[G2NK] Outfaith 25815 47

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 20.04.2019 roku

Wyświetleń 25815

Odpowiedzi 47

Fabio

Fabio

The Modders
posty3461
Propsy2131
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[G2NK] Outfaith
#40 2021-08-22, 17:42(Ostatnia zmiana: 2021-08-22, 17:48)
Czy jest pomiesczenie, które nie wygląda jakby dopiero co spłonęło?
Twój łeb już dawno się wypalił  :pokerface:

Tyłek piecze, bo shejtowałem gówniany mod czy jesteś totalnym bezguściem, bo nie rozumiem?  :lol:

A tematycznie uzupełniając sprzed paru miesięcy: Returingowe twory, w tym ten, są po prostu nieczytelne. Domyślam się, że chcieli osiągnąć zamysł "dark fantasy", ale chyba odlecieli z tym za daleko, bo wszystkie elementy się ze sobą zlewają, przez co nie są zbyt czytelne.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty375
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Czy jest pomiesczenie, które nie wygląda jakby dopiero co spłonęło?
Twój łeb już dawno się wypalił  :pokerface:
Tyłek piecze, bo shejtowałem gówniany mod czy jesteś totalnym bezguściem, bo nie rozumiem?  :lol:

Gówniane to będzie CZ 2.0 o ile wyjdzie szybciej niż Outfaith

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4087
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Get a room, you two.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Feuerfall

Feuerfall

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciekawe ile modów zostanie skonczonych do 2030

Jestem raczej na tak, chociaz mam mieszane uczucia. Zawsze mam awersję do wprowadzania irytujących mechanik jak zatrucia, systemów głodu, wytrzymałość i co głowa wymyśli. Nie tu i nie na miejscu, a chociaż żeby była możliwość wyboru czy ktoś chce z tego korzystać.

Co jakiś czas będę tu zaglądał jak to progresuje.
 

Parlax

Parlax

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Też tak sądze, jednak bardziej mnie ciekawi jak wyjdzie wątek główny w tym modzie skoro kładą nacisk na fabułe.
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzień dobry.

Czas na małą aktualizację. Tylko mała paczka zrzutów ekranu. Życzę wszystkim powodzenia!


Spoiler









 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Żegnaj Loa! Na zawsze pozostaniesz w naszych sercach, tak jak niezrównany taniec, który podarowałaś nam w R2.0 do legendarnego Herr Mannelig w wykonaniu Garmarny. Teraz twoje miejsce jest zwykłą areną, na której niegrzeczni najemnicy mierzą się między sobą, wybijając sobie nawzajem zęby. 😢😢😢Do widzenia!
Spoiler


Skoro już mówimy o druidzie (wiecie jak to jest), to pracowałem nad naszym zielonym bratem. Już dawno należało (ale nigdy się na to nie zanosiło) przenieść go za miasto, zburzyć jego obskurną dziuple i dodać mu bardziej kolorowe miejsce do życia. Nie zrobiliśmy dla niego nowego lokum, to więcej niż niepotrzebne. Poszerzyłem tylko nieco północno-wschodnią część samego Khorinis i zrobiłem z niej bramę do morza. A poza tym umieściłem tam naszego kolegę. Długo myśląc, postanowiłem jeszcze zmienić mu imię, nie ma co wciągać Fregyala w nasz nowy projekt. Niech pilnuje przyrody w balansach. A oto nowa historia, nowe nazwisko... I kilka zrzutów ekranu. Jak zawsze krótko, żeby nie zepsuć tego, co najsmaczniejsze. Będzie wiele niespodzianek.
Spoiler




Skończywszy z Druidem, postanowiłem wdrożyć kilka pomysłów, które zostały zgłoszone przez naszych subskrybentów.
Efektem pracy z ostatnich kilku dni, jest spora paczka screenshotów. W ogólnym ujęciu jednego ze scenariuszy, Jarkendar został rozbudowany o około jedną czwartą. W nowych terytoriach zaimplementowano masę łamigłówek i zagadek. Ale to starożytna cywilizacja i nie ma zbyt wielu tajemnic. Dodatkowo, została ukończona wieża mrocznego maga w Khorinis, która właściwie również zaimplementowała garść wydarzeń i sekretów. Oczywiście, wszystko to pod okiem mrocznego maga. Nie możemy pokazać wszystkiego, niektóre rzeczy byłyby wielkimi spoilerami. Ale myślę, że spodoba ci się to, co zobaczysz.

Spoiler









 

Truenamer

Truenamer

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak dla mnie mod zapowiada się bardzo ciekawie i czekam z niecierpliwością. Szczególnie ,że planują usunąć 90% zawartości z Returninga. Jak dla mnie te wątki opiekunów, zabójców czy innej patologii jak asasynów z lasu lub te zbroje ze Skyrima i kaptury są nieklimatyczne i nie Gothicowe. I cieszy mnie ,że będzie robione na nowo i postawią na fabułę a nie tłuczenie mobów 20 min

 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry