Jak ustalić odległość rysowania obiektów? 1436 1

O temacie

Autor Wolfer

Zaczęty 21.10.2017 roku

Wyświetleń 1436

Odpowiedzi 1

Wolfer

Wolfer

Użytkownicy
Ranger Lv Dizajner
posty9
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
  • Ranger Lv Dizajner
Problem jest następujący - obiekty zanikają w odległości 10 metrów w grze (npc'ty, voby itd.). Wiem, że istnieje komenda na zmienienie tej odległości rysowania, bo dawniej zdarzało mi się ją używać.

Jeśli chodzi o:
set clippingfactor - ustawia odległość mgły i rysowania bryły mapy
zfogezone - nie wiem co robi, nie działa (usuwa tylko mały efekt mgły)
 
Moje preferencje:
- Lv Dizajner: Dzieje Khorinis, Exodus RP, Itharu Team (oraz pomniejsze projekty i zlecenia na yt'bie)
- Twórca moda: Winter Pack Colony.zen
- Właściciel projektu: Exodus RP, GTG
- Dubbinger w modyfikacjach/machinimach i koordynator dubbingerów w IT.
(oraz pomniejszy machinimer i twórca RPS)

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W spacerze musisz utworzyć odpowiedni obiekt, masz dwa typy do tego:



zCZoneVobFarPlane <- Obszar, w którego wnętrzu będą wyświetlane obiekty na danej odległości
zCZoneVobFarPlaneDefault <- Domyślny zasięg rysowania dla obiektów na całej mapie (poza tymi, które znajdują się zCZoneVobFarPlane)

@Edit

Oczywiście, poza utworzeniem obiektu, musisz je odpowiednio "pokonfigurować", np: w domyślnym obszarze, ustawić ten zasięg rysowania, albo w tej strefie ustawić jej rozmiar i zasięg rysowania, ale do tego już chyba dojdziesz sam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry