Witam. Ostatnio zacząłem bawić się ze skryptami. Jeśli chodzi o NPC makera to już udało mi się go opanować
. Ale z dialog makerem jest coś nie tak.. Po stworzeniu jakiegoś dialogu skrypt wrzucam do story/missions ale w samej grze gdy podchodzę do NPC by do mnie zagadał (bo nadałem mu to) na chwilę odpala się kamerka jak by z rozmowy i koniec.
Mam nadzieję że ktoś zrozumiał o co mi chodzi i pomożę
dziękuję bardzo każdemu kto pomoże.
Post połączony: 2020-01-15, 16:45
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Zlodziej_EXIT(C_INFO)
{
npc = VLK_305_Zlodziej;
nr = 999;
condition = DIA_Zlodziej_EXIT_Condition;
information = DIA_Zlodziej_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Zlodziej_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Zlodziej_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Zlodziej_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = VLK_305_Zlodziej;
nr = 1;
condition = DIA_Zlodziej_HELLO1_Condition;
information = DIA_Zlodziej_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Zlodziej_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Zlodziej_HELLO1_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Zlodziej_HELLO1_03_01"); //Wypierdalaj stad chujo lizio..
AI_Output (other, self ,"DIA_Zlodziej_HELLO1_15_02"); //Twoj stary pijany
AI_StopProcessInfos (self);
};