Witam, mam problem z pisaniem nowej rutyny, większość rzeczy w skryptach Gothica jest dla mnie zrozumiałe, niestety rutyny to dla mnie swego rodzaju czarna magia. Napisałem sobie rutynę stania z halabardą, w skrypcie nie wyrzuca żadnych błędów, schody zaczynają się w momencie jej wykonywania przez NPC, postać wyciąga broń ale nie wczytuje animacji stania. Natomiast gdy w konsoli wpisuje aby bezimienny wykonał animacje to działa ona normalnie. Mam nadzieję że ktoś naprowadzi mnie na właściwy tor.
Załączam skrypt rutyny:
Spoiler
func void ZS_StanieHalabarda()
{
GuardPerception ();
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSPLAYER, B_AssessSC);
AI_StandUp (self);
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
AI_GotoWP (self, self.wp);
if (Wld_IsFPAvailable(self,"FP_STAND"))
{
AI_GotoFP (self, "FP_STAND");
AI_AlignToFP( self ); //Richte Dich aus
}
else
{
AI_AlignToWP (self);
};
AI_DrawWeapon (self);
AI_PlayAni (self,"t_halabarda_stanie");
};
func void ZS_StanieHalabarda_loop()
{
AI_PlayAni (self,"t_halabarda_stanie");
};