Prace 3D 1142767 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1142767

Odpowiedzi 3194

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
W modelach do gier nie robi sie detali jak blizny czy wgłebienia bezposrednio w maxie. trzeba je zrobic np w zbrushu lub mudboxie i potem wypalic normal mape...
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Cytat: Tom link=topic=31.msg37512#msg37512 date=Nov 16 2008, 15:39\'
W modelach do gier nie robi sie detali jak blizny czy wgłebienia bezposrednio w maxie. trzeba je zrobic np w zbrushu lub mudboxie i potem wypalic normal mape...
no tego fakt nie wiedziałem, następnym razem się bardziej postaram ;p
A model jak na 1szy raz nie jest najgorszy? Czy raczej organika to nie będzie moja działka? :)
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Zaczynanie od abstrakcji nie ma sensu imho
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
http://www.ifotos.pl/?page=2&image=12982.jpg A macie, taki renderek z weekendu.
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
oto mój "WIELKI" powrót do 3d :P  
http://ifotos.pl/?page=2&image=13331.jpg


a tak serio to zaległe zadanie ze specjalizacji(akurat mamy 3d ;p  ) robione w 2 minuty i następne 6 w dzienniku :lol2;
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
wow
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#386 2008-12-28, 00:31(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 03:09)
Przyznam, że mój model przy waszych to nic, ale...
model
siata
Model jest przeznaczony do Gothic'a, ale nie wiem, czy się zmieści w ilości poly (jak na ironię nie wiem gdzie w Blenderze się sprawdza ich ilość...).

Edit (dół): Co rozumiesz przez kamerę z boku?
Wgłębienie zrobiłem dla własnej satysfakcji, ale jeśli będzie za dużo poly, to je skasuję :D .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444

Retsked

Prace 3D
#387 2008-12-28, 00:35(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 00:36)
Możesz dać render bez odbicia i na czarnym tle oraz z kamerą z boku? :D

A! I zauważyłem, że zrobiłeś wgłębienie na ostrzu. Ja na twoim miejscu zrobiłbym to teksturą.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie podoba mi się środek ostrza. Rękojeść powiedzmy, że mało wiele ok. Rozumiem, że dopiero zaczynasz :D
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
mała animacja na prezentację szkoły :D
http://www.sendspace.com/file/88ms59
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Możesz dać render bez odbicia i na czarnym tle oraz z kamerą z boku? biggrin.gif

renderów nigdy nie daje się na czarnym tle.

Dragon pokaż texy.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#391 2008-12-28, 17:40(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 17:41)
Proszę.
Textura (512 x 512)

A co do Twojej animacji Zdunek, to jest ładna, ale tło jest trochę kijowe.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul

Kudlik

Prace 3D
#392 2009-01-10, 13:57(Ostatnia zmiana: 2009-01-10, 13:58)
Ostatnio zacząłem pracę w programie 3DS max oto co mi wyszło po 10 min nauki ^_^



Proszę o komentarze
 

Lukan
  • Gość
Ciekawy jestem bardzo, jak wygląda siateczka ^_^ .
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Niestety nie bardzo umiem wykonac render siatki :)  Model został wykonany z jednego boxa i jedynie uchwyty są to sphericale zmodyfikowane - jak trochę się poduczę to jeszcze coś wrzucę ^_^
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Prace 3D
#395 2009-01-10, 14:18(Ostatnia zmiana: 2009-01-10, 14:20)
Ćwicz, ćwicz ^_^  Siatkę pokazujesz klawiszem "F4". Poszukaj trochę prostych tutoriali. Prześledź chociażby to http://themodders.org/index.php?showforum=37 :)  Powodzenia.

PS. I nie dawaj renderów na czarnym tle ;)

Jak coś to napisz na gg, mogę przesłać tutek jak zrobić katanę.
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul

Kudlik

Prace 3D
#396 2009-01-10, 14:54(Ostatnia zmiana: 2009-01-10, 14:58)
Ostatnio ćwiczyłem tutoriale o editable poly i stamtąd narodził sie pomysł aby zrobic szafkę. :)

Zrobilem równiez wieszak tym razem dam model z texturą. Może nie jest to szczyt profesjonalizmu, ale od czegos trzeba zaczynać ^_^
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Raczej niewiele dałbyś radę na tym powiesić ^_^
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul

Kudlik

Prace 3D
#398 2009-01-11, 13:00(Ostatnia zmiana: 2009-01-11, 13:05)




Oto mój nowy model: Katana - Robilem według tutka Rathgara, którego udostępnuł mi Veqsir :D  Robiłem na podsawie tutoriala, ale dodawałem też troche od siebie czegoś :)

Proszę o komentarze

ps. co do uchwytu to było zamierzone aby wygodniej się trzymało :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pokaż mapę/teksturę jeśli można prosić.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry