Dzień dobry,
w skryptach oryginalnego Gothica z prowadzenia owcy nie znalazłem nic, co by działało. Chodzi o to, że po zaprowadzeniu potwora do danego WP, potwór jest tam sobie; ale gdy odejdę na znaczną odległość i skorzystam z set time, to potwór jest teleportowany ze swojego nowego WP do WP, w którym stał przed prowadzeniem.
// ********************************************
// ZS_MM_Rtn_Follow_Monster_You
// ********************************************
func void ZS_MM_Rtn_Follow_Monster_You()
{
Npc_SetPercTime (self, 1);
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSPLAYER , B_MM_AssessPlayer);
};
func int ZS_MM_Rtn_Follow_Monster_You_Loop ()
{
if (Npc_GetDistToWP(hero, "NAZWA_WP") > 500)
{
if (Npc_GetDistToNpc (self, hero) > 500)
{
if !C_BodyStateContains(self, BS_SWIM)
{
AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN);
};
PrintScreen ("idzie za toba!", -1, 40, FONT_ScreenSmall, 2);
AI_GotoNpc (self, hero);
}
else
{
AI_TurnToNpc (self, hero);
self.WP = Npc_GetNearestWP (self);
};
}
else
{
AI_StartState (self, ZS_MM_Rtn_Roam, 1, "NAZWA_WP");
self.WP = "NAZWA_WP";
PrintScreen ("doszedl", -1, 40, FONT_ScreenSmall, 2);
};
return LOOP_CONTINUE;
};
func void ZS_MM_Rtn_Follow_Monster_You_End ()
{
};
Pytanie: co jest powodem powracania potwora do swojego macierzystego WP/FP, oraz jak zlikwidować tę usterkę?