Brak świata (?) 6112 17

O temacie

Autor Militiant

Zaczęty 13.05.2018 roku

Wyświetleń 6112

Odpowiedzi 17

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem trochę zedytować kolonię górniczą.Usunąłem tylko kilka kłód drewna itp.Po zapisaniu pliku WORLD.ZEN włączyłem grę ale niestety nic nie widać oprócz paska życia, po chwili słychać upadek i bohater ginie.Podmieniłem plik WORLD.ZEN z oryginalnym myśląc że coś popsułem w Spacerze ale teraz po rozpoczęciu gry wszędzie jest czarno,widać bohatera,pasek życia a przed postacią leży pierścień, zwój i chyba nieskończoność mikstur życia.
Potrafiłby ktoś pomóc?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Świat umieściłeś we właściwym folderze? Nie może się on znajdować w żadnym podfolderze folderu Worlds.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Właściwie to świat może się znajdować w podfolderze. Trzeba tylko w .ini moda/gry dopisać podfolder, a potem nazwę zena, jak to było zrobione w G2.

World=NewWorld\NewWorld.zen



Musiałeś źle zapisać świat. Spróbuj od nowa edytować świat w spacerze. Upewnij się, że nadpisujesz plik "world.zen", oraz czy jest zapisywany jako "compiled zen". Świat "world.zen" oryginalnie znajduje się w _Work\Data\Worlds.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Militiant

Brak świata (?)
#3 2018-05-13, 20:17(Ostatnia zmiana: 2018-05-13, 20:41)
Pomogło!Dzięki.
I od razu może zapytam bo nie chcę robić nowego tematu.
Chciałem zrobić strój Hamlara.Wziąłem więc skrypt,pliki .3ds i .asc stroju kowala z G2NK oraz wyciągnąłem GoManem jego teksturę, wpisałem strój do skryptu itp.Teksturę przerobiłem,nadpisałem.Programem VDFs wypakowałem Textures.vdf i przerobioną już teksturę wrzuciłem do folderu _Work/Data/Textures/_Compiled w G1, gdy wpisuję kod na pancerz wszystko działa, ale tekstura pancerza wygląda jak kamień.
Co na to poradzić?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tekstura wyglądająca jak kamień oznacza brak tekstury, domyślnie taką teksturę przyjmują wszystkie rzeczy bez tekstury. Jeśli masz teksturę to w takim razie jej nie wykryło, może zła nazwa...

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W ogóle nie rozumiem skąd gra ma wiedzieć o którą teksturę chodzi skoro w skrypcie przy zbroi nigdzie nie ma mowy o teksturze?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bo jest to zapisane w modelu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jak mogę to zmienić?
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Musisz mieć pliki asc zbroi. Następnie podmieniasz odpowiednią BITMAP w tym pliku za pomocą Notatnika/Notepada etc.
Ścieżka do Folderu _Work/Data/Anims/armor

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej a gdzie znajdują się pliki .TGA?Bo widzę linijkę BITMAP w pliku .asc ale na koncu nazwy tekstury jest .tga, a ja wszystkie tekstury mam z .tex
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Z .tex powinno działać, ale masz tutaj program do zamieniania rozszerzeń na tga, tex.
https://chomikuj.pl/Jelon1996/Gothic/GoMan/GoMan+0.93+PL,2615431760.exe(executable)
 
while(false) Do();

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już sobie poradziłem, tylko że teraz jak tekstura działa to gdy chcę przyzwać kodem moją postać wyskakuje mi błąd
MDS not found: HUMANS_AROGANCE.MDS ,wczesniej postać normalnie mogłem wezwać kodem.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Weź rozpakuj anims.vdf, wrzuć pliki do odpowowiednich folderów i z anims.vdf zrób anims.vdf.disabled.
Tutaj masz program, jak nie wiesz czym to zrobić http://www.bendlins.de/nico/gothic2/GothicVDFS.zip
 
while(false) Do();

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już dawno temu wypakowałem.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To wrzuć do folderu "Anims" i tyle.

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Militiant

Brak świata (?)
#15 2018-05-14, 20:51(Ostatnia zmiana: 2018-05-14, 20:59)
Ale co wrzucić?

Post połączony: 2018-05-14, 20:59
Wypakowałem Anims.vdf, wrzuciłem do odpowiedniego folderu ale nadal to samo.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Spróbuj jeszcze raz podmienić pliczki. Masz wgl ten plik w odpowiednim folderze? (Czy. MDS_OVERLAY).
 
while(false) Do();

Militiant

Militiant

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam go w tym folderze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry