Gothic Sequel - Dokończenie Fabularne 59269 71

O temacie

Autor GaroK

Zaczęty 24.12.2018 roku

Wyświetleń 59269

Odpowiedzi 71

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy235
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnie czytając to wiele osób stąd mnie znienawidzi xD
W sumie nie jest źle.
Podoba mi się motyw wojny pozycyjnej z orkami, jednakże zastanowiłbym się nad tym czy nie lepiej byłoby, aby na dopiero co odbitym punkcie strategicznym, nie znajdował się oddział orków wojowników, a nie tylko kilku zwiadowców i psów.
Crafting ze znajdowanymi schematami broni, oraz z wydobywaniem rudy, jak najbardziej na plus. Czas Zapłaty miał z tym problem, ale patrząc na tę prezentację, to wygląda, że to może wyjść. No i na szczęście złoża rudy się wyczerpują, a nie jak w returnie xd
Dialogi należy później lekko poddać korekcie, bo niektóre są zbyt drewniane i sztuczne.
No i jeśli rzeczywiście decyzje gracza będą miały konkretny wpływ na fabułę, to gratuluję, bo do tej pory, mimo wielu obietnic, średnio z tym wychodziło, i to tylko w najlepszym przypadku.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

merkury

merkury

Użytkownicy
posty7
Propsy8
Profesjabrak
  • Zbanowany
Nikt cię nie znienawidzi, no może poza kilkoma twórcami modów wydmuszek których boli że ten projekt choć teoretycznie dużo prostszy i bazujący na starych schematach ma tak dużą popularność.
Trzymam kciuki za ten projekt. Jeśli wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik to może być świetna przygoda w klimatach g1. Na ten moment dobry klimat w kolonii oferuje tylko technicznie nieudany czas zapłaty.
Powodzenia w pracach.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
https://imgur.com/a/cEcK0Gw Może i nie wygląda to nadzwyczaj pięknie, ale widać, że prace są prowadzone i autorom nie śpieszy się z premierą.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To nigdy nie wyglądało pięknie...

boguc

boguc

Użytkownicy
posty207
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Drewno jak chuj. Nawet meshe i tekstury z sequela nie ratują sytuacji i wygląda to jak z pod ręki dwunastoletniego spacerzysty a nie normalnego lvl designera. Nie żebym hejtowal, osobiście z braku laku chętnie bym zagrał w dokonczonego sequela ale jakby to miało jakieś ręce i nogi. Stary obóz też bazuje na starym meshu ale jest tam jakiś dziwny powiew nowości. Zamiast spamować z multikont mozna zrobić porządnie jedna lokacje żeby to się jakoś kupy trzymało a nie wyglądało jak wyrzygane
 
Gothic najlepszy

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wygląda to jak z pod ręki dwunastoletniego spacerzysty a nie normalnego lvl designera.
Bo takie osoby nad tym pracują  :lol2:
Ten projekt pokazuje jak w dzisiejszych czasach fani gothiczka mają skrzywione spojrzenie na jakość przy gothicowych produkcjach. Dopisz sequel do nazwy, nawrzucaj randomowo w ilości kilku sztuk badziewiastych vobów i zaniż poziom zena swoimi edycjami mesha. Klimat okuratny.

Żeby to miało ręce i nogi to potrzeba kumatych osób a nie typów, którzy nie mają pojęcia o level designie i grafice. Na ten moment wygląda to tragicznie i te screeny nie mają sie czym obronić nawet kadry tutaj leżą.

 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty361
Propsy303
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Nie wygląda to pięknie, ale autorzy na starcie podkreślili, że ma to wyglądać jakby było to wydane w 2002 roku, więc oczywiste, że nie dorównuje to wizualnie aktualnym projektom, chociaż racja, że mimo to wygląda to szpetnie. :P Też śmieszy mnie pierdyliard screenów ukazujących jakiś obozik drwali i jak fani się tym sztachają ale poczekamy zobaczymy.


Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To akurat durne usprawiedliwienie tego, że nie potrafi się wykonać dobrze roboty. Ma wyglądać jak z 2002. Dla czego? Dla klimatu? To tak jak używanie tych paskudnych tekstur z G1, bo niby są bardziej klimatyczne. Dodam, że cała robota PB, która tutaj została włożona w model świata szpetnie wygląda przy nowych zmianach od teamu, który to tworzy.  Poza tym z 2002 to jest Gothic 2 z dodatkiem Nocy Kruka, i wszystko co oni zrobili wygląda lepiej od tej poczwarki zwanej Sequelem. Widać duży kontrast i to samo zapewne będzie w kwestii dialogów, które nie są jakieś wybitne - a tłumaczenie by Psimek to noł comment, pierwsze zdanie i tyle byków co nie miara. Fani może i się spuszczają, ale nie wiem czy ktoś przy zdrowych zmysłach będzie w stanie szczerze stwierdzić, że to co stworzyli jest dobre. Wątpię, że tak będzie. Prędzej spodziewałbym się, że ich projekt zostanie objechany.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Projekt w zamyśle fajny. Na pewno zagram, ale tak jak przedmówcy. Levelesign leży i kwiczy. Te stary tekstury mogłyby moim zdaniem być. Był taki jeden dobry niemiecki modzik, gdzie używano tylko tekstur z G1 i uzyskali fajny efekt. Pewnie w tym momencie wkraczamy w sferę osobistych upododobań graficznych, no mnie w każdym razie pasuje taka grafika, ale żeby świat dobrze wyglądał w takiej odsłonie to musi być ładnie, składnie i sensownie ovobowany.
Mimo wszystko, życzę powodzenia w pracach. Weźcie te uwagi na warsztat i poprawcie co trzeba.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wygląda to pięknie, ale autorzy na starcie podkreślili, że ma to wyglądać jakby było to wydane w 2002 roku, więc oczywiste, że nie dorównuje to wizualnie aktualnym projektom, chociaż racja, że mimo to wygląda to szpetnie. :P Też śmieszy mnie pierdyliard screenów ukazujących jakiś obozik drwali i jak fani się tym sztachają ale poczekamy zobaczymy.

To nie wygląda nawet jak na 2002 :D. Nie chodzi tu o tekstury czy tam voby zrobione przez PB bo ten projekt musi być spójny z wizją artystyczną ówczesnych projektantów. Tylko o całość od strony artystycznej. Można zrobić dobrego moda w klimatach retro G1 ale potrzeba do tego przemyślanego planu i dogłębnej analizy materiału źródłowego, przejrzenia siatki kolonii, sprawdzeniu jak mapowane były poszczególne partie terenu. W takich sprawach trzeba na dobrą sprawe wyliczać każdy element i pilnować trisów.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty361
Propsy303
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Fabiosek, ale co ty porównujesz to do G2. Przecież, aż takiego skoku jakościowego nie ma, po prostu jest ŁADNIEJ. Zupełnie inny klimat, g2 czyli bujne lasy, ładne miasto portowe, klasztor, rzeki itd a w NK jeszcze klimaty tropikalne wprowadzili razem z Jarkendarem. Kolonia zawsze była i ma być ponurą krainą, gdzie nikt o nic nie dba, w skrócie ma być to świat zniszczony, brudny i totalnie nie ma być tam ładnych krajobrazów czy czegoś podobnego, to jest dodatek do G1 a nie 2/.

boguc

boguc

Użytkownicy
posty207
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nie zgodze się z Tobą @OrtegaX, g2 nieco lepiej stoi pod względem jakościowym. Mesh jest mniej kanciasty i bardziej szczegółowy, w dodatku lvl design bardziej maskuje wszystkie mankamenty. To samo z vobami i itemami, np chleb czy jagody są dużo dokładniej wykonane. Chociaż osobiście nie podzielam negatywnego zdania o teksturach i ogólnej brzydocie g1 i sequela, właśnie tak to miało wyglądać w zamyśle i tak powinno być dokonczone. Bardziej boli fakt że to wygląda jak zwykły amatorski mod z 2004r z paroma innymi modelami i teksturami. W ogóle nie przypomina roboty piranii
 
Gothic najlepszy

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic Sequel - Dokończenie Fabularne
#32 2019-09-30, 21:57(Ostatnia zmiana: 2019-09-30, 22:08)
Fabiosek, ale co ty porównujesz to do G2. Przecież, aż takiego skoku jakościowego nie ma, po prostu jest ŁADNIEJ. Zupełnie inny klimat, g2 czyli bujne lasy, ładne miasto portowe, klasztor, rzeki itd a w NK jeszcze klimaty tropikalne wprowadzili razem z Jarkendarem. Kolonia zawsze była i ma być ponurą krainą, gdzie nikt o nic nie dba, w skrócie ma być to świat zniszczony, brudny i totalnie nie ma być tam ładnych krajobrazów czy czegoś podobnego, to jest dodatek do G1 a nie 2/.

1. Skok jakościowy jest. Nie ma tu mowy o masakrycznie wielkim, ale bardzo wiele rzeczy da się zauważyć, gdy obcowało się z obiema grami, nie tkwiąc wciąż przy jednej. Chyba po prostu próbujesz zaprzeczyć dlatego, że wciąż tworzysz mody do G1 - co jest idiotyzmem, ale o argumentacji wtedy, gdy faktycznie będzie sens dalszej dyskusji.

2. To było dobre porównanie, bo G2 jest po prostu ładniejszy, lepiej dopracowany, bogatszy w detal. Poziom, który prezentuje obecnie zespół tworzący ten cały Sequel jest gorszej jakości niż G1, mam tu na myśli chociażby nowe lokacje, pseudo-obozy. Daleko temu do chociażby jakości tych, które są wykonane w oryginale.

Ja odniosłem się do tego, że Gothic 2 wyszedł w 2002, z dodatkiem Nocy Kruka wyszedł w tym 2003, a jeśli to ma być w zamyśle wyglądające tak jak na ten rok, to nawet to wygląda gorzej. Bo właśnie G2 wyglądał lepiej. Pod względami opisanymi wcześniej.

Tekstury G1 nie ukrywając - są brzydkie. Ale jak ktoś tak bardzo chce, to może na nich działać nie mieszając ich z G2, co powoduje zauważalny kontrast. Sequel był niedokończony i miał sporo źle wykonanych elementów, co nie jest dziwne, a oni zamiast starać się to poprawić/zrobić lepiej, to robią jeszcze gorzej. Pomijam fakt, że ich "szef" spiął dupę po konstruktywnym pojechaniu po tym badziewiu, bo inaczej tego nie można nazwać, kim by nie byli i co by nie robili - są idiotami. Są, bo zachowują się jak patologia, nie tworzą projektu dla graczy i dla siebie z pasji, a po to, by pokazać jacy to są zajebiści - nie, nie jesteście, jesteście żałośni.

Myślę, że kto będzie chciał i tak zagra, ale kto ma zdrowy rozsądek raczej nie będzie jarał się tym tak jak osoby, które to produkują. Jechanie na kradzionym produkcie nie jest niczym odtwórczym, co innego bazowanie, które byłoby poprawne, a co innego zrzynka 1:1 dokładając swoje cegiełki z gówna ulepione.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja to nazwę rzecz po imieniu i jak "mod" ma wyjść dajmy na to w 2020 to ma spełniać normy na 2020 nie na 2004 jak to tutaj, także to jak dla mnie sprawę zamyka.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)

WinterKing Kereth
Gry (themodders@telegram)

Gothic Sequel - Dokończenie Fabularne
#34 2019-09-30, 22:09(Ostatnia zmiana: 2019-09-30, 22:15)
Ja to nazwę rzecz po imieniu i jak "mod" ma wyjść dajmy na to w 2020 to ma spełniać normy na 2020 nie na 2004 jak to tutaj, także to jak dla mnie sprawę zamyka.

FYI, Returning którego tak ubóstwiasz jest również z poziomu 2004 roku, a pewnie do tego zmierzasz mówiąc o normach 2020 czyli mody dla analfabetów i półgłówków.  :lol2:

Standardowo nie wiesz co mówisz, więc wypuszczasz jakieś posty, które nie mają żadnego znaczenia merytorycznego. Nawet nie chce mi się bardziej Ciebie cisnąć.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty361
Propsy303
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Ale co ty tam chcesz mieć zeby takowe spelnial? Powiedz mi co jest wyznacznikiem norm 2020 roku w modach

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tu nie chodzi o to czy tam jest jakieś ładne miasto czy rzeka tylko o jakość wykonania. Dla mnie np taki stary obóz jest sztosem i podoba mi się bardziej niż takie miasto Khorinis. Wyznacznikiem norm w moddingu dzisiaj powinno być przywiązanie do detali i zaprzestanie w końcu zapierdalania czyjejś pracy i tworzenia lepianek z gowien returningo podobnych.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ortega, wyznacznikiem będzie w sumie to o czym napisał Paradoxal, jak mroczne tajemnice wychodziło w swoim czasie to było wielkie łał itp wtedy to można było zrobić tak moda, teraz już nie, czasy się zmieniły i skoro można zrobić coś lepiej dokładniej i przede wszystkim z pomysłem wizja czy konceptem trzymającym się kupy to należy to zrobić a nie jak masz tutaj wjebać  do zena  co popadnie  i gdzie popadnie i dobre jest bez ladu i składy to nie są normy na obecne lata

Prosty przykład nie możesz sobie wstawić domu gdzie chcesz on musi pasować w dane miejsce.
Tak samo masz  z obozami dajmy na to można dać obóz bandytów, dać im palisadę, brame i bóg wie co jeszcze ale to musi pasować do reszty i do ogólnie przyjętego konceptu, jak nie pasuje to dajesz ognisko do już istniejącej jaskini wstawiasz tam bandytów i jest ok wychodzi ze bez pomysłu ale tez nikt nie powie ze źle takie typowe neutralne zagranie.
Przykład gdzie to jest źle zrobione to przywołany returning, mamy obóz dextera który dostał palisadę w dodatkowych miejscach o ile jest wstawiona poprawnie o tyle po prostu za chuja tam nie pasuje wygląda tak sztucznie ze ja pierdole.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty361
Propsy303
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Co do tego się zgodzę, że można zrobić to lepiej, schludniej i tak dalej, ale jak obczaiłem jeszcze raz screeny sequela to w nie ma tu czegoś bez sensu. Obóz drwali, postawiłbym osobiście koło lasu, ale na pewno logicznym jest fakt, że drewno jest potrzebne do odbudowy obozu i ten obozik akurat ma sens. Wszelkie posterunki straży królewskiej, np ten na bagnach, też nie są bez sensu. Król raczej chciałby wiedzieć co dzieje się w kolonii, taki obóz mu to w jakiś sposób umożliwi, też bym zlokalizował go gdzie indziej, ale ma on swoje logiczne wytlumaczenie. Stara orkowa arena czy świątynia, też dość charakterystycznie i tajemnicze miejsce w kolonii, też warto by było aby zostalo zbadane, więc kolejny obóz wojsk króla w tym miejscu jest jak najbardziej okej, to samo z tym klasztorem mnichów. Musiałbyś dać mi przylad gdzie zbędnie dodano jakieś obozowisko, posterunek etc bo dla mnie patrząc na te screeny jest w porządku https://imgur.com/a/cEcK0Gw.
Ale tak jak mówiłem, zgodzę się, że można by było jakościowo niektóre rzeczy poprawić.

boguc

boguc

Użytkownicy
posty207
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wszelkie posterunki straży królewskiej, np ten na bagnach, też nie są bez sensu. Król raczej chciałby wiedzieć co dzieje się w kolonii, taki obóz mu to w jakiś sposób umożliwi, też bym zlokalizował go gdzie indziej, ale ma on swoje logiczne wytlumaczenie.
Lepiej by było zrobić dwóch/trzech wędrujących zwiadowców, dodać kilka rutyn. Świat byłby troche bardziej żywy, z resztą posterunek ze zmieniającymi się żołnierzami byłby ciekawszy i bardziej sensowny. Klasztor mnichów i stara orkowa arena to miejsca bez znaczenia fabularnego, wrzucanie tam jakiś obozów to tylko sztuczne zapełnianie świata. W dodatku temat strasznie oklepany, już z litości dla graczy mozna by tam nic nie dawać oprócz jakiś potworów czy ew. bossow do zabicia. Skoro w kolonii były trzęsienia ziemi to można dodać do mesha efekty tegoż trzęsienia. Pododawać jakieś urwiska, zawalić jakąś jaskinię, przerobić koryto jakiejś rzeki tak żeby wymuszało to korzystanie z alternatywnej drogi do jakiegoś miejsca. Moim zdaniem to by lepiej zadziałało niż bezsensowny obóz.
 
Gothic najlepszy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry