Legendarni - najodważniejsi z odważnych 5716 63

O temacie

Autor tldr

Zaczęty 27.05.2018 roku

Wyświetleń 5716

Odpowiedzi 63

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema! Temat poświęcam Legendarnym, czyli osobom które postanowiły rzucić wyzwanie i przejść gre na Legendarnym poziomie. Zapraszam wszystkich do dyskusji na temat gry na tym poziomie.

Zacznę od siebie - planuje iść w build maga wody, w co ładować pierwsze 5 lvli?
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Czy poziom koszmar z AB też się liczy?

A co do twojego pytania to polecał bym ci na początek dawać w siłe i 1h. Najlepiej w 1h gdyż wymaga mało siły , co oszczędza ci pn na magie pozatym przyda się umiejętność 1h do kosturów :).
A bardziej szczegółowo. Ja bym dawał 5 pn do 1h i 5 pn do siły. W pierwszej kolejności wbij 30% do 1h
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No to mam pytanie na przyszłość (jak skończe AB na poziome Gothic :) ). Jakim magiem lepiej zagrać wody , ognia , nekromantą czy guru? W sensie zalety i wady tych klas.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Maravel

Maravel

Użytkownicy
posty116
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nekromanta zdecydowanie najlepszy. Sakta nomen, dość mocne czary zadające obrażenia, na wyższych kręgach obszarowe dodatkowo leczą hp według % zadanych obrażeń, no i przywołańce :E
 
"Zatrute strzały trzymają kołczany z nami jest bóg Khorne,
zdobyczne buzdygany, blisko trzymamy jak łuk Thorgal,
a w kaftanach długie noże co głoszą cicho pieśń,
a swą klingą wbitą w pierś, niosą cicho śmierć."

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przypomnijcie mi czy rzeczywiście są jednoręczne kostury? I w zwykłm returnie kostury wymagaja siły? Bo ja zazwyczaj grałem tak że na początku dawałem w zręczność co miało swoje profity - nie dość że mogłem walczyć pikami na początku gry to potem masterowałem kradzież kieszonkowa.
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Są 1h kostury. Nie pamiętam raz tylko zagrałem magiem. Co do tej siły co ci powiedziałem to ja tak zwykle pn wydawałem. Jeśli jednak chcesz na początku zręke to proszę bardzo (ja brałem siłe bo znam mało broni pod zręke). A co do siły to lepiej mieć w 2 rozdziale z 50 czy tam 60 (nie pamiętam dokładnie) bo ulu-mulu :).

Pytanko te miecze u Galahada były w returnie 2.0 czy AB je dodał?
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Coż mając te info mam już zarys jak prowadzić postać. Nekromanta 2h pod zręke. Do 3 rozdziału postarać się wbić 200 many , wbić 90% do 2h i jakieś fajne czary. Jakie czary polecacie na okres 1-2 rozdział?

Co do poziomu to mam zamiar zagrać na koszmarze na wszystkich trudnościach (poziom totalny masohizm).
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na pewno na samym bloom gloomie w 2 rozdziale pociągniesz. Ja bym poczekał do III kręgu magii i wtedy kup błyskawicę. No i oczywiście zombie - szkielety bym olał. Chyba ze pierdolniesz wszystko w IV rozdziale - smoki, las assaysnow, pustynie adanosa, miasto orkow, SS, kopalnie orkow.... xD to wtedy ten blast wave ale to tylko teoria
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty244
Propsy23
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
A teraz coś z innej beczki jaka jest wasza ulubiona broń w returningu 2.0. Mnie najbardziej się podoba włócznia gazgula czy jakoś tak bo zadaje spory dmg , można w 2 rozdziale zdobyć i przydatna jest aż do zdobycia szponu lub uriziela :p.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami)
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy233
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@tldr Gram magiem ognia na legendzie( wer. 66.2), czeladniki u Harada co daje mi na dzień dobry 20 siły i nieograniczone fundusze. W akcie pierwszym wydałem ponad 50 tysięcy sztuk złota wybiłem ponad 90% potworów w Khorinis, jestem w każdej gildii pobocznej.

Obrażenia z kosturów naliczane są od many, co jest dużym plusem jeśli grasz na AB.

@MrTLord001PL 200 many w 3 rozdziale to mało :|, ja jestem w Jarku i mam 300.
 

Kyp

Kyp

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@tldr jak masz zamiar grać magiem to w 1 rozdziale radzę iść w zrękę i naparzać z łuku, ale nie iść oczywiście w tę broń. Gram na legendzie łucznikiem i bugowanie mobów i NPCów na skałach itd. to mega ułatwienie. Podejrzewam, że 1h i w siłę będziesz się strasznie męczył. No i sprawa kradzieży itp. :)
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy233
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Kyp Trochę ciężko na legendzie startować pod zręczność i nie iść w łuk. Startujesz z 1% w każdej broni, a krótki łuk wymaga 5%.
 

Kyp

Kyp

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak, zapomniałem, że łuki wymagają obcykania, by je w ogóle założyć... W takim razie radzę wziąć wszystkie zadania, rushować 2 rozdział i brać pierwszą runę. A co po drodzę, to już zależy od preferencji.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze raz zadam pytanie - czy obrażenia od kosturów zależa od siły? AB mnie nie interesuje bo wiem jak tam jest
 

totti112

totti112

Użytkownicy
posty82
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ja gram magiem i sie  zdaje ze zwieksza obrazenia inteligencja
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty711
Propsy110
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dobra, a teraz - dlaczego nie moge zapisywac w miescie?
 

Morty

Morty

Użytkownicy
posty954
Propsy233
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@tldr Możesz zapisywać tylko przy kamieniach druidów ? Wyjątkiem jest chyba chata Erola, i gildia złodziei ale u nich musisz mieć odpowiednią ilość reputacji.
 

ZiomekZiomkowski

ZiomekZiomkowski

Użytkownicy
posty21
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jakie to jest przykre, że nie macie żadnych wyrzutów sumienia by pisać brednie i zniszczyć komuś grę... Miałem 34% jednoręcznej i 5% dwuręcznej - dostałem 2H kostur od xardasa BEZ PYTANIA O TO JAKI KOSTUR BYM CHCIAŁ, dostępny był TYLKO DWURĘCZNY. Doszło jeszcze kilka błędów, więc postanowiłem zagrać od nowa.

Kolejna sprawa Morty napisałeś mi pw, że NIE JESTEŚ PEWIEN CZY MANA DODAJE CI DMG DO KOSTURA, a tutaj piszesz jak byś był pewien, potem kolejny patafian pisze, że INT. Zadałem pytanie o obrażenia kostura Tizgarowi i ten odpowiedział, że kostur zadaje obrażenia od SIŁY. Ma to sens, ponieważ kostur nie zadaje obrażeń MAGICZNYCH, lecz miażdżone, tj. fizyczne. Dopiero ulepszony kostur, który dostajemy w 4 rozdziale zadaje obrażenia MAGICZNE i wtedy prawdopodobnie to INT staje się atrybutem, od którego zależą obrażenia.

Polecam iść w 1 rozdziale w zręczność i broń dwuręczną do 30%. Pozwoli to na używanie włóczni, którą znajdziemy w wieży, w której siedzi złodziej (ta wieża obok Thorbena). Włócznia ta zadaje 110 dmg i wymaga 80 zręki, ja nauczyłem się zręki do 49 i resztę na easy dobiłem bonusami - głównie ubranie złodzieja z pasem. Z tą włócznią i zwojami jesteśmy w stanie pozabijać wszystkich bandytów w Khorinis, stwory takie jak wargi, orków, może nawet cieniostwór i oczywiście bossów typu dzik albo rybogłów. Mówimy oczywiście o robieniu tego wszystkiego w 1 rozdziale.

Teraz zastanawiam się czy jako przyszły nekromanta powinienem brać PRF do many czy do zręczności... Many chcę mieć jak najwięcej, ale z drugiej strony, nie wiem czy będę w stanie wbić w 1 rozdziale zręczność, która pozwoli mi nie zdychać przy otwieraniu kufrów z pułapkami (150 łącznie, mając nauczone jedynie 50), wątpie czy bonusami wbiję  - to jest mój problem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry