Ten temat powiązany jest z tematem w dziale targowiskohttps://themodders.org/index.php?topic=29258.new#newCześć,
Podczas produkcji mojego moda zetknąłem się na kilka dziwnych problemów na pograniczu spacera i innych działów, zamieszczę to wszystko w tym temacie.
1. Dodane do gry całkiem nowe tekstury ścian w grze w pomieszczeniu powodują brak kolizji kamery ze ścianą i taki jakby freezing i przelatywanie kamery na zewnątrz, miał ktoś z tym do czynienia? Po ustawieniu materialfilter na taki sam jak oryginalnej tex muru problem pozostaje. Zmiana textur na stare naprawia problem.
2. Mam ładne textury drzew ale engine dokonuje jakiejś dziwnej kompresji i wszystko wygląda potem i w spacerze i w grze jak gówno.-gra robi jakies kosmiczne wartości mipmap i wszystko jest rozmazane, testowałem na drzewkach z l'hivera i to samo. (patrz filmik) Mieliście tak?
a tutaj użyta tekstura
https://zapodaj.net/2e8fd71b34f34.jpg.htmlw grze wygląda tragicznie.
ahaa jeszcze dodam że material filter jest taki sam jak w orginalnej tetsturze, może trzeba jakieś parametry przestawić żeby zwiększyć jakość textur? W l'hiverze te drzewka wyglądają ok.
3. To chyba znane ale zaznaczanie vobów np żeby zrobić vobtree albo children to jakiś koszmar. Mogę zaznaczyć F3 ale potem jak wyjdę z trybu F3 i daje prawym to spacer wymazuje zaznaczenie przez co nie mogę zapisać vobtree. (to samo w tym outlinerze) Da się poprawnie zaznaczyć tylko LPM na vobie( bez tryby F3) ale bounding boxy są tak dziwne że często jest to niemożliwe.
4. Trochę pytanie na boku ale w spacerze mam dziwny problem z pfx-ami. Porobiłem sobie kilka, a nawet testowo zamieniłem w skrypcie nazwę 2ch efektów. W edytorze dopa parter jest ok ale w spacerze brak zmian wszystko po staremu. Nowy pfx też pod starą nazwą zostaje taki sam mimo zmian. Tak mi to wygląda że engine gdzieś kompresuje te pfx coś jak z teksturami (.tga na .tex) i potem już nie podmienia, skanowałem pliki gry ale nie znajduje żadnych plików poza PfxInst i magic
PS:Tutaj filmik na którym widać te paskudne textury drzew
https://www.youtube.com/watch?v=yxFBnB4pYDM
Poza tym nadmienię że udostępniam ten zrobiony świat w linku na górze.