Opis: Platforma: Gothic 2 z dodatkiem "Noc Kruka"
Nazwa modyfikacji: Outfaith
Aktualna wersja: 0.5.3s
Wykorzystane pakiety skryptowe: AST/Ikarus Lego
Typ modyfikacji: Dodatek do gry w oparciu o modyfikację Returning 2.0 w wersji 66.3
Fabuła: Oryginalna fabuła gry z dużymi rozszerzeniami
Język moda: Rosyjski
Dubbing: Jeszcze nie planowany
Wielkość modyfikacji: Nieznana
Skład zespołu:- Trazege (skrypty, spacer, modelowanie 3D, AST)
- NoJoke (scenarzysta) - opracowanie gildii Magów Wody
- Ur-tRall (scenarzysta) - fabuła Dracji
- Nikolay Sidorovsky (scenarzysta) - historia dawnego Bractwa
- Light (scenarzysta) - historia Bezimiennego jako Nekromanty
- TTPGame (scenarzysta) - wątek paladynów
- Fattum (scenarzysta) - linia Magów Ognia
- ? - rozwój łowców smoków
Główny cel modyfikacji:Dodanie nowych wątków, ściśle związanych z tymi poznanymi wcześniej w świecie Gothic, a także pełne przerobienie treści z modyfikacji Returning 2.0.
Inne cele moda:- pełny rebalans systemu walki i rozgrywki, w oparciu o system znany z Returning 2.0
- częściowe przeprojektowanie świata znanego z drugiej części Gothic i tych dodanych w ramach Returninga 2.0
- częściowe przeprojektowanie obiektów interaktywnych i sprzętu.
- częściowe przeprojektowanie rzemieślnictwa
- częściowe przeprojektowania linii zadaniowych dla Guru/Strażnika, Magów Wody i Nekromantów (nie ustalono co dokładnie).
- pełne przerobienie niektórych wątków z modyfikacji Returning 2.0 - Dolina Adanosa, Opiekunowie i wątek Ur-Thralla.
- stworzenie kilku nowych dużych linii zadaniowych i kolejno stworzenie nowych lokacji im odpowiadających.
Uwaga! Póki co nie planowana jest jeszcze gra po stronie Beliara!
Posłowie:Mod będzie miłą odmianą dla osób zmęczonych kolejnymi hardkorowymi modami, jakimi usiłowały być Returning w wersji 1.1 i 2.0, a także ReBalance i Alternative Balance. Na pewno część tego hardkoru zostanie zachowania, ale wszystko będzie w granicach rozsądku. Kolejne nowe wątki/lokacje będą przede wszystkim oparte o zebrane informacje i dokumentacje o świecie gry, którą udało się zebrać w odniesieniu do kolejnych obszarów, które nigdy nie pojawiły się w świecie Gothic, niemniej istniały do niej odniesienia. Ponadto wiele momentów starej gry zostanie przeanalizowane i zaadaptowane w stosunku do pierwszej części sagi Gothic.
Zdjęcia:Opis pochodzi z forum
RPG Russia, ja jedynie go przetłumaczyłem.