Spacer po drugim zapisaniu mesha crashuje 2103 3

O temacie

Autor Benku

Zaczęty 13.07.2020 roku

Wyświetleń 2103

Odpowiedzi 3

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam problem ze spacerem do G1. Kiedy texturuje nowy świat to mam takie przyzwyczajenie że często zapisuje świat bo może spacer mi zcrashować i cała moja praca poszła by się walić. Robię wiec tak w skrócie, zaznaczam sobie obszar, texturuje go, potwierdzam, odznaczam i potem zapisuje, potem robię to samo, tylko za drugim razem jak zapisuje to wywala spacera, ale moja praca się zapisuje. I te ciągłe crashe przeszkadzają bo nie mogę płynnie texturować, tylko zrobię trochę i wywala mi po drugim zapisaniu i muszę od nowa włączać spacera. Czy ktoś wie jakbym mógł naprawić spacera żeby mi tak nie crashował? Albo ktoś wie w jakim innym programie mógłbym otexturować świat?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Może zacznijmy od tego, że teksturowanie w Spacerze nie jest zbyt mądrym pomysłem...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może zacznijmy od tego, że teksturowanie w Spacerze nie jest zbyt mądrym pomysłem...

To w jakim programie polecasz texturować?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Najlepiej w programie graficznym. Blender lub 3dmax z wtyczką kerrax, która umożliwia import i eksport.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry