ok Jak coś jeśli będę miał jeszcze jakikolwiek problem to będę pisał tutaj bo nie chce robić innych tematów
2.Jakim program oprocz spacera moge edytowac swiat g2 np zeby usunac tą wieże ktora jest obok grupy Fajetha
3.Dałem Npc nowemu nową zbroje i twarz kiedy ide sprawdzić czy wszystko ok wywala mnie z gry (pisze gothic.exe nie odpowiada)
instance SLD_9008_Lokir (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Lokir";
guild = GIL_SLD;
id = 9008;
voice = 3;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master; // MASTER / STRONG / COWARD
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ITMW_2H_SPECIAL_04);
EquipItem (self, ITRW_CROSSBOW_H_02);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Lokir, BodyTex_N, ITAR_Gomez);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 45); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_9008;
};
FUNC VOID Rtn_Start_9008 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,23,00,"LOKIR_STAND");
TA_Sleep (23,00,08,00,"LOKIR_SLEEP");
};
Podczas reparse script nie pokazuje się jakikolwiek błąd
Okazało się że to przez zbroje ktoś mi powie dlaczego ?
Okazało się też ze to przez te zbroje które przerzucilem bo jak założę na postać to mi też grę wywala