Brak kodu zbroi podczas przywoływania 13799 43

O temacie

Autor Sługa Adanosa Vatras

Zaczęty 30.03.2018 roku

Wyświetleń 13799

Odpowiedzi 43

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
No więc jak w temacie wszystko zrobilem pięknie zbroje wrzucilem do tex do tga do asc
tak samo zrobilem kod do It_armor skompilowalem skrypty i podczas przywolywania kodem nie dziala :(
INSTANCE ITAR_ORE_ARMOR_H(C_Item)
{
name = "Wzmocniona zbroja magiczna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 120;
protection [PROT_BLUNT] = 120;
protection [PROT_POINT] = 30;
protection [PROT_FIRE] = 55;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

value = 30000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "magie.3ds";
visual_change = "Hum_MAGIE_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_WOOD;

description = name;
TEXT[0] = "Kowal Stone jeszcze ją ulepszył!";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};


Post połączony: 2018-03-30, 18:20
i też wrzucilem do 3ds
 

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Ty to próbujesz dodać do G2?
 

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
 

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
 

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
https://www.youtube.com/watch?v=qq5gmY43yZ4
ja polegalem na tym poradniku i zrobilem wszystko jak na filmie

Post połączony: 2018-03-30, 19:32
aha i jeszcze kod trzeba chyba zmienic na itar bo mi sie błąd pokazał ze poprostu nie rozpoznaje nazwy zbroi czy cos w tym stylu

Post połączony: 2018-03-30, 19:37
Cos takiego mi się wyświetla U:PAR: Redefined identifier : ORE_ARMOR_H
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=qq5gmY43yZ4
ja polegalem na tym poradniku i zrobilem wszystko jak na filmie

Post połączony: 2018-03-30, 19:32
aha i jeszcze kod trzeba chyba zmienic na itar bo mi sie błąd pokazał ze poprostu nie rozpoznaje nazwy zbroi czy cos w tym stylu

Post połączony: 2018-03-30, 19:37
Cos takiego mi się wyświetla U:PAR: Redefined identifier : ORE_ARMOR_H

Zmień nazwę INSTANCE.
 
while(false) Do();

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
działa tylko że działa w gothicstarter_mod i tam tylko dziala


Post połączony: 2018-03-30, 19:51
w gothicstarter nie dziala

Post połączony: 2018-03-30, 19:51
mam wszystko po niemiecku i pisze cos tam itar_ruda_h not funded

Post połączony: 2018-03-30, 21:53
Ktos wie co zrobić aby ta zbroja znalazła się w gothicstarter?  a nie w gothicstartermod?

Post połączony: 2018-03-30, 21:55
itar_ruda_H to jest ta zbroja która przeniosłem  jak cos
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
działa tylko że działa w gothicstarter_mod i tam tylko dziala


Post połączony: 2018-03-30, 19:51
w gothicstarter nie dziala

Post połączony: 2018-03-30, 19:51
mam wszystko po niemiecku i pisze cos tam itar_ruda_h not funded

Post połączony: 2018-03-30, 21:53
Ktos wie co zrobić aby ta zbroja znalazła się w gothicstarter?  a nie w gothicstartermod?

Post połączony: 2018-03-30, 21:55
itar_ruda_H to jest ta zbroja która przeniosłem  jak cos
MUSISZ  odpalać gothicstarter_mod z reparse scripts, aby móc dodać coś. Tak mają być ustawione opcje w gothicstarter_mod.

By gra była w większości po Polsku, to jeśli dobrze pamiętam musisz w gothicgame.ini zmienić z vdf = gothicgame.mod na vdf =

 
while(false) Do();

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
Hmm zrobiłem tak jak mówisz ale po tym jak to zrobiłem weszlem w gothicstarter i odpaliłem to adminem i włączyłem grę Gothic Night od The  Raven i tam mam wszystko po niemiecku i kiedy tam(czyli w tym pliku) chcem kodem przywołać tą zbroje którą przerzuciłem z g1 do g2 to mi pisze ze nie znalazło kodu. (Jedynie to w GOTHICSTARTERMOD mam wszystko po polsku i tam moge przywołać zbroje kodem)
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Używaj proszę edycji postów, zamiast wstawiać nowe.

Masz zainstalowanego PlayerKita, dlatego jak uruchamiasz GothicStarter to masz grę po niemiecku i bez kompilowania skryptów. Teraz musisz odpalać grę za pomocą GothicStarter_Mod.

"Wiadomości zSpy" ustaw do połowy, ponieważ gra będzie się znacznie dłużej wczytywać. Jako początkujący nie potrzebujesz dokładnych informacji z zSpy.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
1.Ok. Nurtuje mnie jedno pytanie np  jak chce dodać te pancerze do modyfikacji to jak mam to zrobić?
Mam te pancerze czyli wszystkie pliki związane z tymi pancerzami wrzucić do gothic vdfs?
2.Czyli jak mam zainstalowanego Polskiego player kita to to nic nie zmienia? (to jest niemiecki mod?) bo jak wcześniej odpalałem to miałem wszystko po polsku tylko jak zabrałem się za modowanie to wszystko się zgermanizowalo.
PS
Jak zrobilem paczkę modow to wszystko było po polsku :D(Wcześniej to było przed wgraniem pancerza)(teraz od tamtego błędu nie robiłem żadnej paczki)
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
"Wiadomości zSpy" ustaw do połowy, ponieważ gra będzie się znacznie dłużej wczytywać. Jako początkujący nie potrzebujesz dokładnych informacji z zSpy.
Najlepiej je w ogóle wyłączyć. Tej funkcji używa się tylko do debugowania, a działanie tego w tle nie ma sensu w innym wypadku.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
Witam na 1 pytanie juz nietrzeba odpowiadać
ale pytanie
3. Dlaczego te zbroje są kamienne xD ?
odpalilem w swojej modyfikacji i są kamienne ?
https://zapodaj.net/4deede1d512f9.png.html
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bo umieściłeś teksturę w złym miejscu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
możesz powiedzieć w którym miejscu ? ja wrzucilem do textures tam tylko
https://zapodaj.net/2454bdef133bd.png.html
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tekstury w formacie .tex umieszczaj w folderze _compiled.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
ok
eh nie wiem co robie zle ale dalej ta textura jest kamienna
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Tekstury z dopiskiem NAZWATEKSTURY-C.TEX muszą być w folderze textures/_compiled.
Jeśli nie masz tekstury NAZWATEKSTURY-C.TEX, a masz zwykłą teksturę NAZWATEKSTURY.TGA, to wystarczy ją wrzucić do folderu "Textures", a gra sama przerobi ją na teksturę -C.TEX i umieści do folderu "Textures/_compiled".
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Sługa Adanosa Vatras

Sługa Adanosa Vatras

Użytkownicy
Mistrz Magii Wody
posty427
Propsy31
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Mistrz Magii Wody
zrobilem wszystko tak jak ty i dupa dalej jest kamienna
chyba wiem jaki jest problem otoz nie ktore pliki z dodatkiem tga. wrzucilem o tak
Nazwa-C.tga do kilku folderow teraz to pousuwam i obaczymy
ktoś mi powie gdzie pliki tga wrzuic (bez -C)
https://zapodaj.net/9220bad13bd6c.png.html tutaj wczesniej wrzucilem pliki Nazwa-C.tga



DOBRA DZIALA WSZYSTKO JAK TRZEBA USUNĄŁEM -C I WSZYSTKO DZIALA
aha jeszcze jedno pytanie wszystkie npc maja teraz ten pancerz co mam zrobic ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
aha jeszcze jedno pytanie wszystkie npc maja teraz ten pancerz co mam zrobic ?
Uruchomić ponownie grę. Aby unikać tego problemu na przyszłość, dopisz model zbroi do humans.mds. Nie zapomnij też o usunięciu skompilowanej wersji MDS z folderu anims/_compiled.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry