Odszukanie nazwy brakującej tekstury 1361 3

O temacie

Autor outlander

Zaczęty 25.05.2019 roku

Wyświetleń 1361

Odpowiedzi 3

outlander

outlander

Użytkownicy
posty455
Propsy226
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Witam.
Mam taki problem, że brakuje mi tekstury użytej w modelu świata. Mam tylko plik ZEN, nie mam modelu 3ds. Czy jest jakiś sposób, żeby wydobyć nazwę tekstury? W trakcie gry jest ona zastępowana przez domyślną. Próbowałem importować ZEN kerraxem w gmaxie, ale po naciśnięciu na import ZEN kerrax wyświetla komunikat "call need function or class" i trzeba resetować program. Jakiś pomysł?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
W zspy w logach jest informacja o tym, że brakuje jakiejś tekstury i wtedy zastępuje ją tą defaultową. Poza nawet w skompilowanym zenie wyświetla sporą ilość tekstur, ale nie wiem czy to są wszystkie wczytywane czy tylko brakujące (raczej to 1, w każdym razie lepszy sposób z zspy).

outlander

outlander

Użytkownicy
posty455
Propsy226
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Dzięki. Udało się. Gdyby ktoś miał jeszcze taki problem to polecam zmniejszyć ilość wiadomości w zspy, żeby było mniej syfu w logach.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3407
ProfesjaNierób
  • Moderator
A jeśli komuś nie chce się użerać z zSpy i ma zainicjowane pakiety skryptowe:
func void MissingTexture() {
Print(MEM_ReadString(EAX));
};

No i hook:
var int adr; adr = MEMINT_SwitchG1G2(6077793, 6253777);
HookEngineF(adr, 5, MissingTexture);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry