gdzie, co i jak, możesz bardziej szczegółowo? próbowałem coś kombinować, ale jakichś konkretnych efektów to nie dało...

Cytat: Zdunek#msg114291#msg114291#msg114291#msg114291 date=1286740404
Ile tysięcy trójkątów?
chciałbym coś z tym zrobić, ale co? :p tak jak mówiłem, nie łapie jeszcze blendera, więc tylko zrobiłem model, set smooth i tyle.

Cytat: Zdunek
resztę pominę
no właśnie prosiłbym nic nie pomijać, bo chciałbym żeby ktoś kto się na tym zna, wytłumaczył mi kilka kwestii, bo jak na razie nie mogę się nazwać nawet #msg114291#msg114291#msg114291#msg114291 date=1286740404]
Ile tysięcy trójkątów?
[/quote]
chciałbym coś z tym zrobić, ale co? :p tak jak mówiłem, nie łapie jeszcze blendera, więc tylko zrobiłem model, set smooth i tyle.

Cytat: Zdunekzielonym#msg114291#msg114291#msg114291#msg114291 date=1286740404
Ile tysięcy trójkątów?
chciałbym coś z tym zrobić, ale co? :p tak jak mówiłem, nie łapie jeszcze blendera, więc tylko zrobiłem model, set smooth i tyle.

[quote author=Zdunek :p
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1179 2010-10-11, 14:51(Ostatnia zmiana: 2010-10-11, 14:54)
Przede wszystkim pooglądaj siatki różnych modeli low poly i postaraj się modelować w podobny sposób. Bardzo to pomaga w nauce modelowania.
Cytuj
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny.
Tutaj masz bardzo ważny cytat :)

Co do smootha, to poczytaj w internecie o modyfikatorze EdgeSplit.

Dla początkujących polecam wideotutoriale Anny Celarek. Można się wiele dowiedzieć :)

Jeśli masz jakieś pytania na temat Blendera od 2.46 do wersji 2.49b włącznie, pisz na GG.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry