Prace 3D 1146060 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1146060

Odpowiedzi 3194

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul

Kudlik

Prace 3D
#400 2009-01-11, 13:18(Ostatnia zmiana: 2009-01-11, 13:18)
Jeśli chodzi o textury to wstawiłem byle jakie bo nie umiem sie obsługiwać Unvarpem, jedynie UWV Map :)
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A ja się zastanawiam czy nie napisać tutoriala do Unwrapa do właśnie tego typu rzeczy :)
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
No właśnie ja bym bardzo Cię prosił o napisanie takiego tutoriala, bo jak wiadomo texturowanie na ślepo nie jest zbyt dokładne :)
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Prace 3D
#403 2009-01-11, 16:34(Ostatnia zmiana: 2009-01-11, 16:37)
http://themodders.org/index.php?showtopic=128
Tutaj jest wszystko ładnie pokazane :)

Co do modelu to rękojeść leży i kwiczy :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Aztek, co jak co, ale ten tutorial jest poniżej wszelkiej godności. Ale skoro taki poziom Cię satysfakcjonuje to cóż, zrobię tutorial żeby przynajmniej Kudlik i inne osoby wyżej aspirujące mogli zrobić coś normalnego :)

Gdybym miał zrobić coś takiego i jeszcze pokazywać to w tutorialu... To bym chyba nawet się nie brał za modelowanie :D

Sam przyznasz, że nawet mój model z tutka rymowanego:
http://themodders.org/index.php?showtopic=514
http://img87.imageshack.us/img87/3372/miecz9vr4.png
Prezentuje nieco wyższy poziom. Ciężko jednak porównywać oba tutoriale, bo w jednym jest mapowanie, a w drugim nie, jednakże teraz jak to czytam to mam nadzieję, że po strofie:
Cytuj
Nie dam opisu jak teksturować.
Musisz się sam wysilić i znaleźć.
Powinien obok gdzieś figurować,
Bacz, by za skórę mi tym nie zaleźć.
Nikt się rzeczywiście nie zasugerował tym "obok" i nie skorzystał z tego tutka Smoka :D

Jeśli chodzi o to, co sam chcę napisać, to bardziej skupiłbym się na teorii (i raczej w wersji tekstowej), bo takie pokazywanie jak ktoś na szybko robi mieczyk i teksturuje go byle czym w rzeczywistości nic nie daje.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=31.msg42141#msg42141 date=Jan 11 2009, 18:53\'
Ciężko jednak porównywać oba tutoriale, bo w jednym jest mapowanie, a w drugim nie,
A o czym my tu mówimy? Raczej nie o modelowaniu :P
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Stwierdziłeś, że "tutaj jest wszystko ładnie pokazane", a ja Ci mówię, że po pierwsze - nie jest to ładne, po drugie - nic tam nie ma. I dlatego chcę stworzyć tutorial.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#407 2009-02-09, 15:02(Ostatnia zmiana: 2009-02-09, 15:03)
Moje pierwsze hight poly :] . Render już w rozmiarze HD (może będzie z tego tapeta, już pod nowy monitor :)  )
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
No, ja w każdym bądź razie nie wstawiłbym tego na tapetę...

W czym renderujesz?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Silnik? Blender Internal. Starałem się dać wszystkie bajery na max, ale może któryś pominąłem.

Czemu nie na tapetę? Podaj argumenty, dlaczego Ci się nie podoba. Stwierdzenie typu: "Nie podoba mi się" jakoś nie specjalnie przekonuje, ale na przykład stwierdzenie "Nie podoba mi się tekstura jelca. Jest za mocno porysowana." w pełni przyjmuję do wiadomości i z następnym renderem będę starał się to poprawić (jak mi się będzie chciało i/lub będę miał wenę twórczą).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
No tak za bardzo hight poly (sic!) to to nie jest :P  A przynajmniej nie tak hight jak powinno być hight :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444

Retsked

Prace 3D
#411 2009-02-09, 17:32(Ostatnia zmiana: 2009-02-09, 17:33)
Bo to brzydkie jest. Rękojeść brzydka (ona z kamienia częściami jest i jest owinięta skórzanymi paskami?), pochwa brzydka (i tekstura i model), beczka ma rozmazaną teksturę, tło rozmazane, to wgłębienie w ostrzu też mi się nie podoba, szczególnie na brzegu od strony rękojeści oraz niesamowicie niesamowity Nordmarians Team napis.

Tapeta moim zdaniem musi być przyjazna dla oka, dobrze wykonana, stylowa, klimatyczna i chuj wie jeszcze co. Po prostu musi być ładna, a to takie niestety nie jest.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po przerzucie z Gothic'a ciężko zrobić ładny model H poly :D . Trzaby poprawić...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy

Krolik

Prace 3D
#413 2009-02-09, 18:33(Ostatnia zmiana: 2009-02-09, 18:56)
Link nie działa, trzeba sie tam chyba rejestrowac.

EDIT: Dobra, działa, porażka.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie jest tak źle, ale popracuj nad materiałami.
 

Sroka8888

Sroka8888

Użytkownicy
posty60
Propsy6
  • Użytkownicy
Ja dawno nie dawałem tu swoich prac:
Balista/skorpion
1.

2.

Kawałek kuchni (model):

Salon (model)

Salon (siatka+Render)


Domek
 





Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wypowiem się tylko na temat skorpiona. Robiłeś go na podstawie jakiegoś konkretnego konceptu?
1. Całość opiera się na dość niepewnie wyglądających sztachetkach. Poza tym miejsce podporu powinno znajdować się w środku ciężkości całej kuszy, żeby łatwo było manipulować całym sprzętem. Przesunięte jest za bardzo do przodu.
2. Nie widać żadnej osi pozwalającej sterować kątem lotu pocisku.
3. Łuk wydaje się wyjątkowo mały (krótki i chudy) w stosunku do długości całej konstrukcji, lub odwrotnie.
4. Ten gruby cylinder to skręcona lina? Nie wygląda.
5. Wyjmowanie i wkładanie co chwilę drążka byłoby bardzo uciążliwe, szczególnie, gdy operator musiałby dźwigać ciągle kilka-kilkanaście kilogramów drewna. Celowanie w te dziurki wydłużałoby ładowanie skorpiona kilkukrotnie, a czy jest sens robić coś dłużej i gorzej, kiedy liczy się szybkość i skuteczność?
6. Łuk powinien być mniej więcej na wysokości oszczepu, może być nawet nieco niżej, ale nigdy wyżej.
7. Czemu lina jest luźna? Widziałeś kiedyś łuk z luźną liną? W łukach zawsze robi się napięte liny, a w tym przypadku szczególnie.
8. W jaki sposób spuszcza się cięciwę?
9. Czy pionowe belki "hamujące" łuk są ostro zakończone od strony łuku? Raczej nie wpływałoby to dobrze na sam łuk, gdyby za każdym razem miał walić w takie ostre krawędzie. Jak bym już miał robić to w ten sposób, to nie tylko szerokie belki bym dał, ale i obwinąłbym samą belkę liną dla amortyzacji.
10. Z przodu zazwyczaj dodawało się tarczę ochronną. Skorpiona stawiało się bardzo często między blankami, a więc sama tarcza powinna chronić obszar o mniej więcej takiej szerokości. W samej tarczy powinna pozostać jedynie mała dziura na oszczep.
11. Jest to model low poly czy high poly? Ogólna dokładność wskazuje na LP, ale patrząc na to, w jaki sposób zrobiony jest mechanizm naciągania zaczynam w to wątpić.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Sroka, ładna ta wizka, tylko gdyby nie szumy... Uzywasz vray lightow? Jak tak, to zaznacz tam "store with irradiance map", powinno byc lepiej.
 

Architekt

Architekt

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Architekt

Prace 3D
#418 2009-02-10, 00:36(Ostatnia zmiana: 2009-02-10, 00:38)
Wstawiam tu moje modele które zostaną wydane na płycie mam nadzieje ze w tym miesiącu, nie będę ich renderował, tak wiec zapraszam do oglądania i oceniania. Praca nad wszystkim zajeła mi około 2h.

http://img16.imageshack.us/img16/2273/koparkalq6.jpg
http://img16.imageshack.us/my.php?image=koparka2pw1.jpg
http://img15.imageshack.us/my.php?image=rubokrtnr9.jpg
http://img24.imageshack.us/my.php?image=cartoonpp9.jpg
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Brak tekstur razi w oczy, a detal nikły...
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry