Changes at 28.12
Sharpening a weapon now costs 2 training points, not 3
Reduced% grind on grindstone to 10%
Changed the contents of the chests wizards:
In the chest, Master Garad had a book that teaches the hero to better sharpen the weapon by 5%.
In the chest of Master Constantino, there is now a recipe for "Elixir of Pure Recovery", which instantly restores 50% of health and 50% mana.
The torch damage is slightly reduced, however, now it has a chance to set the enemy on fire, burning will be 5 ticks for 3-8 damage
Fixed a bug that sometimes caused the game to crash.
Reduced the volume of the lightning effect
Mages now go up behind their backs after 2 seconds of waiting, not 4 seconds.
The guards were removed from the wall at the eastern gate to reduce the load on the sales area (new game)
Maxi now stands at Coragon's tavern.
Jailers in prison are now distinguished by persons
Rengar now stands closer to the barracks
Krayt no longer dies, if yy hit it, responds like any summon on shift + g
Fixed a bug where zombies started talking to a hero and summoning skeletons, as if they were looking
Changes at 29.12
Minor fixes in the text of the game
In the cave of the druid Fregyal can now be saved
Added a new task from the druid Fregyal, taken from chapter 2
The demon guru's armor falls from Cor Galom again to the guru.
Changes on December 30th
Snk window with pumping no longer closes after 10 seconds
Titles in the window of characteristics of SNK are translated into English
Help window (H) also translated into English
In the chest, Master Garad had a book that teaches the hero to better sharpen the weapon by 5%. - Nareszcie jakieś popchnięcie w stronę zbalansowania wojownika. Chociaż tylko po to, żeby za chwilę przeczytać, że :
In the chest of Master Constantino, there is now a recipe for "Elixir of Pure Recovery", which instantly restores 50% of health and 50% mana. - Czyli mikstura, z tego co mi się osobiście wydaje, nie wiem jak innym, w chuj overpowered. Zwłaszcza dla maga, któremu regeneracja magii i tak już zapierdala jak szalona. Także, ewidentne brnięcie dalej w drogę "Chuj z Najemnikiem/Łowcą Smoków/Strażnikiem Miejskim/Paladynem/Strażnikiem Świątynnym, koksujmy maga jak pojebani".
Mages now go up behind their backs after 2 seconds of waiting, not 4 seconds. - XDDDDDDDDDD
No przepraszam za słownictwo, ale kurwa nie wierzę. Jakby już teraz napierdalanie przez poszukiwaczy 10k hp to było za mało to jeszcze będę zmieniali pozycję i walili z za pleców co 2 sekundy. Powtórzę: XDDDDDDDD. Iksde w chuj.
The guards were removed from the wall at the eastern gate to reduce the load on the sales area (new game)
To jest najciekawsze. Wiedzieliście, oczywiście głownie ci dopiero pierwszyrazgrający i ci jeszczeniegrający, co spowodowało dodanie w AB nowych NPC i drastyczna zmiana waypointów i omeshowania miasta Khorinis? Że w 7 rozdziale, kiedy to orkowie ponoć wybili WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW MIASTA I POBLISKICH FARM/GOSPÓD, ci "nowododani strażnicy i npc'ty" dalej stoją na murach, a orkowie ruszają do ich zabicia dopiero, jak zbliżamy się do bram miasta xD. Serio, komicznie to wygląda. No i byłoby komiczne i nawet fajne i w ogóle śmieszne, gdyby kurwa nie fakt, że ci sami orkowie w amoku ataku na strażników murów,których tak czy siak nie sięgną, a tamci w ogóle nie reagują na fakt zaorkowania miasta, zaczynają też napierdalać nas, bez względu czy mamy ulu-mulu,pancerz/szatę orków, totem orków czy chuja starego w dupie. Fajnie, nie? Zamiast założyć np. Zbroję Orków i wejść sobie elegancko od strony targowiska i zaskoczyć ich Deszczem Ognia, to od raz mamy do czynienia z bandą plusminus 30 wkurwionych orków raszujących prosto na nas. Należy to skwitować chłodnym xD.
Do reszty się póki co nie odnoszę bo albo mi się nie chce, albo jest mało istotna i niewarta wspominania.
Miałeś
@Cruc rację.
Stonoga.jpg