[G2NK] Aetherna v1.3 12389 28

O temacie

Autor Anonimus14

Zaczęty 30.03.2019 roku

Wyświetleń 12389

Odpowiedzi 28

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Aetherna v1.3
2019-03-30, 18:57(Ostatnia zmiana: 2024-09-27, 15:52)


Opis moda
Spoiler
Życie jest jak rubin
Klątwą naznaczone
Cały sekret tkwi w nadziei
Aby klątwę tę obnażyć


Jesteś doświadczonym myśliwym, masz wspaniałą żonę i dobre nastawienie do życia. Miałeś dość życia w wielkim mieście więc postanowiłeś przenieść się na niewielką wyspę aby zaznać spokoju.
Podczas jednego z wielu polowań, natrafiasz na starą kryptę, widziałeś ją już wiele razy ale nigdy nie miałeś odwagi jej otworzyć. Opiekun lasu przestrzegał cię przed nią, została ona zamknięta na cztery spusty przez miejscowego nekromantę, człowieka o dosyć łagodnym charakterze jak na tę profesję. Jednak pewnego dnia coś cię zmuszcza do sforsowania drzwi, jakaś obca i niezbadana siła. Robisz to! W środku, oprócz grobów, znajdujesz przepiękny amulet z diamentem. Gdy bierzesz go do ręki czujesz, jak emanuje jakąś energią. Niewiele myśląc, bierzesz go ze sobą do domu.
TO BYŁ BŁĄD!
Wstajesz tak jak zawsze o ósmej rano aby upolować jakiś obiad. Twoja żona cię budzi. Jednak coś jest nie tak. Czy to na pewno ranek? Dlaczego jest tak ciemno? Ukochana informuje cię, że na całej wyspie panuje mrok, kompletna ciemność. Podejrzewasz, że może to mieć coś wspólnego z amuletem jaki poprzedniego dnia wyniosłeś z krypty. Postanawiasz rozwiązać tę tajemnicę.

Co oferuje mod?
  • Mroczna fabuła z klimatem horroru
  • Od 2 do 3 godzin rozgrywki
  • Zmodyfikowany zen znany z drugiej połowy moda "Grupy Oszustów 2"
  • Zwroty akcji jak i ogólnie wyższy poziom w przeciwieństwie do moich poprzednich modów
  • Intro i outra czyli możliwość wybrania zakończenia

Screeny





DOWNLOAD 1.3

Słowo od autora:
Na początku chciałbym podziękować każdej osobie która zagra w mojego moda. Tym razem postanowiłem, że będzie to jak najbardziej poważny mod o tematyce która dosyć rzadko pojawia się w Gothicu co jest dziwne bo uważam, że silnik Gothica nadaje się pod mroczne, horrorowe mody tym bardziej od kiedy pojawił się Ikarus i Lego a poza Ciemnościami Gordotha i modami Ortegi właściwie nie ma takich modów. Postanowiłem więc, że ja dołożę coś od siebie w tym gatunku.
Mam nadzieję, że wyszło nie najgorzej i będzie się wam grać przyjemnie.
W przyszłości planuję wydać wersję 2.0 która będzie rozwijać moda, może dodam jakieś zadania poboczne, może dodatkowe skrypty, zobaczymy co uda mi się wymyślić ale czekam też na wasze opinie. Nie jestem weteranem horroru ale mam jakiś sentyment do tego gatunku, może jest tu ktoś kto zaproponuje jakieś ciekawe mechaniki jakie mogłyby się pojawić w nowej wersji. Wszelkie rady jak i słowa krytyki sprawią, że kolejna wersja będzie tylko lepsza.
W razie wystąpienia jakiś błędów które przeszkadzają a być może także takich które uniemożliwiają skończenie moda (testowałem grę ale wiadomo, jestem tylko jeden) proszę go opisać. Wydam patcha najszybciej jak to będzie możliwe.
Chciałbym również podziękować @bogu9821 za pomoc w skryptach oraz @Simen za natchnienie do stworzenia tego moda.
To tyle, jeszcze raz dziękuje każdej osobie która zagra w mojego moda.


JEŚLI POSIADASZ MOD DODAJĄCY OBSŁUGĘ DX11 BĘDZIESZ MUSIAŁ GO ODINSTALOWAĆ PONIEWAŻ NIE JEST KOMPATYBILNY Z TYM MODEM.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To w downloadzie to jest już wersja 1.0.1, czy tamta z bugami?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie wydałem wersję 1.1 moda. Niestety ale trzeba będzie zacząć rozgrywkę od początku.
Bardzo przepraszam wszystkich którzy grali w zbugowaną wersję. Byłem pewien, że wszystko działa jak należy a już że na pewno da się przejść moda bez bugów. Jak widać myliłem się.
Teraz powinno wszystko działać bez zarzutów.
Zawaliłem i pewnie przez to teraz mniej osób zagra bo ich odstraszyłem. Trudno, za błędy się płaci.

@Cruc Od teraz jest już nowa wersja bez bugów.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Anonimus14

Spoiler
Poszedłem za parobkiem do jaskini. Pogadałem z nim i pojawił się Prorok. Wyciągnął broń to go zabiłem i parobka też. Coś przeoczyłem? Bo Mag nie ma żadnej opcji dialogowej.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Anonimus14

Spoiler
Poszedłem za parobkiem do jaskini. Pogadałem z nim i pojawił się Prorok. Wyciągnął broń to go zabiłem i parobka też. Coś przeoczyłem? Bo Mag nie ma żadnej opcji dialogowej.

Spoiler
Mówisz o tym etapie gdzie trzeba śledzić tego Pracownika? Powinno być tak, że śledzisz go tak aby cię nie zaczepił, rozmawiasz z nim w jaskinii, dajesz kontynuuj, pojawia się prorok i cie zagaduje, on zabija pracownika a po rozmowie rzuca się na nas. Sprawdzałem ten etap parę razy i za każdym razem było tak jak napisałem.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Heh, no to u mnie rozmowa się nie odbyła :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Udostępniłem wersje 1.2
Tę wersję spokojnie polecam do ogrania ponieważ wyeliminowałem (chyba) wszystkie bugi jakie pojawiały się podczas rozgrywki.
Dodatkowo wprowadziłem małe zmiany w gameplayu aby był nieco bardziej wymagający.
Będzie jeszcze wersja 1.2.1 z poprawkami w dialogach które ma wykonać Simen.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Aetherna
#7 2019-03-31, 23:38(Ostatnia zmiana: 2019-04-04, 22:43)
Teraz czuję ten ciężar odpowiedzialności na sobie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



patrxow

patrxow

Użytkownicy
posty45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dlaczegoż to mam menu i dziennik zadań po niemiecku ktoś coś? tylko w tym modzie reszta jest ok
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba coś jest nie tak z twoim Gothiciem, tak sie chyba dzieje kiedy masz g2mdk bez polskich skryptów ale pewien nie jestem. Ja sprawdzałem na dwóch kopiach i wszystko było po polsku oprócz paru nazw ale to jest małe niedopatrzenie spolszczenia g2mdk.
 

patrxow

patrxow

Użytkownicy
posty45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
a byłby ktoś tak miły i podał linka do tych polskich skryptów G2mdk?
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem na trzeciej czystej kopii, wszystko było po polsku a już na pewno menu i dziennik.
Zainstalowałem tylko systempacka, fixa i playerkita, działało jak trzeba.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty127
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy mniej więcej można spodziewać się wersji 1.2.1 ?
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli Simen przekaże mi poprawione dialogi a nie wiem kiedy to zrobi.
W tej wersji nie będzie nic nowego oprócz właśnie poprawionych dialogów, ewentualnie może jakieś drobne obniżenie poziomu trudności.
Spokojnie można grać już na wersji 1.2, nie ma bugów a wersja 1.2.1 będzie wersją która trafi na Spine.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty127
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jednak poczekam na finalną wersję. Poprawne dialogi też są ważne.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Też tak uważam, ale co do tych zmian poza dialogami to lepiej, żebyś się nie zdziwił @Anonimus14 XD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
JEŚLI POSIADASZ MOD DODAJĄCY OBSŁUGĘ DX11 BĘDZIESZ MUSIAŁ GO ODINSTALOWAĆ PONIEWAŻ NIE JEST KOMPATYBILNY Z TYM MODEM.

Aby directx11 przestał działać należy "wyłączyć" plik draw.dll. Można to zrobić chociażby w sposób analogiczny do tego, w jaki g2mdk wyłącza vdfy z zasobami oryginalnego gothica - zmienić rozszerzenie, np. na .disabled. Zatem do zagrania w moda nie trzeba specjalnie odinstalowywać directa.

Wstępnie zajrzałem do moda, jednakże również czekam na wersję 1.2.1.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też tak uważam, ale co do tych zmian poza dialogami to lepiej, żebyś się nie zdziwił @Anonimus14 XD

Przechodziłem moda parę razy tak jak się powinno go przejść, jeśli ktoś celowo buguje no to nie wiem czy to moja wina xD
(Chociaż teraz myślę, że chyba wiem o co ci może chodzić xD)
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie udostępniłem wersję 1.2.1 w której główną nowością są poprawione dialog dzięki @Simen
Oprócz tego wprowadziłem drobne poprawki w poziomie trudności i załatałem pewną niedorzeczność związaną z runą (teraz są sytuacje gdzie nie można jej użyć).
Jeśli chodzi o wersję pierwszą to jest to ostatni patch, chyba że ktoś wykryje jakiegoś buga który utrudni ukończenie gry. Jak już pisałem wielokrotnie, od czasu premiery pierwszej wersji, moda sprawdzałem tak dokładnie jak tylko mogłem ale mogło mi coś umknąć.

A kiedy premiera wersji 2.0? Głównie zależy to od recenzji użytkowników którzy zagrali w mojego moda (a tych jest niestety póki co mało). Wiem, że są rzeczy nad którymi trzeba popracować o czym mówił mi już Simen ale opinie innych również są dla mnie ważne.
Przyjmę każdą krytykę o ile będzie ona uzasadniona i nie będzie zwykłym hejtem. Nie jestem dzieckiem które obrazi się i zacznie wyzywać, chciałbym poznać wasze zdanie bo tylko tak mogę stworzyć coś lepszego.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty127
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie, że już jest finalna wersja. Na pewno zagram w najbliższym czasie.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przy czym chciałem zaznaczyć, że ja jedynie poprawiłem interpunkcyjne/orty i lekko składnię. Nie odpowiadam za brzmienie niektórych zdań i rozmów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



GaMBiD

GaMBiD

Użytkownicy
posty17
Propsy5
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ogólnie mod bardzo fajny. Soundtrack, udźwiękowienie i lokacje dodają bardzo dużo klimatu. Fabuła też niczego sobie. Najbardziej jednak boli mnie brak zadań i postaci pobocznych. Do powiedzenia mają coś tylko postaci związane z wątkiem głównym. To całe przerażenie mieszkańców (wyrażone chociażby w krótkich dialogach lub zadaniach pobocznych) wg mnie jest priorytetem do dodania w wersji 2.0 - zwiększyłoby tę "nutkę grozy". Dialogi są niezłe (jakby porównywać do twoich wcześniejszych modów to są cudne). Mod jest zdecydowanie za trudny - grałem w pierwszą wersję to był za łatwy ale to podkręcenie statystyk jest zdecydowanie za wysokie. Walka pod koniec gry przy dobrym zakończeniu to jakiś żart. Giniesz 3 sekundy po skończeniu dialogu przez co musiałem skończyć na kodach. Wnerwiał mnie brak runy w okolice świątyni np. na plażę bo bieganie w te i wewte do świątyni. Brakuje mi tu zwykłego nauczyciela siły czy walki bronią 1h/2h (bo nikt raczej nie pójdzie w drogę łuków z jednym krótkim łukiem na cały mod czy w magię). Występują nieliczne literówki.

W skrócie:
Gdyby ktoś się spytał, czy warto zagrać powiedziałbym:
Możesz zagrać, ale przygotuj się na dużo biegania i niewykorzystany potencjał. Lepiej poczekać na wersję 2.0

Pozdrawiam
 
Kolekcja klasyki. Najchętniej kupowane gry w Polsce. Polecam i pozdrawiam, Piotr Fronczewski

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za opinię.
Co do nauczycieli to postanowiłem z tego zrezygnować ponieważ chciałem aby mod skoncentrował się na przechodzeniu fabuły oraz na walce. Nie wiem czy każdy to zauważył ale statystyki zwiększają się wraz z poziomem bohatera i raczej druga wersja też będzie się na tym skupiać.
W ogóle uważam że małe mody, takie jak mój, nie powinny mieć nauczycieli bo podczas grania w takie powinniśmy się skupić na fabule a nie na podbijaniu statystyk którymi i tak za bardzo się nie nacieszymy.

Poziom trudności w Gothicu to bardzo ciężka sprawa bo przez system walki niełatwo jest zbalansować pojedynki. Wcześniej było za łatwo, teraz jest, powiedzmy, tak średnio. Przy walce z Aetherną spokojnie można uciec ze świątyni z max jednym trafieniem i wyciągać pojedynczo wrogów co sprawdzałem sam parę razy. Na dodatek w EQ ma się dwa (w wersji 1.2.1) zwoje z armią ciemności co tylko pomaga w walce.
Chyba w wersji 2.0 będę musiał wprowadzić dwuetapową walkę i tak będzie sprawiedliwiej.

Run też za bardzo nie chciałem robić bo gdyby był teleport w każde miejsce to mod trwałby dużo krócej. Dałem tylko do wioski bo tam akurat często się bywa. Wiem też, że chodzenie to nie jest dobry sposób na wydłużenie moda ale z dwojga złego wolę aby gracz chodził niż się teleportował, tym bardziej jeśli mówimy tu o mrocznej wyspie gdzie chodzenie w ciemnościach i mgle powinno dawać nam satysfakcję.

Żeby nie było, to co tutaj napisałem to tylko moje odniesienie się do recenzji i nie chcę tutaj się wybielać czy coś. Wszystkie sugestie będą wzięte pod uwagę przy tworzeniu wersji 2.0

PS: Mod trafił na spine :)
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W końcu się zabrałem, aby przejść tego moda.

Nareszcie mogę powiedzieć, że jest znaczny progres w porównaniu do poprzedniego tytułu.
Ogólnie ciekawi czy Aetherna nawiązuje do poprzednich modów i to co się działo w Grupach Oszustów 2 było pewnym następstwem wydarzeń z tego moda, czy to jedynie zbieżność mapy, twarzy npców itp. :P

Co do samego moda. Podobał mi się. Mam odmienną opinię niż Gambid. Oczywiście było sporo biegania, ale nie męczyło mnie to. Zupełnie odwrotnie niż w przypadku GO2. Tutaj rzeczywiście czułem rozwój tej fabuły. Pomimo wyraźnego wpływu Ciemności Gordotha widać było, że miałeś własny pomysł na moda i to się chwali (całe szczęście, że szaleniec nie skoczył z latarni xd)

Dialogi przeważnie były w porządku. W sumie to chyba większość z nich. Choć niektóre wiały tandetą. Np. tekst "jebańcu". Nie wiem, może się czepiam, ale średnio mi pasuje do gothica :F

Muzyka była bardzo klimatyczna. Dobrze się komponowała z ogólną grozą. Szkoda tylko, że pomimo tych okropnych ciemności nagle słońce potrafiło nam przywalić po oczach. To była taka drobna niedoróbka, przez którą musiałem iść spać do wieczora, aby rzeczywiście poczuć te ciemności.

Rozwój fabuły też mi się raczej podobał. Za wyjątkiem momentu, w którym przyprowadzaliśmy szaleńca do krypty. Może to tylko ja, ale dla mnie już w momencie, w którym dostawaliśmy polecenie przyprowadzić osobę do rytuału, było wiadomym co się zaraz stanie :P

Ogólnie fajnie wyszło. Zagrałem dwa razy. Obadałem wszystkie zakończenia. Polecam zagrać.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, że pewnie mało kto pamięta już o tej modyfikacji ale tak, od 2019 baaaardzo mozolnie powstaje wersja 2.0 moda. Sprawy troszkę przyśpieszyły odkąd zgłosiła się do mnie osoba która chętnie zajmie się rozbudową i stworzeniem razem ze mną scenariusza.

Więc co wiadomo na pewno na dzień dzisiejszy?
-Raczej dalej podtrzymuję czas rozgrywki od 4 do 5 godzin, na pewno nie krócej
-Pojawią się aż 4 zeny, a dokładniej 3 bo jeden będzie mocną przeróbką zena głównej wyspy (btw. każdy zen to jakby osobny rozdział moda)
-Jeden główny wątek który będzie kolosalnie zmieniony choć będzie prowadzić mniej więcej do tego samego zakończenia co w wersji 1 ale będą też wątki poboczne w których będziemy mogli brać udział
-Oczywiście pojawią się zadania poboczne, zwłaszcza dość ważny wątek ucznia który będzie przeplatać się przez całego moda, na pewno z każdą postacią na wyspie będzie można chociaż raz zagadać o sytuacji jaka wystąpiła na wyspie by zwiększyć immersję
-Pojawi się więcej straszaków ale nie typu jumpscare ale takich bardziej działających na podświadomość i ogólny niepokój, myślę że zostanie coś zaczerpnięte z Kronik Myrtany bo tam było kilka ciekawych rozwiązań
-Zakończenie będzie wyglądać różnie w zależności od poczynionych przez nas wyborów podczas zadań, pojawi się też mała losowość w niektórych zadaniach
-Ogólny poziom moda mocno wzrośnie, o ile poprzednie moje produkcje były tworzone momentami "na odwal" tak tutaj postanowiłem nie iść w bylejakość i kompromisy ale też zdaje sobie sprawę z moich ograniczeń zwłaszcza w pisaniu skryptów więc jedne rozwiązania zostaną zastąpione innymi wcale nie gorszymi

Na pewno gdy mod będzie bliski skończenia zorganizuje jakieś testy moda by wyłapać jak najwięcej błędów i to nie tylko tych związanych z zadaniami itd. ale też z fabułą (nieścisłości, brak logiki). Myślałem nad jakimś demem a dokładniej wycięciem pierwszej części moda i opublikowaniem go dla was ale nie wiem czy jest sens.

Data premiery? Zbyt długo odwlekam pracowanie nad modem ale im bardziej zadręczam się właśnie tym że go olewam tym bardziej chce mi się nad nim pracować a postanowiłem że za wszelką cenę go nie porzucę, tak wiec najpóźniej okolice halloween 2022 to bardzo prawdopodobny czas wydania tej wersji moda.

Po wersji 2.0 myślę jeszcze nad wydaniem wersji już ostatecznej 2.5 w której największym atutem byłby dubbing i jakieś dodatkowe zadania oraz poprawki do tych istniejących ale to już pieśń przyszłości który też zależy od odbioru wersji 2.0
 

Damianu

Damianu

Użytkownicy
posty8
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja pamiętałem, że nadal na tym ktoś pracuje. Zgłaszałem się nawet do pomocy, ale znalazłem już inną modyfikację, którą mogę współtworzyć.

Odkąd zacząłem współtworzyć moda, nie jestem już taki chętny do testowania modów do Gothica. Pisząc skrypty, dialogi czy fabułę trzeba być zdyscyplinowanym, skupionym i robić to wolno. Bo w efekcie popełni się mniej błędów i mniej czasu zajmie ich poprawa.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Modyfikacja została udostępniona na platformę Steam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty89
Propsy78
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Aetherna v1.3
#27 2024-09-27, 15:35(Ostatnia zmiana: 2024-09-27, 15:48)
PATCH 1.3

Po wielu latach postanowiłem powrócić do mojego, póki co, najlepszego moda (choć może się to zmienić) który został przyjęty przez ogół dość dobrze ale nie bardzo dobrze.
Tym patchem być może polepszę poziom moda, pierwotnie miałem to zrobić poprzez wersję 2.0 ale projekt ten jest zawieszony więc postanowiłem, że poprawię wersję która obecnie jest reprezentatywna.

Co zostało zmienione/dodane?

Największa nowość czyli DUBBING w wersji AI: wykorzystałem głosy z ElevenLabs, nie ma więc mowy o wykradnięciu głosów z Gothica czy też innej gry. Moim zdaniem głosy brzmią dobrze, na pewno lepiej niż większość dubbingów nagrywanych mikrofonem za 5 zł. Sama modyfikacja na pewno dużo na tym zyskała i przyjemniej się ogrywa co mam nadzieję, zachęci tych którzy dubbing w modach preferują.

Rozwiązania zaczerpnięte z wersji 2.0:
-Nowy system mroku/pogody/mgły (zwał jak zwał): teraz faktycznie na mapie jest ciemno, bez pochodni albo zwoju światła nie ma absolutnie sensu się poruszać na mapie gdyż nic nie zobaczycie. Poprawiłem za to oświetlenie kluczowych miejsc m.in w wiosce i tam jako tako dacie radę.
-Nowy straszak leśny, gobliny uznałem za wkurzające więc straszyć was będzie co innego :)

Zmiany:
-Drobne poprawki w dialogach, poprawiłem literówki, brak polskich znaków a także inne głupotki w dialogach.
-Poprawki w balansie, Prorocy zadają mniej obrażeń kulami ognia, Bohater zyskuje nie 3 ale 4 punkty do siły i zręczności co poziom (nie każdy o tym wiedział więc ta informacja pojawia się także obok komunikatu o nowym poziomie)
-Nowy sposób prezentacji nowego wpisu do dziennika
-Zmiany w zenie, m.in więcej światła w kluczowych miejscach.
-Parę efektów graficznych np. w modelu Aetherny.
-Mniejsza waga plików wideo, pozwoliło to choć trochę zmniejszyć wagę moda.


No i coś by się jeszcze znalazło.
Tą wersję moda stworzyłem na oryginalnych plikach z 2019 ale coś mogło się zepsuć przy przenosinach na nowego gothica do modowania więc jeśli znajdziecie jakiś błąd, również te uniemożliwiające grę, to piszcie śmiało. Ja oczywiście modyfikację testowałem i da się przejść ale jestem tylko jeden więc mogłem czegoś nie zauważyć.

DOWNLOAD 1.3
Mod dostępny do pobrania z linku tutaj jak i na początku wątku. Wersja zaktualizowana trafiła również na Steam.
Patch ten jest niejako zapowiedzią nowej modyfikacji nad którą obecnie pracuję. Szczegóły poznacie gdy już się pojawi.

MOD W DALSZYM CIĄGU NIE OBSŁUGUJE DX11, NALEŻY WIĘC GRAĆ BEZ NIEGO, INACZEJ BĘDZIECIE MIELI NORMALNĄ POGODĘ.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Moje gratulacje :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry