Nowy pasek i wyświetlanie hp 6001 12

O temacie

Autor Siggat

Zaczęty 2.04.2018 roku

Wyświetleń 6001

Odpowiedzi 12

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam otóż chciałbym przestawić pasek many. Próbowałem go zrobić w oparciu o pasek doświadczenia ale nie działa.
Spoiler
instance Bar_2(GothicBar) {
    x = 100;
    y = 10;
   backTex = "Bar_mana.tga";
    barTex = "Bar_Misc.tga";
};

func void Example_2() {
   
    FF_ApplyOnce(Loop_2);
};

func void Loop_2() {
   
    var int MyBar;
    if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar)) {
        MyBar = Bar_Create(Bar_1);
    };

   
    Bar_SetMax(MyBar, ATR_MANA);
    Bar_SetValue(MyBar, ATR_MANA_MAX);
};

Druga sprawa jest taka . Jak zrobić wyświetlanie liczby hp/many ? Wiem że trzeba do tego użyć FF i chyba PrintScreen.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
1) ATR_MANA i ATR_MANA_MAX to stałe o wartościach 2 i 3.
2) Ta, PrintScreen i FF.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Nie lepiej będzie przesunąć pozycję paska many, który jest już w grze?
var oCViewStatusBar Bar_Mana; Bar_Mana = _^(MEM_Game.manaBar);

Bar_MoveTo(var int bar, var int x, var int y)
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Preriowy ścierwojad
Można też tak ale nie zabardzo wiem jak tego użyć.
To jak powinienem poprawić ten pasek co napisałem?
 

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined
Twój pasek nazywa się Bar_2 a przy tworzeniu podajesz jako argument Bar_1
A co do wartości które ma wyświetlać. Skąd pasek ma wiedzieć czyją manę ma wyświetlać?
 
29.08.2023 - goodbye cruel world

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Wszystko napisałem w kodzie powyżej. Wystarczy zrobić z tego funkcję i wywołać ją w startup. Musisz tylko zmienić pozycje X i Y - Nową pozycję chyba trzeba liczyć od miejsca, w którym jest aktualnie pasek many.
func void ChangeManaBarPosition()
{
    var oCViewStatusBar Bar_Mana; Bar_Mana = _@(MEM_Game.manaBar);
    Bar_MoveTo(Bar_Mana, var int x, var int y)
};

Nie trzeba będzie ustawiać FrameFunction i liczyć od nowa many dla nowego paska.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
_@ zwraca wskaźnik w formie inta w systemie dziesiętnym, nie instancję. A funkcja Bar_MoveTo służy do przesunięcia paska stworzonego z użyciem LeGo.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Teraz oryginalny pasek many normalnie się przesuwa. Do startup trzeba dodać: FF_ApplyOnce(ChangeManaBarPosition);
func void ChangeManaBarPosition()
{
    var oCViewStatusBar Bar_Mana; Bar_Mana = _^(MEM_Game.manaBar);

    //Dzięki [member=12058]Splash[/member]
    Print_GetScreenSize(); //Pobiera rozdzielczość ekranu
    Bar_Mana.zCView_vposx = Print_ToVirtual(Print_Screen[PS_X]/2, PS_X); //Print_Screen[PS_X]/2 -> Pozycja w X //Połowa rozdzielczości ekranu
};
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki @Preriowy ścierwojad
Tylko co jeszcze trzeba zrobić by by był cały czas widoczny?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzięki @Preriowy ścierwojad
Tylko co jeszcze trzeba zrobić by by był cały czas widoczny?
przecież ci napisał

Teraz oryginalny pasek many normalnie się przesuwa. Do startup trzeba dodać: FF_ApplyOnce(ChangeManaBarPosition);
 

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
 

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@pawbuj tak zrobiłem ale chodzi o to że pasek jest widoczny TYLKO przy otwieraniu ekwipunku i używaniu czarów.
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Najprościej będzie jak wejdziesz w SystemPack.ini i ustawisz "ShowManaBar=1".
 
How can I see roses... and only feel thorns...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry