Witam serdecznie. Na wstępie wspomnę że nie znalazłe na forum informacji, które mogłyby mi pomóc rowiązać poblemy, z którymi się borykam.
Pierwszą kwestią jest to, iż nie jestm w stanie sensownie pociąć zaimportowanego kerraxem ZENa w Blenderze, gdyż program w momencie cięcia przestaje odpowiadać. Nie mam możliwości zrobienia czegokolwiek poza zamknięciem programu za pomocą menedżera zadań. Jedyną opcją by cokolwiek zdrobić z modelem świata jest eksportowanie go jako .obj do 3DS MAXa i tam wykonać cięcia i ewemtualnie zmienić co nieco w budowie świata.
Kolejną kwestią jest to, iż po eksportowaniu gotowych, pociętych fragmentów mapy z wprowadzonymi zmianami w ich budowie (przykładowo usunięcie wieży Xardasa z mapy Khorinis) i złożeniu ich w całość w Spacerze za pomocą Makros pojawia się problem z teksturami i portalami (czyli tymi przejściami do budynków czy jaskiń); tekstury miejscami się mieszają z innymi teksturami a w innych miejscach brakuje tekstur (co daje np. góry oteksturowane liśćmi drzewa a dachy są dziurawe) a portale nie są przeźroczyste tylko oteksturowane np. teksturą budynku i nie można przez nie przejść, chyba że za pomocą klawisza K.
Poniżej wrzucam screeny:
Generalnie DRAMAT. Za udzieloną pomoc płacę w serduszkach i propsach c:
Pozdrawiam.