Returning 2.0 AB 17-11-2020 - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 320661 930

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 27.02.2019 roku

Wyświetleń 320661

Odpowiedzi 930

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
I to i ogólne zmiany mające zając się głównie balansem postaci. Chcą się skupić właśnie na rozwoju bohatera
 

Skigorv

Skigorv

Użytkownicy
posty11
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będzie jeszcze aktualizacja do finałowej wersji z 17.11?
Ma ktoś jakieś informacje dotyczące dubbingu?
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będzie jeszcze aktualizacja do finałowej wersji z 17.11?
Ma ktoś jakieś informacje dotyczące dubbingu?

Nowych dodawanych rzeczy już nie będzie, jedynie poprawianie tego co jest. Co do dubbingu to chyba nie tak prędko go zobaczymy.
 

Skigorv

Skigorv

Użytkownicy
posty11
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będzie jeszcze aktualizacja do finałowej wersji z 17.11?
Ma ktoś jakieś informacje dotyczące dubbingu?

Nowych dodawanych rzeczy już nie będzie, jedynie poprawianie tego co jest. Co do dubbingu to chyba nie tak prędko go zobaczymy.

Dzięki za odpowiedź. Szkoda że twórcy dubbingu nie chcą wstawić tego co mają na chwilę obecną (70%) i potem dodawać updaty.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Czy będzie jeszcze aktualizacja do finałowej wersji z 17.11?
Ma ktoś jakieś informacje dotyczące dubbingu?

Nowych dodawanych rzeczy już nie będzie, jedynie poprawianie tego co jest. Co do dubbingu to chyba nie tak prędko go zobaczymy.

Dzięki za odpowiedź. Szkoda że twórcy dubbingu nie chcą wstawić tego co mają na chwilę obecną (70%) i potem dodawać updaty.

I bardzo dobrze że tego nie robią, kto normalny wydaje niegotową rzecz, byłoby to takie nieprofesjonalne i bezsensowne że straciłoby to cały urok.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Zresztą to nowy AB ma być tylko furtką pod nowy concept i zaczęcie wszystkiego od początku. Stary AB został zamknięty, ale nowy AB to ten sam AB. Nie ma tutaj żadnej rewolucji większej. Bo to wszystko jest zwykłym Patchem. Sam poczekam na dubbing i zagram sobie jeszcze raz w roku 2021. Na razie męczę duale ale już nie długo mam koniec na starym AB. Twórcy moda najwidoczniej mają jakiś tam plan na nowy AB, który być może w przyszłości zrewolucjonizuje rozgrywkę( :facepalm: ta.. jasne)
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

Ymir6066

Ymir6066

Użytkownicy
posty28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Końcówka tego returninga to jak dla mnie trochę rozczarowanie. Najpierw nudna wyspa na której niema kompletnie nic ciekawego (już pustynia adanosa była ciekawsza) a potem akcja jak w gothic 3 gdzie po prostu wybijasz stada orków i wyzwalasz kilka miejsc. A na samym końcu po prostu wsiadamy na statek. Brakuje mi tu jakiegoś bossa po smoku ożywieńcu. No było co prawda jakieś badziewie chaosu i Stonnos ale walka z nimi nie była jakaś satysfakcjonująca
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
A wolał byś mega bossa z milion HP?
Bo ciężko dogodzić każdemu.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
EroSennin!
posty459
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • EroSennin!
Samą końcówkę można sobie odpuścić. Już po zabiciu Smoka Ożywieńca można by nawet przestać grać. Na tym kończy się zwykły G2NK. Mogli na końcu dać coś extra jak np bossa z milion hp(ale takiego, który byłby ciężkim sprawdzaniem, a nie zbijaniem hp..) By sprawdzić swoją postać przy ostatecznym starciu. Jak już zrobili rozszerzenie oryginalnej fabuły, to powinni zrobić to dobrze. To sztuczne przedłużenie rozgrywki o te kilka h bez sensu. Tłuc orków to ja tłukłem kurwa przez 50+ godzin. XD Pod koniec to tylko nudna rzeźnia orków, którzy są bez żadnych szans.
 
Nie wierzę w żadnego Boga, bo nie muszę. Życie mnie nauczyło że w życiu liczą się dwie wartości, więzi i marzenia.
Kosmos jest ogromny, a my jesteśmy tylko pyłkiem na tle miliardów innych istot żywych, bo sądząc że jesteśmy jedyną inteligentną cywilizacją z jednym słusznym Bogiem we wszechświecie, tylko dajecie oznakę ogromnej ignorancji i głupoty.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Uwaga! Pojawiła się pierwsza wersja nowego AB!!

Update 18.12 (Nowe AB)
- NoDeath mode (save on death) is no longer available
- Nightmare + difficulty combined with Nightmare + some features of Nightmare + removed
(such as not sprinting at the start of the game)
- For pumping attributes (strength, agility, mana, health), pumping thresholds have been removed,
now they always swing for the same number of learning points
- Also reworked the learning thresholds for weapon proficiency
- Reworked many skills, now they require a different number of training points
- Rare herbs and potions in locations are now in new places, somewhere there are more of them, somewhere less
- The function of showing the location of rare herbs and tablets is no longer available. The maximum number of herbs that can be searched for through dialogue (common herbs) is now 15, does not require ore, it works once a day (this function is left for those who want to collect all the herbs in the location completely, so to speak)
- Ancient tablets are also now distributed differently in different locations
- Each boss and unique monster is manually assigned the number of bonus training points that the player receives, killing this monster. The stronger the enemy, the more training points are given for him (dragons are given 10, for example)
- Reworked many bonuses to match the new balance
- For joining a guild, a stat bonus is no longer given
- A new weapon has been added to the craft, the recipes for which you will find during the game
- Elixir of Life and Elixir of Spirit can now be taught immediately, without learning other alchemical recipes in a chain
- Dracil's Jewelry Set no longer exists
- Reworked ore prices, magic ore now costs 300 coins per piece, the amount of ore in the veins has been changed, Magic ore ingots removed, recipes changed for new ore system
- One Steel Billet is now crafted from 3 Iron Ore instead of 30
- Now only level 1 mining skill, can be learned for 3 training points from Snipes or Grimes. Also in the orc mine, Clovis teaches for free if you bring him iron ore
- Now only level 1 gold mining skill, learned by Scatti or Finn in Yarkandar for 3 training points
- Changed the mechanics of changing the moving sets-animation for NPC-melee fighters. Now animations change less frequently and more adequately
- Pure Restoration recipes can no longer be purchased from merchants, they are now looted from bosses
- When you reach 100 melee skill, your stamina damage bonus is increased by 10%
- Improved behavior of some enemies, bandits now behave slightly smarter when using ranged weapons
- Empty cabinets that previously had nothing in them are now filled with various items
- Skins handed over to Bosper as his student can be redeemed
- Mixing herbs and potions in locations is no longer available
- The undead have become aggressive towards all living things. Golems and stone creatures are not interested in undead
- For gothic difficulty, a new option" Additional opponents on the map "is available at the start of the game.
This will add new monsters and bandits to the map of Khorinis, Yarik and DR. It's always on in a nightmare
- Jewelcrafting is now divided into three tiers (iron, gold and magic jewelry). Amulets crafting skill removed
- Constantino's golem hearts are now redeemable
- Potion of protection from magic is no longer available, now meat mushroom stew gives +2 to magic protection, instead of it
- Changed the mechanics of damage to ghosts. Now silver weapons deal damage to ghosts like any other creatures + bonus damage. Those. the final damage depends only on your characteristics, the more, the better. Silver weapons also deal minor damage to undead
- The health regeneration skill learned from Vatras now also increases the hero's healing by 10% from any source (food, potions)
- Slightly changed the quest "Necromancer in Khorinis
- Reduced the number of common enemies in Nightmare of the Raven to focus on boss fights
- Now Raynar buys much more unique weapons, and sold weapons can also be redeemed
- Increased running stamina consumption
- Orcs on a drakkar in the valley of mines attack the hero, even if he is with Ulu-Mulu (Ulu-Mulu will not break because of this) If the hero is wearing orc armor, then they will not attack until the mechanism of the drakkar is broken
- You can now start studying poisons from Fregyal in the second chapter. (In the third and higher is no longer available)
- Malbar Armor and Hero Camp Armor (issued by the Manager) can now be reforged
- Quicklut can now be disabled via gothic.ini, set bQuickLootEnabled = 0
- The number of blood flow ticks is now based on the weapon skill
- Now, the hero cannot steal with impunity in the city and other large settlements (no matter what guild he is in)
- Draw damage on bows and crossbows now also depends on weapon proficiency
- Changed the beach where the pirate Skip is in Khorinis
- Two new caves added in Khorinis
- A new area appeared in Yarkendar - Forgotten Canyon
- The system of interaction of the hero with interactive objects and things (alchemist tables, anvils, potions, etc.) has been rewritten. Now, when resetting the animation (for example, when the speed potion expires), the item will no longer hang in the hero's hand, also interaction items (tongs, stove spatula, ladle, figurines, books) will no longer disappear from the hero
- Mages on circle 4 are no longer given staves
- Some teachers can now teach a higher level of weapon proficiency than before
- In Khorinis, the location of some monsters has been slightly changed
- Reworked sets of jewelry from Yarkendar (priests, healers, warriors), the hero also gets them in a new way
- Fixed the quest" Temples of the Architects "", now it can be taken almost immediately upon arrival in Yarkendar, and it also does not close if you ran through the temples beforehand without speaking to Saturas and Riordian
- Added "Staff of the Adept" to Gallahad, an analogue of the first magic sword
- For bows and crossbows, the ability to pierce / pierce the enemy has been implemented. The arrow / bolt does not stop / gets stuck in the enemy, but flies further and hits the next target. Crossbows have penetration by default, while an archer needs to learn the "Piercing Shot" skill. The chance to flash the enemy depends on the skill of the weapon
- SNK mod has been reworked. Now you can attack enemies with any weapon of your choice, accumulate damage points and then spend them at your own discretion on any stat or weapon possession. Magic circles no longer automatically learn from SNK
- Player and enemies with blunt weapons can now stun and knock the enemy to the ground
- Scrolls of holy light now affect the hero with the same effect as the paladin. They can be found in a limited number in the game
- Now the player has access to special jambs that speed up time and give other effects for any guild. They can be found in a limited number in the game
- Sneaking now increases the chance of stealing by 10% (if the hero is sneaking), also check the chance of stealing on the "O" key "now requires learned sneak or 90 theft skill
- Added new amulets for steel jewelry
- Now, to complete Gallahad's quest, you can only bring 3 letters, those. or Fernando can plant or fill up a meeting in the tavern from Gerbrant. Only one thing

Changing the difficulty of Nightmare
- Now gives 100% of experience from monsters, like on Gothic difficulty (previously 50% was given)
- Up to level 10, 10 training points are given, from 10 to 15 level: 8 points, 16 and above: 5 points
- The stat bonus now goes for every pie eaten, rather than every second
- Monsters from KS + level transferred to a nightmare
- The need for food and food is now optional and is selected at the start of the game
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Update 19.12
- Fixed a bug on SNK, stamina leveling no longer moves the leveling thresholds for teachers
- Fixed a bug, when starting the game it was impossible to select the Gothic difficulty
- Fixed dialogue at Gallahad
- Fixed some tutorial dialogs
- Joining the assassins guild through the militia has been changed, now you need to come exactly the next night, and not every other day

Update 20.12
- Fixed an issue where in very rare cases Vatras did not give the Seeking Wisp Amulet
- The guard no longer responds to taking the note for the quest "Captain of the Guard Quest"
- The ring that Parlan gives out for Lemar's quest now has different characteristics, remove and save before installing the scripts
- Bosper added a new bow to the sale, which will be useful at the beginning of the game
- Gallahad now grants Elixir of Spirit instead of Intellect for food
- Seeking light now has a dialogue that prohibits him from looking for objects in the premises
- Added the ability to change the SnC menu activation key. Settings in Gothic.ini: bSNCActivationKey = Z
 

Ymir6066

Ymir6066

Użytkownicy
posty28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeszcze tak dodam że w tych końcowych fazach gry to w tej wielkiej bitwie z orkami to chyba twórców gry trochę poniosło. Tam jest po prostu zbyt dużo postaci. U mnie były takie lagi że nawet ruszać się nie mogłem i po prostu zaczekałem aż bitwa się skończy XD
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problem znany od początku chociaż u mnie osobiście jest różnica między starymi wersjami a nowymi gdzie ta bitwa aż tak mi nie lagguje
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Jeszcze tak dodam że w tych końcowych fazach gry to w tej wielkiej bitwie z orkami to chyba twórców gry trochę poniosło. Tam jest po prostu zbyt dużo postaci. U mnie były takie lagi że nawet ruszać się nie mogłem i po prostu zaczekałem aż bitwa się skończy XD

Na pewno nie miałeś lagów, bo gothic to nie gra na multiplayer.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Weźcie se może zróbcie nowy watek co? ten powinien zostać w sumie już zamknięty i usunięty dopisek WIP o ile Vent  zdecyduje się na tłumaczenie wersji  Ab z 17.11 różnica miedzy nią a ta z 09.11 jest znikoma ale tak czy siak to jest koniec AB i jest to wersja ostateczna.

Obecnie jest NB
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Też jestem za tym aby Nowe AB dostało własny wątek
 

Ymir6066

Ymir6066

Użytkownicy
posty28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeszcze tak dodam że w tych końcowych fazach gry to w tej wielkiej bitwie z orkami to chyba twórców gry trochę poniosło. Tam jest po prostu zbyt dużo postaci. U mnie były takie lagi że nawet ruszać się nie mogłem i po prostu zaczekałem aż bitwa się skończy XD

Na pewno nie miałeś lagów, bo gothic to nie gra na multiplayer.
To się przejęzyczyłem. Chodziło mi po prostu o to że gra zacinała się wtedy jak cholera
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
To już niestety wina silnika gry który nie wyrabia, a twórcy moda przesadzili.
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Silnik gry po prostu nie ogarnia takiej ilości npc naraz, jest stary archaiczny, niedopracowany i tyle( Wielka bitwa/Farma Onara), u mnie na GTX 1080TI 11GB jest tak samo zjazd z 150fps do 25
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Update 22.12
- Matteo now sells gems through dialogue (redeeming the stones you handed over to Hannah)
- Fixed bugs in some dialogs
- You no longer need to ask Andre for permission to "go to the prisoners" to open doors (NPCs are aggro)
- NPCs no longer aggro through walls in the barracks when using the button on the quest" The Riddle of the Guard Captain "", the guard who is the room will react to using the button as a theft
- Fixed a bug with stamina thresholds, the cost for training points and gold was not the same, when updating, the training will fold, as if you did not learn stamina
- Reduced the spread of bows and crossbows
- Blocking quicklut and theft after dialogue (for 2 seconds, protection against accidental pressing) can now be disabled,
by putting bQuickLootBlockAfterDialog = 0 in gothic.ini

@Ventrue jakieś plany?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry