[G2NK] Blood-Night Edycja Rozszerzona PL 10399 13

O temacie

Autor Benku

Zaczęty 8.07.2019 roku

Wyświetleń 10399

Odpowiedzi 13

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Blood-Night Edycja Rozszerzona PL


Platforma: Gothic 2 Noc Kruka
Autor Blood-Night: Sumpfkrautjunkie
Autor Spolszczenia: Graveir
Autor Edycji Rozszerzonej: Benku
Język: Polski
Rodzaj moda: Rozszerzenie

Opis:
Blood-Night jest modyfikacją do Gothic II NK. Dodaje do istniejącej już fabuły wątek wampiryczny...Po wyjściu z wieży Xardasa zaczepia nas zakapturzona postać i po krótkiej konwersacji wbrew naszej woli zamienia nas w wampira... Od tej pory musimy unikać światła i regularnie pić krew.
Edycja Rozszerzona do Blood-night poprawia spolszczenie i parę innych rzeczy, oraz dodaję parę rzeczy na urozmaicenie rozgrywki.

Cechy moda:
- Dwie nowe gildie poboczne.
- Dwie możliwości zakończenia gry.
- Nowe postacie.
- Nowe zadania.
- Nowe bronie i zaklęcia.
- Nowe pancerze (m.in. specjalny pancerz wampira).
- Naturalna regeneracja punktów życia i many.
- Zwiększone o połowę początkowe atrybuty bohatera.
- Zmieniony przebieg niektórych zadań.
- Nowe przepisy alchemiczne i kowalskie.

Zmiany w Edycji Rozszerzonej:
- Zostało poprawione spolszczenie użytkownika Graveir:
       - Poprawienie niektórych słów i zdań w dialogach i książkach żeby miały sens.
       - Poprawienie dużej większości błędów interpunkcyjnych w dialogach i książkach.
- Dodanie 4 nowych NPC
- Dodanie ogłoszenia na chacie Alwina
- Xardas ma nową opcję dialogową
- Część nowych dialogów ma oryginalny dubbing z gry
- Naprawiony został błąd z nazwami nowych run
- Cavalorn ma lekko zmieniony jeden dialog
- Bandyci przy latarni Jacka i Pracownicy Garvella mają poprawione niemieckie nazwy na polskie
- Dodanie parę vobów do świata
- Został poprawiony jeden dialog z Bartokiem na polski bo był po niemiecku
- Gorn nie nosi już ciężkiego pancerza łowcy smoków, tylko średni pancerz łowcy smoków




Ważne info!
- Autorem spolszczenia do Blood-Night jest Graveir tu macie linka - https://themodders.org/index.php?topic=17220.0
- Autorem Blood-Night jest Niemiecki użytkownik Sumpfkrautjunkie
- Autorem Edycji Rozszerzonej do Blood-Night PL jestem ja Benku

-Mod będzie dalej rozwijany!

Parę słów od autora ER:
Jest to już mój drugi projekt, chciałbym podziękować wszystkim którzy pomogli mi rozwiązać problemy na forum bo w trakcie tworzenia moda problemów było sporo, ale udało się  je rozwiązać :D . Chciałbym też podziękować Graveirowi za to że jako tako spolszczył Blood-night. A i jeszcze zwracam się do tych którzy mają zamiar zagrać w moda z prośbą, żebyście podawali czy jeszcze znaleźliście jakieś błędy typu Niemieckie nazwy i błędy w zadaniach. I jeszcze małe wyjaśnienie, to że NPC odwracają się w naszą stronę to nie jest bug, tylko specjalny zabieg twórcy Blood-Night.

EDIT: Podziękowania dla Archiego, za info o błędzie w modzie i za przetestowanie poprawionej wersji :)


DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/file/loo6izoeju7nz27/Blood-Night_ER_PL_1.rar/file


Post połączony: 2019-07-09, 10:15
Jeśli czegoś brakuje wam w modzie lub macie pomysł co można jeszcze dodać lub wykryliście jakiś błąd to zgłaszajcie. Jak zrobi się DUŻA lista z wyżej wymienionych rzeczy to je poprawie lub dodam.
 

Mac

Mac

Użytkownicy
posty19
Propsy53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmiany w Edycji Rozszerzonej:
- Zostało poprawione spolszczenie użytkownika Graveir:
       - Poprawienie niektórych słów i zdań w dialogach i książkach żeby miały sens.
       - Poprawienie dużej większości błędów interpunkcyjnych w dialogach i książkach.
- Dodanie 4 nowych NPC
- Dodanie ogłoszenia na chacie Alwina
- Xardas ma nową opcję dialogową
- Część nowych dialogów ma oryginalny dubbing z gry
- Naprawiony został błąd z nazwami nowych run
- Cavalorn ma lekko zmieniony jeden dialog
- Bandyci przy latarni Jacka i Pracownicy Garvella mają poprawione niemieckie nazwy na polskie
- Dodanie parę vobów do świata
- Został poprawiony jeden dialog z Bartokiem na polski bo był po niemiecku
- Gorn nie nosi już ciężkiego pancerza łowcy smoków, tylko średni pancerz łowcy smoków

Wiesz @Benku, ale mam dziwne wrażenie co do "twojego" projektu. Myślę, że poprawianie, np. w tym wypadku tłumaczenia jest zawsze dobre. Wtedy zwiększa się wartość takiego projektu. Jednak wykorzystanie czyjegoś contentu, który jest w jakimś stopniu rozbudowany oraz daje nowe "doznania" dla gracza, i dodanie do niego czego? Paru NPC i vobów, zmiany pancerza Gorna (co nie ma raczej znaczenia), nowego dialogu. Reszta to poprawki tłumaczenia, które można nazwać patchem do tłumaczenia @Graveir, których też nie jest wiele. Jakbym był na miejscu autora Blood-Night to bym czuł się w pewnym stopniu oszukany, tym, że ktoś podpisuje się moją modyfikacją, jako jego projektem - dodatkowym rozszerzeniem, które tak naprawdę nie dodaje nic. Dobrze, że umieściłeś informacje kto jest autorem oryginalnej wersji moda, jednak zrobiłeś to po sobie. Zauważ pewną zależność, teraz na forum ta modyfikacja będzie pojawiać się jako twój projekt, podpisany przez ciebie, a jeśli mam być szczery mało pewnie pracowałeś nad tym. Ludzie lubią wygodę, zobaczą ten post, bo jest w miarę świeży i nie doczytają wszystkiego, a może pobiorą. Nie wiem czy miałeś kontakt z autorem, ale jak dla mnie jest to podpisywanie się pod czyjąś prace, dodając od siebie w sumie nic. To co poprawiłeś z tłumaczeniem jest cenne, ale jak dla mnie powinno się to wstawić jako patch pod tłumaczeniem @Graveira, który wykonał też dużo roboty, a nie jako własny projekt, który nic nie wnosi. Wybacz, ale moim zdaniem nie jest to do końca uczciwe, chyba że naprawdę byś dodał o wiele więcej zasobów do oryginalnego projektu modyfikacji. Wtedy można by to nazwać edycją rozszerzoną, bo byłoby to bardziej wartościowe i zachęciło by innych do gry (zwłaszcza osoby, które już grały w tego moda).
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmiany w Edycji Rozszerzonej:
- Zostało poprawione spolszczenie użytkownika Graveir:
       - Poprawienie niektórych słów i zdań w dialogach i książkach żeby miały sens.
       - Poprawienie dużej większości błędów interpunkcyjnych w dialogach i książkach.
- Dodanie 4 nowych NPC
- Dodanie ogłoszenia na chacie Alwina
- Xardas ma nową opcję dialogową
- Część nowych dialogów ma oryginalny dubbing z gry
- Naprawiony został błąd z nazwami nowych run
- Cavalorn ma lekko zmieniony jeden dialog
- Bandyci przy latarni Jacka i Pracownicy Garvella mają poprawione niemieckie nazwy na polskie
- Dodanie parę vobów do świata
- Został poprawiony jeden dialog z Bartokiem na polski bo był po niemiecku
- Gorn nie nosi już ciężkiego pancerza łowcy smoków, tylko średni pancerz łowcy smoków

Wiesz @Benku, ale mam dziwne wrażenie co do "twojego" projektu. Myślę, że poprawianie, np. w tym wypadku tłumaczenia jest zawsze dobre. Wtedy zwiększa się wartość takiego projektu. Jednak wykorzystanie czyjegoś contentu, który jest w jakimś stopniu rozbudowany oraz daje nowe "doznania" dla gracza, i dodanie do niego czego? Paru NPC i vobów, zmiany pancerza Gorna (co nie ma raczej znaczenia), nowego dialogu. Reszta to poprawki tłumaczenia, które można nazwać patchem do tłumaczenia @Graveir, których też nie jest wiele. Jakbym był na miejscu autora Blood-Night to bym czuł się w pewnym stopniu oszukany, tym, że ktoś podpisuje się moją modyfikacją, jako jego projektem - dodatkowym rozszerzeniem, które tak naprawdę nie dodaje nic. Dobrze, że umieściłeś informacje kto jest autorem oryginalnej wersji moda, jednak zrobiłeś to po sobie. Zauważ pewną zależność, teraz na forum ta modyfikacja będzie pojawiać się jako twój projekt, podpisany przez ciebie, a jeśli mam być szczery mało pewnie pracowałeś nad tym. Ludzie lubią wygodę, zobaczą ten post, bo jest w miarę świeży i nie doczytają wszystkiego, a może pobiorą. Nie wiem czy miałeś kontakt z autorem, ale jak dla mnie jest to podpisywanie się pod czyjąś prace, dodając od siebie w sumie nic. To co poprawiłeś z tłumaczeniem jest cenne, ale jak dla mnie powinno się to wstawić jako patch pod tłumaczeniem @Graveira, który wykonał też dużo roboty, a nie jako własny projekt, który nic nie wnosi. Wybacz, ale moim zdaniem nie jest to do końca uczciwe, chyba że naprawdę byś dodał o wiele więcej zasobów do oryginalnego projektu modyfikacji. Wtedy można by to nazwać edycją rozszerzoną, bo byłoby to bardziej wartościowe i zachęciło by innych do gry (zwłaszcza osoby, które już grały w tego moda).

Rozumiem cię jeśli chodzi o autora, bo sam się starałem wszędzie gdzie można wpisać że za samą podstawę moda odpowiedzialny jest kto inny. Mod jest z 2005 roku. No i rzeczywiście masz rację że główny autor moda powinien być na początku i już to poprawiam, ale mam też w planach bardziej rozbudować moda jak będę miał chwilę czasu, więc nie jest to ostateczna wersja, w planach mam dodać nowe zadania i postacie.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty358
Propsy299
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Zobaczyłem przypadkiem, tak jak pisał Mac, na miejscu autora był ci zakurwił, byłbym sceptycznie do tego nastawiony, szczególnie, że zmiany, które wprowadziłeś można zrobić w 1 dzień.

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zobaczyłem przypadkiem, tak jak pisał Mac, na miejscu autora był ci zakurwił, byłbym sceptycznie do tego nastawiony, szczególnie, że zmiany, które wprowadziłeś można zrobić w 1 dzień.
Rozumiem o co ci chodzi, ale mod będzie dalej rozwijany i dodam zadania, nowych NPC i inne rzeczy. Tylko skończę moda do Gothic 1 do którego teraz się przykładam i zabieram się do pracy nad nową wersją Blood-Night ER. Ale dzięki za uwagę.
 

poszukiwacz29

poszukiwacz29

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Mam pewien problem z rozgrywką, mianowicie w momencie wyjścia z wieży Xardasa ukazuje mi się ekran Access Violation:
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Domowy,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(31033.7246/4487.29053/-15323.7686), At(0.490630507/-0.0761821568/-0.868031085)
Startup Options:-game:blood-night_er_pl.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:77730E72 (0x00000020 0x007D202F 0x00000000 0x00000024) ntdll.dll, RtlEnterCriticalSection()+18 byte(s)
0023:007D3F56 (0x00000000 0x00000024 0x31BAECB0 0x0044456F) Gothic2.exe, _lock_file()+46 byte(s)
0023:007D202F (0x0135EB3C 0x00000024 0x00000001 0x00000000) Gothic2.exe, fwrite()+12 byte(s)
0023:0044456F (0xFFFFFFFF 0x005F2C47 0x0135EB3C 0x00000024) Gothic2.exe, zFILE_FILE::Write()+319 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_bert\zDisk.cpp, line 765+20 byte(s)
0023:007ED190 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, SetFileAttributesA()+38348 byte(s)

Nie znam się na tego rodzaju błędach, więc proszę o pomoc.
 

SlavicZmey

SlavicZmey

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@poszukiwacz29 - Miałem podobny problem, gra próbuje wczytać tekstury, które są zawarte w modzie ale owych nie widzi. zainstalowanie G2MDK winno pomóc.
 

chris005

chris005

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć a dziala ten mod ze Spinem ???
bo w biblotece nie moge go znaleść
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć a dziala ten mod ze Spinem ???
bo w biblotece nie moge go znaleść

Moda nie ma na Spine bo go tam nie wrzucałem.

Post połączony: 2019-09-02, 19:31
Witam
Mam pewien problem z rozgrywką, mianowicie w momencie wyjścia z wieży Xardasa ukazuje mi się ekran Access Violation:
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Domowy,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(31033.7246/4487.29053/-15323.7686), At(0.490630507/-0.0761821568/-0.868031085)
Startup Options:-game:blood-night_er_pl.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:77730E72 (0x00000020 0x007D202F 0x00000000 0x00000024) ntdll.dll, RtlEnterCriticalSection()+18 byte(s)
0023:007D3F56 (0x00000000 0x00000024 0x31BAECB0 0x0044456F) Gothic2.exe, _lock_file()+46 byte(s)
0023:007D202F (0x0135EB3C 0x00000024 0x00000001 0x00000000) Gothic2.exe, fwrite()+12 byte(s)
0023:0044456F (0xFFFFFFFF 0x005F2C47 0x0135EB3C 0x00000024) Gothic2.exe, zFILE_FILE::Write()+319 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_bert\zDisk.cpp, line 765+20 byte(s)
0023:007ED190 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, SetFileAttributesA()+38348 byte(s)

Nie znam się na tego rodzaju błędach, więc proszę o pomoc.

Tak jak kolega wyżej napisał, zainstalowanie G2MDK powinno pomóc
 

apso

apso

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
BŁĄD?
Gra działa oki, zapisuje sie, gde wyjde z wieży xardasa, widze zakapturzoną postać, wywala gre, x3 razy reinstal ... ?
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
BŁĄD?
Gra działa oki, zapisuje sie, gde wyjde z wieży xardasa, widze zakapturzoną postać, wywala gre, x3 razy reinstal ... ?

Wgrane masz wszystkie patche? Masz aktualnie zainstalowane takie mody jak „Ucieczka” czy „Returning”? Gothic 2 NK normalnie ci chodzi z modami i bez? Spróbuj zagrać w samego Blood Night https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=50024. , jeśli ci nie działa to wina że ci crashuje leży po twojej stronie. No i zorientuj się czy masz wgranego G2MDK
 

smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Jak to jest z tymi pytaniami Ardoca? Gdzie szukać odpowiedzi? Rozmawiałem ze spotkanymi wampirami, ale ich podpowiedzi są mało precyzyjne.
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to jest z tymi pytaniami Ardoca? Gdzie szukać odpowiedzi? Rozmawiałem ze spotkanymi wampirami, ale ich podpowiedzi są mało precyzyjne.

Tu bardziej chodzi o to żeby pokręcić się trochę po wyspie i samemu znaleźć odpowiedź, ale jeśli już naprawdę nie wiesz to podam ci odpowiedzi

Spoiler
1. No dobrze, kto wybudował piramidy na północnym-wschodzie? - Starożytna kultura
2. W jakiej konstelacji jesteśmy? - Wołu i Wojownika
3. Kiedy mój brat umarł? - 685
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nowa poprawiona wersja moda, w poprzedniej był błąd jak się wychodziło z wieży Xardasa i wywalało grę.
Poprawiona wersja - http://www.mediafire.com/file/loo6izoeju7nz27/Blood-Night_ER_PL_1.rar/file
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry