Prace 3D 1137431 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137431

Odpowiedzi 3194

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
nie jest skomplikowane, ale swój urok ma :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Na coś skomplikowanego nie miałbym siły oraz chęci, no i pewnie umiejętności :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Wings niestety poszedł w odstawkę  

Cytuj
niestety

Cytuj
niestety
[/b]

oO
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Prace 3D
#2623 2012-10-24, 19:52(Ostatnia zmiana: 2012-10-24, 19:54)
Wczorajsze wypocinki: sie zaimportuje do maxa, wyrenderuje sie w Vrayu i bedzie gites  :lol2:  

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
nie jest skomplikowane, ale swój urok ma :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Model breloczka na TSM (max3d)

 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
9/10 :)  Fajna Praca .
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Małe i fajne, zarówno woya jak i yeto :D
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Fajne, aczkolwiek nie obraziłbym się, gdyby była większa rozdziałka.
I miejscami "ząbkuje" co widać chociażby http://img37.imageshack.us/img37/2265/budzikjpgxxqhnqh.png
Jak Ci się chce to sobie jeszcze z tym pogrzeb.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Woyo czemu na szarym tle? Nie lepiej dać z jednej strony pomarańczowe światło, z drugiej niebieskie, i od razu by tak ponuro nie było :)  ale masz propsidło.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WoYo, same materiały czy tekstury?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Prace 3D
#2632 2012-11-03, 19:44(Ostatnia zmiana: 2012-11-03, 19:45)
ok. odpowiadam:

Cytuj
Fajne, aczkolwiek nie obraziłbym się, gdyby była większa rozdziałka.
I miejscami "ząbkuje" co widać chociażby http://img37.imagesh...kjpgxxqhnqh.png

 Wiem, wiem. niestety na moim komputerze to i tak dlugo sie rendzilo, a ja nie jestem zbyt cierpliwy  ;d  

Cytuj
Jak Ci się chce to sobie jeszcze z tym pogrzeb.
No jeszcze sprobuje uzyskac efekt starego zniszczonego budzika. sie zobaczy :naughty:

Cytuj
Woyo czemu na szarym tle? Nie lepiej dać z jednej strony pomarańczowe światło, z drugiej niebieskie, i od razu by tak ponuro nie było

No wlasnie z lewej strony bylo zolte swiatlo, a z prawej niebieskie

Cytuj
ale masz propsidło.

Dzięki :*

Cytuj
WoYo, same materiały czy tekstury?

same materialy

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Prace 3D
#2633 2012-11-05, 12:43(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 12:44)
A taki 30 minutowy test NOXa:

brakuje mi tu troche render passow i wiekszej kontroli nad swiatlem

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Czemu tak dużo szumu? Czyżby to zasługa silnika, że tak go wyrenderował?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
WoYo niecierpliwy mało sampli pewno dał ;p
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
a huj go wie. rendzilem w szkole, a wszyscy wiemy jaki tam maja sprzet. Ale ogolnie moge powidzec ze NOX mile mnie zaskoczyl, mimo ze to wersja beta jest rozbudowany. Z jego wad moge wymienic wolny rendering

RychuKapucino

RychuKapucino

Złote Wrota
posty27
Propsy78
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota

RychuKapucino
Złote Wrota

Prace 3D
#2637 2012-11-12, 17:55(Ostatnia zmiana: 2012-11-12, 17:58)
Ja zrobiłem model wieży "czolgu" "Pancernik"(nigdy on nie powstał i był tylko naszkicowany i krótko opisany przes pisarza który go wymyślił ,ale ten pisarz to polak  :wink:  ).Chce zrobic cały czołg ,na razie to tylko wieża.

http://gadzetomania.pl/images/2012/10/czp1-314697.jpg
(to właśnie szkic)
http://gadzetomania.pl/images/2012/10/czp2-314697.jpg
(a to drugi szkic)

(to mój render)

(a tu siatka ,wiem ze za dokładna ale chciałem uzyskać jak najlepszy efekt na renderach)

Poly-2954 Model wykonany w programie Wings 3D ,render w programie Pov-ray Teraz biore sie za podwozie ,jednak jest ono słabo narysowane ,widac tylko przod i bok więc troche domyśle.No i jeszcze gąsiennice których prawie wcale nie widac ,ale coś wymyśle.I co o tym sądzicie?
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Jak dla mnie to ta 'wieżyczka' z tyłu ma za dużo poly. Chyba, że to hi-poly.
 

RychuKapucino

RychuKapucino

Złote Wrota
posty27
Propsy78
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
Jak dla mnie to ta #msg1059652wieżyczka#msg1059652 z tyłu ma za dużo poly. Chyba, że to hi-poly.

Ogólnie mówiac nie bawiłem sie tu w oszczedzanie poly ,tylko chciałem uzyskac jak najlepszy efekt  :wink:
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry