[G2NK] StrongHand RU 3590 7

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 18.02.2018 roku

Wyświetleń 3590

Odpowiedzi 7

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Platforma: Gothic 2: Noc Kruka
Rodzaj modyfikacji: Port Gothic 1 na silniku Gothic 2 z rozszerzeniem zawartości pierwszej części
Nazwa: StrongHand
Wersja: Alfa
Rozmiar: ok. 150 MB (bez dubbingu i wideo)
Status: Tworzony
Testy: Zamknięte
Data wydania: Nieznana
Język: Rosyjski
Tłumaczenia: Planowane na język angielski i niemiecki
Autor/producent: Mighty Dwarf
Oryginalny temat: http://worldofplayers.ru/threads/16476/

Opis:
Pierwotnie mod był tworzony na silniku Gothic 1, mając na celu rozszerzenie pierwszej części z innowacjami Gothic 2: Noc Kruka, nie zmieniając jednak pierwotnej fabuły. 26 lutego 2006 zdecydowano się przenieść moda na silnik Gothic 2 i do teraz kontynuuje się prace na tym silniku. Po wydaniu długo wyczekiwanego Gothic 3, wprowadzono do modyfikacji pewne pomysły i innowacje z trzeciej części.


Wdrożone innowacje i nowe funkcje (pokrótce):
- Zmiany wprowadzone w stosunku do Gothic 1:
 1) Wizualna poprawa wszystkich oryginalnych lokacji z G1 (użycie obiektów i tekstur z G2NK, G3 i Risen)
 2) Nowe lokacje (także z pakietu GMDK do G1)
 3) Nowe obozy, postacie i misje

- Ogólne zmiany:
 1) Zmiany w systemie walki i rozwoju postaci
 2) Nowe atrybuty, umiejętności i zdolności
 3) Nowe i ulepszone graficznie przedmioty
 4) Wcielenie różnych pomysłów i rozwiązań z Gothic 3 i Risen

Więcej informacji w spoilerze:
Spoiler
Poziomy trudności:
Istnieją trzy poziomy, które wpływają na:
- Obrażenia podczas walki wręcz i na dystans
- Koszta i przywrócenie wytrzymałości
- Inne, mniej istotne czynniki
Poziom trudności nie zmienia żadnych ważnych momentów w grze i w każdej chwili można go zmienić w trakcie gry bez żadnych strat ani kosztów.

Nauka:
- Kosz szkolenia wszystkich atrybutów: Siły, Zręczności, Many nie ulega zmianie przez całą grę, podobnie jak w Gothic 1/Gothic 3
- Za wszelkie szkolenia pobierana jest teraz opłata
- Nauka umiejętności jest natychmiastowa, w stylu G1/G2
- Rozgałęzienie umiejętności walki bronią białą na broń lekką i ciężką, każda z nich ma 3 poziomy do nauki

Wskaźniki:
Dodatkowe informacje o nowych atrybutach i parametrach wyświetlanych podczas gry, poza paskiem życia i many:
 1) Informacja o zadawanych obrażeniach
 2) Pasek wytrzymałości pokazywany na potrzeby walki wręcz i sprintu

Wytrzymałość:
Wykorzystywana głównie do walki wręcz wpływa na prawdopodobieństwo skutecznego ataku, a także pozwala na sprint. Im cięższa broń jest wyposażona, tym szybciej zużywana jest wytrzymałość, a wolniej przywracana. Wytrzymałość zwiększa się automatyczne poprzez inwestowanie w siłę i zręczność (WYT = (SIŁA+ZRĘCZNOŚĆ)/2)

Sprint:
Wraz z wprowadzeniem wytrzymałości, sprint stał się stałym elementem gry, bez potrzeby korzystania z napojów szybkości. By sprintować należy nacisnąć klawisz "Shift" podczas normalnego biegu, a sama wytrzymałość musi mieć wartość większą niż połowę. Zatrzymanie się lub wyczerpanie wytrzymałości kończy sprint.

Walka wręcz:
System walki w zwarciu został znacznie zmodyfikowany. Obrażenia od broni białej wynoszą od 50 do 100% podanej wartości, w zależności od poziomu władania bronią. Prawdopodobieństwo udanego ataku jest oparte o aktualną wytrzymałość, zużywaną w zależności od wagi i długości broni, a także od posiadania umiejętności władania bronią. Wraz ze spadkiem wytrzymałości, spada prawdopodobieństwo udanego trafienia. Broń zawiera w sobie informacje o jej typie (jednoręczna/dwuręczna), rodzaju obrażeń (sieczne/kłute/miażdżące/magiczne), zasięgu i możliwym bonusie do broni. Kilka egzemplarzy ma specjalne właściwości.

Broń dystansowana:
Bardzo zmieniono system walki z użyciem broni dystansowej. Nie ma już losowego prawdopodobieństwa trafienia w cel, strzał z kuszy/łuku zawsze powoduje obrażenia przy trafieniu. Obrażenia zależą od posiadanego łuku/kuszy, odległości i wyuczenia odpowiedniej umiejętności. Obrażenia z łuku wynoszą od 50 do 100% w zależności od poziomu umiejętności.

Amunicja:
Istnieje kilka rodzajów amunicji alternatywnej dla łuków/kusz w postaci ognistych, zatrutych, ostrych itp strzał/bełtów. Poziom zatrucia zależy od zranienia przeciwnika i powagi odniesionych ran. Możliwość wzmocnienia łuków.

Magia:
Obrażenia od magii bojowej od teraz nie mają stałej wartości, ale są obliczane z procenta maksymalnej many atakującego.

Umiejętności:
- Kowalstwo
- Ostrzenie i naprawa broni
- Alchemia
- Wydobywanie rudy i innych minerałów
- Palenie tytoniu różnego rodzaju
- Gotowanie
- Złodziejstwo

Skrzynie:
Otwieranie skrzyń przez interakcje z nią (zawsze tracimy wytrych). Losowe wypełnianie skrzyń różnymi śmieciami i rzadkimi przedmiotami. Wszystko w stylu G3.

Kradzież kieszonkowa:
Można ukraść wiele przedmiotów z inwentarza ofiary, która może zostać okradziona nieograniczoną liczbę razy, ale nie częściej niż raz na dzień. Jeśli ofiara ma różne przedmioty nadające się do kradzieży, bohater może ukraść je z mniejszym/większym poziomem ryzyka przyłapania na kradzieży. Z każdą kradzieżą ofiara staje się ostrożniejsza.   

Pogłoski:
Oparte o Gothic 3, czyli jeśli bohater zabije bez świadków kopacza, pierwszy napotkany strażnik w obozie powiadomi gracza o morderstwie. Kolejne morderstwa sprawią, że bohater stanie się podejrzany, a trzecia informacja dla gracza o przestępstwie będzie ostatnią. To samo tyczy się kradzieży.

Nokaut:
Neutralni orkowie mogą od teraz nokautować gracza i jeśli są z jakiegoś powodu do nas wrogo nastawieni, mogą nas w tym stanie dobić. Po odzyskaniu przytomności, pobita ofiara odzyskuje 10% życia.

Grabież:
Z martwego/nieprzytomnego bohatera poza rudą (główną walutą) można wziąć inne przedmioty. Ilość takich przedmiotów jest losowa.
 
Zmiana wyglądu:
Bohater może zmienić fryzurę, otrzymać tatuaże, a jedzenie wpływa na jego sylwetkę.

Ponadto dodano:
- Nowe trofea
- Bogaty arsenał broni (ponad 150 przedmiotów)
- Liczne czary
- Wiele, wiele innych przedmiotów
- Nowe potwory

Fabuła:
Spoiler
Fabuła moda uzupełnia historię oryginalnego Gothic 1 dzięki zupełnie nowym, rozwiniętym zadaniom w głównym świecie, jak i w mniej rozbudowanych i mało wykorzystywanych lokacjach. Przykładowo dodano zadania w obozie Quentina czy w mieście orków. Największym wyzwaniem było wprowadzenie nowego świata utrzymującego styl Gothic 1 plus parę mniejszych miejscówek dla odciążenia silnika. Dużą rolę w nowej historii odgrywają kobiety, pokazujące się z najlepszej strony. Głównemu bohaterowi nadano również więcej charakteru, by stał się postacią o wiele bardziej wzbogacającą świat gry i nowy wątek.

Materiały wideo:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=Yp6g4aNO18A

https://www.youtube.com/watch?v=TF-gP-KfGng

https://www.youtube.com/watch?v=Z83Gj_LJxD0

https://www.youtube.com/watch?v=E9cEdehToJg

https://www.youtube.com/watch?v=dYvJCHJb4SM

https://www.youtube.com/watch?v=TYJmxTa4ctQ

https://www.youtube.com/watch?v=MwP9WBZwwRw

https://www.youtube.com/watch?v=RzGCjtrptI8

https://www.youtube.com/watch?v=7YHY6UPiG-Q

https://www.youtube.com/watch?v=_dpSA2XP9d4

https://www.youtube.com/watch?v=cpH5Vh2nqDA

https://www.youtube.com/watch?v=FCxz4wUQDmw

https://www.youtube.com/watch?v=6ptLoAgYsWg

https://www.youtube.com/watch?v=-QepLmHxHnc

https://www.youtube.com/watch?v=2bTymLYmelk

https://www.youtube.com/watch?v=dvRB1ibzOtg

Zrzuty ekranu:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Zapraszam do kulturalnej dyskusji!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Frizbick
  • Gość
Bardzo ładna, estetyczna i przejrzysta zapowiedź. Jestem pod wrażeniem :ok:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3438
Propsy2126
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jak sprawa z barierą, jest normalnie?

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zapomniałem odpowiedzieć: Nie mam w ogóle pojęcia. Niektóre materiały sugerują normalną barierę, ale w praniu może się okazać inaczej :P Z drugiej strony przy Reloaded było kiedyś mówione, że Degenerated potrafiłby wprowadzić coś takiego do gry, ale tu się mogę mylić :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



boguc

boguc

Użytkownicy
posty222
Propsy342
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Na screenach w spoilerze nie ma za bardzo bariery.
Bodajże @inż. Avallach pisał że w silniku g2 jest zaszyte coś ala bariera, dokładnie jest to moment zżerania bohatera przez morskie potwory. Pewnie mogli wykorzystać właśnie to.
 
Gothic najlepszy

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale na filmikach widziałem chyba jakieś przebłyski xd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



lee27

lee27

Użytkownicy
posty84
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy na polski planujecie tłumaczenie?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6398
Propsy2934
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@boguc Mamy to!
https://www.youtube.com/watch?v=AjM7hvHlmTY
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry