[G1] Potępieni 16914 62

O temacie

Autor outlander

Zaczęty 15.11.2019 roku

Wyświetleń 16914

Odpowiedzi 62

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
czy ten numer wersji jest konieczny?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6400
Propsy2924
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Informacyjnie dla graczy jak najbardziej. Będą świadomi tego, czy pobrali aktualną wersję czy nie. Zwróć uwagę na to, że gdzie mogę tam daję info w tytule o wersji.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Komachi

Komachi

Użytkownicy
posty268
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modyfikacja fajna, ale aż dziwnie za krótka.Niewykorzystany potencjał w niektórych sprawach, mnóstwo pustych lokacji, brak możliwości zawalczenia w starym obozie, lipny wybór broni jednoręcznych, jedynie szkice dodawały troche smaczku do tego. 8/10
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
lipny wybór broni jednoręcznych,
czemu
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty573
Propsy353
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie ograłem moda. Podobał mi się motyw z obozem na bagnie i w obozie w twierdzy. Fajne modele broni, surowy i przyjemny dla oka level design, bardzo dobre oświetlenie lokacji, zwłaszcza twierdza budowała mroczny nastrój. Fajny pomysł z artworkami i szkicami i generalnie z osadzeniem fabuły.
Przyczepił bym się do niektórych dialogów i zadań, można je było znacznie poprawić, niektóre zwroty dialogowe brzmiały dość kiczowato i niepasowały do postaci, inne z kolei były przemyślane. Mały mętlik z dwoma zadaniami, zabrakło warunku w rozmowie z Horstem przez co można było odrazu dowiedzieć się o co chodzi. Jak ktoś wspomniał wcześniej, można by było wykorzystać potencjał modyfikacji i po prostu bardziej ją rozbudować poprawiając pare rzeczy. Ogólnie przyjemna modyfikacja i warto zagrać.
 

Deathrou

Deathrou

Użytkownicy
posty111
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Heh, modyfikacje pobrałem tuż po premierze i jakoś bez większego powodu odpuściłem po 40 minutach grania. Teraz, po niemalże pół roku postanowiłem wyczyścić pulpit z syfu i jedną z ostatnich rzeczy, która się na nim ostała był folder 'Gothic'. Wszedłem z ciekawości w gothic starter i okazało się, że jest to modyfikacja Potępieni. No to jazda, przeszedłem na raz w ten jakże niezbyt rozrywkowy czas kwarantanny. Jak wrażenia?
Generalnie mod jest niezły, bo nie mogę powiedzieć - po prostu bawiłem się dobrze i był to miło spędzony czas. Na plus ogrom nowych modeli broni, przebierałem w nowych ostrzach jak ujęty i sprawiało to dużą satysfakcje. Do gustu bardzo przypadło mi też wykorzystanie terenu, ujęcie dopiero co formującej się palisady orków i terenów za nią. Cholera, nawet sam las wyglądał jakby był właśnie w trakcie przeistaczania się na ten znany z dwójki, świetny efekt (mówię tu o dodaniu charakterystycznych świerków i roślinności z G2). Poza tym ukłon dla eksplorujących na terenie ziem orków na które żadne z zadań w trakcie rozgrywki nas nie prowadzi, przyjemna nagroda za dociekliwość. Wątek fabularny dosyć wciągający ale... no właśnie, przechodzimy do ale. Scenariusz zawiera mnóstwo baboli. Zadanie z mordercą było jednym z najciekawszych, ale jego finał wydawał się mi być totalnie bezsensowny. Że niby jak zebranie wszystkich na górze, a potem wysłanie Marvina na dół w celu znalezienia zabójcy? Miałoby to sens tylko w przypadku, gdyby zabójca był kimś z zewnątrz, a na dodatek musiałby wkroczyć do fortecy akurat tej nocy i przy tym nie połapać się, że coś tu nie gra skoro cała forteca nagle opustoszała. Ja rozumiem, że jest ta kwestia z miksturką od Tyona która sprowokowała ujawnienie Gor Na Bara(?), ale wciąż przecież Tyon nie wiedział kto z tego zgromadzenia jest zabójcą, więc to, że akurat szczęśliwe wysłał winnego strażnika z Marvinem na poszukiwania było mocno naciągane. Pierdółka, ale ukuła mnie kwestia wiecznie poważnego przywódcy magów wody Saturasa, który zakończył swój dialog słowami "he, he." Kolejna kwestia, to rozplanowanie wydarzeń w związku z cytadelą myśliwych. Z tego co dobrze zrozumiałem, wątek główny z rośliną można zakończyć w chwilkę, natomiast jeżeli chcesz uzyskać dostęp do zakupu pancerza myśliwych musisz się trochę narobić wykonując zadania poboczne dla całego obozu. Wykonujesz je wszystkie, super, masz nowy pancerz i to ze zniżką, oddajesz roślinę Tyonowi i.. jakieś 5 minut później dowiadujesz się na bagnach od przywódcy myśliwych, że ich cały obóz został wyrżnięty wpień i tylko on przeżył. Na dodatek wręcza ci ulepszoną wersje zbroi (za darmo), którą właśnie kupiłeś. Skoro już przy tym, to - pułapki na zombiaki z kłów węży błotnych? Serio? Wracając jeszcze do myśliwych, w zastanowienie wprawił mnie też Aidan, tłumaczący, że jak niby ma przedrzeć się przez las w celu powrotu do cytadeli, w momencie, gdzie chłop nawet nie stoi w lesie i w linii prostej ma jakieś 100 metrów do mostu, podczas których najwyżej stópką zawadzi o skraj lasu. Według mnie było też trochę za mało przeplatania się dróg z bezimiennym. Tylko na początku wspominka o wspólnej popijawie, następnie Bezi z czapy pojawia się i zabiera energia z kopca rudy. Swoją drogą rozmawiamy wtedy z Miltenem, którego puszczamy wolno a on używa runy teleportacyjnej. I gdzie się teleportuje? Nosz kurna z powrotem do biblioteki magów wody xD Ale wracając, jakieś jedno, skromne spotkanie z Bezim i krótkie zadanie poboczne w związku z nim było by świetne, zabrakło mi tego. Sama końcówka, choć to już kwestia preferencji, ale śmierć Marvina nie przypadła mi do gustu. No i to tyle z czepialstwa, pomimo wyżej opisanych rzeczy, które wprawiały mnie w sarkastyczne politowanie - grało mi się przyjemnie.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Cytuj
Skoro już przy tym, to - pułapki na zombiaki z kłów węży błotnych? Serio?
A ty czym byś się bronił przed inwazją zombie? Skrętami z bagiennego ziela? XD
 

Deathrou

Deathrou

Użytkownicy
posty111
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Deathrou

[G1] Potępieni v1.0
#47 2020-04-13, 23:03(Ostatnia zmiana: 2020-04-13, 23:09)
Na pewno nie irracjonalnymi pułapkami z kłów błotnego węża, no offence, po prostu w całym gothicu nie ma mowy o czymś w rodzaju sideł, a już na pewno konstruowanie ich przez nowicjuszy bractwa z których tacy myśliwi jak z koziej dupy trąba.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6400
Propsy2924
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No naprawdę, bo akurat postawienie paru pułapek wymaga takiego skilla, że hoho. Poza tym Nowicjusze to też skazańcy, może któryś był myśliwym, huh?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Deathrou

Deathrou

Użytkownicy
posty111
Propsy12
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zrobienie efektywnej pułapki raczej trochę skilla wymaga, ale załóżmy już, że gość był tym myśliwym (swoją drogą wzmianka o tym w dialogu już polepszała by sytuacje). Co takie kolce mogą zdziałać przeciwko nieśmiertelnym zombie, bo takie właśnie są w tym modzie? Raczej niewiele, o ile cokolwiek.
Ale nie chciałbym już ciągnąć dalej tej dyskusji, bo prawda jest taka że to szczegół i generalnie nie jest to CAŁKOWICIE pozbawione sensu, jednak tak jak w przypadku zabójstwa jest to dosyć naciągane i można było to lepiej rozwiązać dla lepszego odbioru.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3711
Propsy4856
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Trudno mi sie nie zgodzic z wiekszoscia zarzutów. Tak jak wspominaliśmy scenariusz powstawal w okolicy 2009/2010 i przechodzil rozne formy modyfikacji przed implementacją. Gdybyśmy dzisiaj tworzyli tego moda, prawdopodobnie zmienilibyśmy duzo rzeczy, aczkolwiek kazdy z nas chcial juz to po prostu skonczyc i nie wchodzila w gre mozliwosc nadmiernej zmiany istniejacego scenariusza ze wzgledu na brak czasu i chęci.
 

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
Coś mnie ostatnio tknęło i zajrzałem na forum. Łał, ten projekt naprawdę wyszedł. Już prawie nic z niego nie pamiętam, ale poczułem mocną nostalgię oglądając stare intro.

Wielki szacunek dla ekipy za dokończenie moda!
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6333
Propsy2471
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Pogralem w chwile i... chciałbym wiedzieć, który patafian uznał za dobry pomysł przestawić domyślny wybór w menu (tj. gdy podczas gry wcisniemy escape) z ,,zapisz" na ,,wczytaj"? Przyzwyczajony, ze w normalnym Gothiczku sie fajnie i szybko zapisywalo, tu byl zonk gdy sie cofnalem 15 minut wstecz bo po wejsciu w menu poleciały dwa szybkie entery :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3711
Propsy4856
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Cesarz
posty2150
Propsy1137
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Cesarz
Trza było włączyć QuickSaves :F
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1641
Propsy1845
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Naprawienie savingu to platne DLC: Potępieni:Prepare to Save Edition
 


Wolfram_Hard

Wolfram_Hard

Użytkownicy
posty12
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, dawno mnie tu nie było, rok temu usłyszałem o pracach nad dubbingiem i chyba zakończeniem. Czy dzieje się coś w sprawie moda, jakieś postępy, dubbing?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Witam, dawno mnie tu nie było, rok temu usłyszałem o pracach nad dubbingiem i chyba zakończeniem. Czy dzieje się coś w sprawie moda, jakieś postępy, dubbing?
Oba anulowane.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3711
Propsy4856
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No chyba że Dracon zdąży do Wielkanocy :F
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=6fOtNh3ciIs

kto tak miał, ten propsuje
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry