Problem z kompilowaniem dialogów 2239 4

O temacie

Autor Benku

Zaczęty 3.07.2019 roku

Wyświetleń 2239

Odpowiedzi 4

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem dialogi do nowych postaci i dodałem nowy dialog Cavalornowi.

Kompiluję dialogi i wszystko jest ok, żadnych błędów niczego nie brakuje.

Wchodzę do gry i podchodzę do nowej postaci i gadam wszystkie dialogi są, ale jak podchodzę do Cavalorna i gadam to jest opcja wyboru dialogu i jak klikam w opcję to dalej nie ma rozmowy, tylko od razu się kończy się rozmowa. Taki błąd mam w Gothic 1 i Gothic 2 NK proszę o pomoc co muszę zrobić żeby te dialogi były.

I od razu piszę że dialog został zrobiony na 100% dobrze i jeszcze dodam że jak chciałem poprawić literówkę w dialogu do nowej postaci i skompilowałem dialogi to ta literówka nadal jest  :|  W skrócie to wygląda tak jak bym mógł dodać tylko nowe dialogi zrobione od zera, ale jakbym chciał już je poprawić to już nie mogę.

Z góry dzięki za pomoc.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to musiałeś źle skompilować, bo to na 90% wygląda jak nieskompilowane dialogi.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to musiałeś źle skompilować, bo to na 90% wygląda jak nieskompilowane dialogi.

Ale ja wszystko dobrze robię, chyba że muszą być powyłączane wszystkie programy (typu Google i inne), a i usuwam nie zaktualizowane pliki z dialogami.  A i dodam że jak w Gothic 1 zmieniałem cały nowy dialog (który wcześniej skompilowałem) i po kolejnym skompilowaniu wszedłem do gry to postać mówiła raz starymi i raz nowymi dialogami przez co dialog nie miał sensu, to spróbowałem jeszcze raz skompilować i teraz było na odwrót były pomieszane nowe dialogi ze starymi, więc nie bardzo wiem jak mogłem źle skompilować. (a usunąłem wcześniej pliki OU.bin i OU.cls)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ten problem był poruszany na tym forum kilkanaście razy, przejrzyj forum.

PS. Programy aktywne nie mają tu nic do rzeczy, nie wpływają na działanie.

Benku

Benku

Użytkownicy
posty131
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten problem był poruszany na tym forum kilkanaście razy, przejrzyj forum.

PS. Programy aktywne nie mają tu nic do rzeczy, nie wpływają na działanie.

Myślisz że jestem jednym z tych mirków co nie sprawdzają forum, tylko od razu zakładają nowe posty ze swoimi problemami?
Może kiedyś taki byłem ale teraz szukam po forum i jedyny temat który dokładnie był moim problemem został rozwiązany w ten sposób że autor posta coś pokombinował i mu zaczęło działać, a tego nie napisał jak to zrobił.

Post połączony: 2019-07-03, 19:23
Udało się! Pokombinowałem i jest, ale niestety jest przez to dodatkowa praca.
Zmieniłem kod na przywołanie NPC i zmieniłem w dialogu tego NPC żeby pasowało i działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry