[G2NK] Aetherna v1.2.1 1968 23

O temacie

Autor Anonimus14

Zaczęty 30.03.2019 roku

Wyświetleń 1968

Odpowiedzi 23

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6038
Propsy2735
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przy czym chciałem zaznaczyć, że ja jedynie poprawiłem interpunkcyjne/orty i lekko składnię. Nie odpowiadam za brzmienie niektórych zdań i rozmów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



GaMBiD

GaMBiD

Użytkownicy
posty8
Propsy1
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ogólnie mod bardzo fajny. Soundtrack, udźwiękowienie i lokacje dodają bardzo dużo klimatu. Fabuła też niczego sobie. Najbardziej jednak boli mnie brak zadań i postaci pobocznych. Do powiedzenia mają coś tylko postaci związane z wątkiem głównym. To całe przerażenie mieszkańców (wyrażone chociażby w krótkich dialogach lub zadaniach pobocznych) wg mnie jest priorytetem do dodania w wersji 2.0 - zwiększyłoby tę "nutkę grozy". Dialogi są niezłe (jakby porównywać do twoich wcześniejszych modów to są cudne). Mod jest zdecydowanie za trudny - grałem w pierwszą wersję to był za łatwy ale to podkręcenie statystyk jest zdecydowanie za wysokie. Walka pod koniec gry przy dobrym zakończeniu to jakiś żart. Giniesz 3 sekundy po skończeniu dialogu przez co musiałem skończyć na kodach. Wnerwiał mnie brak runy w okolice świątyni np. na plażę bo bieganie w te i wewte do świątyni. Brakuje mi tu zwykłego nauczyciela siły czy walki bronią 1h/2h (bo nikt raczej nie pójdzie w drogę łuków z jednym krótkim łukiem na cały mod czy w magię). Występują nieliczne literówki.

W skrócie:
Gdyby ktoś się spytał, czy warto zagrać powiedziałbym:
Możesz zagrać, ale przygotuj się na dużo biegania i niewykorzystany potencjał. Lepiej poczekać na wersję 2.0

Pozdrawiam
 
Kolekcja klasyki. Najchętniej kupowane gry w Polsce. Polecam i pozdrawiam, Piotr Fronczewski

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty68
Propsy41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za opinię.
Co do nauczycieli to postanowiłem z tego zrezygnować ponieważ chciałem aby mod skoncentrował się na przechodzeniu fabuły oraz na walce. Nie wiem czy każdy to zauważył ale statystyki zwiększają się wraz z poziomem bohatera i raczej druga wersja też będzie się na tym skupiać.
W ogóle uważam że małe mody, takie jak mój, nie powinny mieć nauczycieli bo podczas grania w takie powinniśmy się skupić na fabule a nie na podbijaniu statystyk którymi i tak za bardzo się nie nacieszymy.

Poziom trudności w Gothicu to bardzo ciężka sprawa bo przez system walki niełatwo jest zbalansować pojedynki. Wcześniej było za łatwo, teraz jest, powiedzmy, tak średnio. Przy walce z Aetherną spokojnie można uciec ze świątyni z max jednym trafieniem i wyciągać pojedynczo wrogów co sprawdzałem sam parę razy. Na dodatek w EQ ma się dwa (w wersji 1.2.1) zwoje z armią ciemności co tylko pomaga w walce.
Chyba w wersji 2.0 będę musiał wprowadzić dwuetapową walkę i tak będzie sprawiedliwiej.

Run też za bardzo nie chciałem robić bo gdyby był teleport w każde miejsce to mod trwałby dużo krócej. Dałem tylko do wioski bo tam akurat często się bywa. Wiem też, że chodzenie to nie jest dobry sposób na wydłużenie moda ale z dwojga złego wolę aby gracz chodził niż się teleportował, tym bardziej jeśli mówimy tu o mrocznej wyspie gdzie chodzenie w ciemnościach i mgle powinno dawać nam satysfakcję.

Żeby nie było, to co tutaj napisałem to tylko moje odniesienie się do recenzji i nie chcę tutaj się wybielać czy coś. Wszystkie sugestie będą wzięte pod uwagę przy tworzeniu wersji 2.0

PS: Mod trafił na spine :)
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty589
Propsy190
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W końcu się zabrałem, aby przejść tego moda.

Nareszcie mogę powiedzieć, że jest znaczny progres w porównaniu do poprzedniego tytułu.
Ogólnie ciekawi czy Aetherna nawiązuje do poprzednich modów i to co się działo w Grupach Oszustów 2 było pewnym następstwem wydarzeń z tego moda, czy to jedynie zbieżność mapy, twarzy npców itp. :P

Co do samego moda. Podobał mi się. Mam odmienną opinię niż Gambid. Oczywiście było sporo biegania, ale nie męczyło mnie to. Zupełnie odwrotnie niż w przypadku GO2. Tutaj rzeczywiście czułem rozwój tej fabuły. Pomimo wyraźnego wpływu Ciemności Gordotha widać było, że miałeś własny pomysł na moda i to się chwali (całe szczęście, że szaleniec nie skoczył z latarni xd)

Dialogi przeważnie były w porządku. W sumie to chyba większość z nich. Choć niektóre wiały tandetą. Np. tekst "jebańcu". Nie wiem, może się czepiam, ale średnio mi pasuje do gothica :F

Muzyka była bardzo klimatyczna. Dobrze się komponowała z ogólną grozą. Szkoda tylko, że pomimo tych okropnych ciemności nagle słońce potrafiło nam przywalić po oczach. To była taka drobna niedoróbka, przez którą musiałem iść spać do wieczora, aby rzeczywiście poczuć te ciemności.

Rozwój fabuły też mi się raczej podobał. Za wyjątkiem momentu, w którym przyprowadzaliśmy szaleńca do krypty. Może to tylko ja, ale dla mnie już w momencie, w którym dostawaliśmy polecenie przyprowadzić osobę do rytuału, było wiadomym co się zaraz stanie :P

Ogólnie fajnie wyszło. Zagrałem dwa razy. Obadałem wszystkie zakończenia. Polecam zagrać.
 
while (!success) try{...}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry