Zmajcek-Udostępniam mój świat (gotowy zen i dodatki) 4928 0

O temacie

Autor zmajcek

Zaczęty 22.04.2018 roku

Wyświetleń 4928

Odpowiedzi 0

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
UWAGA Ten temat połączony jest z tematem w dziale pytania i problemy, polecam zajrzeć dla obopólnej korzyści :D
https://themodders.org/index.php?topic=29257.0

Witam
Chciałem wam udostępnić mój świat nad którym pracuje. (na razie zrobie sobie przerwę bo mnie spacer zirytował)

Możecie robić z nim co tam chcecie, ja równolegle też go będę rozwijać. Można podać mnie jako autora jakby co żeby nie było niepotrzebnej spiny jak sam zrobię moda na tej mapie.

Jest to spora wyspa z 1 wioską (3 domy), rzekami, jeziorkami, wodospadami, wieloma jaskiniami, zamkiem na skale-dość dużym, domkiem w drzewie, itp
uwagi:
-Obecne są 2 tajne przejścia gotowe do przysłonięcia jakims vobem (ruchomą szafą itp)
-Docelowo młyn wodny ma się kręcić a woda jako pfx spadać na koło młyńskie.

-Świat gotowy do vobowania, posiada działające  portale, i odmrożoną wodę ( w pliku newworld)
Gotowy plik newworld.zen posiada kilka vobów które nie zostały umieszczone w paczce więc spacer może to zakomunikować, dlatego dodatkowo udostępniam pokawałkowane części .zen i 3ds gotowe do łączenia macrosem.
-W paczce znajdują się też textury -nie wszystkie są używane ale miałem mały śmietnik i nie mam czasu teraz tego sprawdzać więc daje co mam.
-Uwaga kilka textur pochodzi z L'Hivera jak komuś to przeszkadza do można podmienić, udostępniam też dodatkowo plik blendera do całości jakby co.
-Waga mapy to 200k trójkątów wszystkiego podzielone na 5 części.

Link do paczki:

https://drive.google.com/file/d/1ZVdf8J1J-z4LkOkAPFvfIPdKxSxHa7sG/view?usp=sharing

Aha zapomniałem powiedzieć że katalogiem dla textur (jakby co) jest
...\Gothic II\_Work\data\Textures\Level\NewWorld
a dla tych vobów (chyba tylko jeden jest dodany w gotowym świecie)
docelowym katalogiem jest:
...\Gothic II\_Work\data\Meshes\Mobs\NewWorld\PG_VOBY
no ale gra chyba i tak znajdzie wszystko jak jest głównym kat. mesh i text.


Nagrałem " na kolanie" mały filmik prezentujący mapę- wygląda jak gówno bo zapomniałem zmienić rozdzielczości ale jest ok :D powiedzmy że to alpha :D Docelowo wszystko będzie "po nowoczesnemu", DX10 hd itp;p
https://www.youtube.com/watch?v=yxFBnB4pYDM

To jest takie tylko poglądowe video.

Zachęcam też do spojrzenia na temat w dziale problemy.
W razie czego piszcie jeśli zapomniałem o jakiejś teksturze czy coś. (jest to prawdopodobne)

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry