Spacer, problem z teksturą nowego modelu. 1682 3

O temacie

Autor Raczuś

Zaczęty 23.08.2018 roku

Wyświetleń 1682

Odpowiedzi 3

Raczuś

Raczuś

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Otóż ostatnio zacząłem się bawić w edycja świata Gothic 1 spacerem. Chciałem przenieść model beczki z bronią z Gothic 2 do Gothic 1. Wrzuciłem plik nw_city_weapon_barrel_01.3DS do Meshes w gothic 1. I kiedy spawnuje tą beczkę w spacerze to beczka nie ma tekstury ale bronie w niej już ją mają. Czy ktoś wie jak i jakim programem oteksturować tą beczkę ?. :hmmm:
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie musisz jej teksturować, wystarczy że przeniesiesz  z Gothic II odpowiednią teksture i tyle. Gothic I nie posiada wielu tekstur, ma nawet takie prawo bo przecież Gothic II wydano o wiele później.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Otóż ostatnio zacząłem się bawić w edycja świata Gothic 1 spacerem. Chciałem przenieść model beczki z bronią z Gothic 2 do Gothic 1. Wrzuciłem plik nw_city_weapon_barrel_01.3DS do Meshes w gothic 1. I kiedy spawnuje tą beczkę w spacerze to beczka nie ma tekstury ale bronie w niej już ją mają. Czy ktoś wie jak i jakim programem oteksturować tą beczkę ?. :hmmm:

Tak jak wyżej, a jak nie wiesz jaka to tekstura to odpal ten model w programie do grafiki 3D (np. Blender) i sprawdź nazwę tekstury.

Raczuś

Raczuś

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry