Eeasy NPC maker oraz Easy Dialog Maker. 2589 7

O temacie

Autor XD

Zaczęty 15.01.2020 roku

Wyświetleń 2589

Odpowiedzi 7

XD

XD

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Ostatnio zacząłem bawić się ze skryptami. Jeśli chodzi o NPC makera to już udało mi się go opanować :D. Ale z dialog makerem jest coś nie tak.. Po stworzeniu jakiegoś dialogu skrypt wrzucam do story/missions ale w samej grze gdy podchodzę do NPC by do mnie zagadał (bo nadałem mu to) na chwilę odpala się kamerka jak by z rozmowy i koniec.

Mam nadzieję że ktoś zrozumiał o co mi chodzi i pomożę :) dziękuję bardzo każdemu kto pomoże.

Post połączony: 2020-01-15, 16:45
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Zlodziej_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = VLK_305_Zlodziej;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_Zlodziej_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Zlodziej_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Zlodziej_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Zlodziej_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Zlodziej_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = VLK_305_Zlodziej;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Zlodziej_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Zlodziej_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Zlodziej_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Zlodziej_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Zlodziej_HELLO1_03_01"); //Wypierdalaj stad chujo lizio..
    AI_Output (other, self ,"DIA_Zlodziej_HELLO1_15_02"); //Twoj stary pijany
    AI_StopProcessInfos   (self);
};

 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
A zreprasowałeś dialogi?
 

XD

XD

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
W sensie oprócz skompilowania skryptów musisz także odświeżyć pliki dialogowe. Możesz to zrobić Spacerem (nie polecam) lub programem redefix.

XD

XD

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
zrobiłem spacerem.

Post połączony: 2020-01-15, 19:38
a jak odświeżyć te dialogi?

Post połączony: 2020-01-15, 23:16
Udało mi się zrobić zadanie wszystkie opcje dialogowe działają lecz nie dostaję odpowiedzi od NPC moja postać też nic nie mówi ale zadanie działa.....
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Musisz użyć radefixa
wsm nie znalazłem linku działającego więc wrzucam swój: https://www.mediafire.com/file/y2lhmvm1kkdrlz4/Redefix.rar/file
On jest po niemiecku ale mysle ze ogarniesz, musisz wskazać swój folder z gothic potem w 2 rubryce Gothic.src i kliknąć tę 1 opcje u dołu, na U się zaczyna. Potem tylko aktualizuj.

XD

XD

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@OrtegaX Dzięki mordeczko za ten program kozacki jest
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tutaj można znaleźć wersję angielską (autotranslate - Google Translator), ale wersja niemiecka też jest prosta do zrozumeinia, zresztą nie tam wiele tekstów: https://github.com/Kisioj/RedefixEN/tree/master/Redefix


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry