Jak zacząć mododanie Gothic Returning 2989 9

O temacie

Autor Czachodym

Zaczęty 17.02.2019 roku

Wyświetleń 2989

Odpowiedzi 9

Czachodym

Czachodym

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem studentem informatyki, także wiem z czym się je programowanie (ta na pewno...), aczkolwiek nigdy nie uczestniczyłem w żadnym "ambitnym" projekcie. Chciałbym pomodować Returninga (bo akurat mam zainstalowanego, a chciałbym spróbować swojej siływ  grach), ale nigdy nie modowałem żadnej gry, więc:
1. Czy jak mam Returninga a zainstalowalem GMDK 2.6 i przykładowo w ścieżce \_Work\...\NPC nie widzi NPC z returninga to czy będzie mi to działać, czy jest przeznaczone tylko do czystej NK?
1.1 Jeśli nie to co muszę pobrać żeby móc zacząć?
2. Jak takie tworzenie modów ma się (trudnością) do na przykład programowania w Javie? (Tak po prostu żeby wiedzieć)
3. Przeglądałem tutoriale na forum, ale czy mogę gdzieś znaleźć jakieś inne najlepiej typowo pod gothica i troche obszerniejsze? (Chodzi mi głównie o tworzenie skryptów, a nie modownaie graficzne)

Jeśli gadam głupoty, to prosze mnie zwyzywać. Z góry dzięki za wszelakie informacje :D
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może i sam za dużo o modowaniu nie wiem, jednak podstaw uczyłem się z poradników na YT.
na przykład skryptów  od czip17
=> 
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ

A spacera od Sier4a
=>
https://www.youtube.com/watch?v=H2rI4gPafE8

A returning na 99,9% takie rzeczy jak postacie ma spakowane. Więc trzeba je rozpakować.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jeśli chcesz mieć czystej jakości mod, to wywal Returninga. Pozdrawiam.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jeśli faktycznie chcesz się bawić w modowanie konkretnie Returninga, to musisz mieć wypakowanego tego moda, a tego nie zrobisz bo GS nie cierpi rzeczy w stylu AST/Ikarus/LeGo