Brak światła i nieba na nowym .ZEN'ie 2209 4

O temacie

Autor Suabyak

Zaczęty 19.11.2018 roku

Wyświetleń 2209

Odpowiedzi 4

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam, mam problem z nowym zenem do gothica, testuję to na Gothic Online. Tak jak w tytule światło się nie kompiluje a do tego jest problem z niebem i nie ma tekstury nieba.
Załączam 2 screeny:
Stoje na krawędzi mapy odwrócony w strone mapy:
Spoiler
Stoje w tym samym punkcie ale odwrócony w taki sposób że kamera jest teraz nad mapą:
Spoiler

W Spacerze była kompilacja świata "Outdoor" bez EditorMode'a i kompilowane światło. Mapa robiona Blenderem 2.60
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
1) Źle zrobiony któryś z portali.
2) Wina Kerraxa albo Blendera. Spróbuj użyć wersji 2.66.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1) Źle zrobiony któryś z portali.
Odrazu sie pojawiam na tej mapie gdyż ustawiłem te mapę jako startową.
// edit
Dobra to Ja nie widziałem nawet co to portal tak jak było w tutku niżej napisane.
2) Wina Kerraxa albo Blendera. Spróbuj użyć wersji 2.66.
Próbowałem kiedyś 2.66 ale nie mogłem w ogóle exportować nic po prostu nie działało, tylko 2.60 działała, ale posprawdzam jeszcze go.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Usunąłem wszystkie portale(bo jednak były z modeli które wziąłem z gothica) i materiały i zaczeło to działać.
Dzięki Cruc za poradnik też.

Do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry