Misja jest tak skonstruowana, żeby Mephistroth był ostatnim przeciwnikiem. Ma on pełno zaawansowanego wojska w bazie i rush nie ma sensu. Merundil za to szkoli tylko ghule, biesy, wozy mięsa i nekromantów, więc z Theorem i Ilcoronem na 6 lvl po pierwszych atakach i z paroma kawalerzystami nie da rady się obronić.
Poprawiłem balans w ten sposób:
- znerfiłem AI. Atakuje teraz szybciej po raz pierwszy, ale później rzadziej niż wcześniej.
- obaj rozpoczynają z twierdzą i kuźnią
- 2 kawalerzystów zamiast 2 zbrojnych dla każdego gracza
- po 1 baliście
- zablokowana Wieża Furii Niebios, bo wróg w tej misji i tak nie robi powietrznych
- dodałem więcej surowców na start
- naprawiłem ai Mephistrotha. Wcześniejsza trudność wynikała z tego, że przez przypadek łączyły się jego dwie fale w jedną, przez co zamiast jednej fali demonów i jednej plugastw, nekro i wozu mięsa atakowały obie naraz, a to było w chuj za dużo.
Sprawdzę zaraz jak to działa i zuploaduję nową wersję. Będzie ona miała semi-grywalny 6 rozdział - mapa skończona, gracze komputerowi działają, jest intro, ale nie ma żadnych zadań i nie da się tej misji skończyć. Wywaliłem też między innymi dla elfów pewną elitarną jednostkę do zwarcia i zastąpiłem ją elitarną dystansową. Update jest trochę konieczny - w 4 rozdziale w jednym momencie zapomniałem o czymś ważnym, przez co gracz nie dostaje 2 jednostek.
Post połączony: 2018-01-13, 01:05
Dobra, link zaktualizowany. Wrogowie teraz atakują w takich interwałach:
Piraci Eilif - 10
Merundil - 15
Mephistroth - 20
Północno-zachodnie wejście do bazy Theora ma teraz razem 4 Wieże Furii Ziemi.
Oczywiście nie trzeba przechodzić pierwszych 2 rozdziałów od nowa, żeby mieć bohaterów ze swoimi przedmiotami etc. Aktualizacje nie mają żadnego wpływu na tzw. game cache, gdzie są przechowywane dane. Jednak zapisane wcześniej gry działać nie będą.