Rutyna 3125 2

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 8.04.2018 roku

Wyświetleń 3125

Odpowiedzi 2

RKM

RKM

Użytkownicy
posty76
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, mam problem z pisaniem nowej rutyny, większość rzeczy w skryptach Gothica jest dla mnie zrozumiałe, niestety rutyny to dla mnie swego rodzaju czarna magia. Napisałem sobie rutynę stania z halabardą, w skrypcie nie wyrzuca żadnych błędów, schody zaczynają się w momencie jej wykonywania przez NPC, postać wyciąga broń ale nie wczytuje animacji stania. Natomiast gdy w konsoli wpisuje aby bezimienny wykonał animacje to działa ona normalnie. Mam nadzieję że ktoś naprowadzi mnie na właściwy tor.

Załączam skrypt rutyny:
Spoiler
func void ZS_StanieHalabarda()
{   
   GuardPerception ();
   Npc_PercEnable  (self,   PERC_ASSESSPLAYER,    B_AssessSC);
   
   AI_StandUp      (self);            
   AI_SetWalkmode    (self,NPC_WALK);
   AI_GotoWP      (self, self.wp);
   
   if (Wld_IsFPAvailable(self,"FP_STAND"))
   {                                                   
      AI_GotoFP (self, "FP_STAND");
      AI_AlignToFP( self );            //Richte Dich aus
   }
   else
   {
      AI_AlignToWP   (self);
   };
   AI_DrawWeapon      (self);   
   AI_PlayAni (self,"t_halabarda_stanie");
};

func void ZS_StanieHalabarda_loop()
{
       AI_PlayAni (self,"t_halabarda_stanie");
};


 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie wiem czy pomoże, ale w skryptach PlayAni zawsze piszemy drukowanymi literami.
AI_PlayAni (self,"T_HALABARDA_STANIE");
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty76
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Rzeczywiście, wystarczyło napisać nazwę animacji dużymi literami. Będę wiedział na przyszłość, wielki dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry