Błędy wersji 1.4.91 21018 37

O temacie

Autor Psimgoth

Zaczęty 31.07.2017 roku

Wyświetleń 21018

Odpowiedzi 37

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany

Psimgoth

Błędy wersji 1.4.91
2017-07-31, 14:59(Ostatnia zmiana: 2017-08-05, 17:56)
Piszcie tutaj błędy jakie znalezliscie w "finalnej wersji" (tak, wiem że to nie finalna wersja. Finalna to. 1.5.0 ;*) później wspomózmy Outlandera donejtami by go zmotywować do zalatania er.




@Simen w razie kolidowania się tematów, wcześniejszy o bugach możesz usunąć.


- wcześniej natknąłem się z tym błędem. Gdy wcześniej daliśmy chatę dustiego Kyle. Później i tak gdy robimy zdanie z "problemy skazy" Kyle zachowuje się jakby był w swojej starej chatce.

- możemy zostać dwa razy kretem XD

- Walka jednoreczna 2-3 poziom. Jest źle zrobiona. Nie dosyć że drugie uderzenie postać wykonuje powoli (nie reaguje od razu) - to jeszcze na dodatek nie zadaje obrażeń

- POWAŻNY BŁĄD;  podczas gdy rozwalimy kilka npc a Ci pójdą szukać broni następuje crash.

- literówka z najlepszym kowalem w GD (niedaleko cavalorna ) a dokładnie "wykowanie broni"  o zamiast u

- gdy mamy do wyboru nagrodę u Torreza można wybrać napój +3 do manny. Niestety napój daje 2 pkt manny na stałe. Fałszywa informacja.

- Gdy dajemy beliarowi 100 bryłek możemy dostać od niego 1pkt zdrowia.. tylko że podczas tego pisze coś o dodatkowych bryłkach 200, 300 ze niby za 300 bryłek zwiększył a tak na prawdę dajemy mu 100. Nie wiem czy to błąd może ja czegoś tu nie rozumiem (@gothic1210  popraw mnie z tym jak coś

- gdy beliar zwiększy nam hp to tak na prawdę odejmuje.. W sesie mam 300 hp dostaje od niego +1hp wchodzę w statystyki a tam 299 hp...

- poważny błąd; Po ulepszeniu miecza rozpaczy broń cofa się w statystykach niżej. W dodatku atak magiczny  nie działa. broń jest po prostu słabsza (sprawdzone na stworach)

- w zadaniu od Iana gdzie mamy zdemaskować oszusta który podbiera towary jest błąd odnośnie dialogów z npc Patrick; czyta dialog bezimiennego "wiesz gdzie mógł się udać"

- literówka w rozmowie z lothem (zadanie niepokorny kopacz ) powinno być "nawiali?" a jest "nawali"   

- w rozmowie z uscanem też w zadaniu niepokorny kopacz jest przecinek o spacje za daleko np; "Cholera ,już idę"

- poszukiwania rączki .... wiadomo już co mam na myśli. Rączka stoi przed chatą swoją a wszyscy go szukają

- POTRÓJNIE powtarzający się dialog z silasem (poszukiwania rączki)

- zadanie od Andrewa ; nagroda jest taka jaka była w starej wersji edycji rozszerzonej. Czyli spodnie kopacza. Twórca gry chyba zapomniał że od około wersji 1.4.8  żeby dostać zadanie trzeba być Cieniem a nie kopaczem XD Na kij mi spodnie kopacza jak mam taki pancerz co diego? Proponuje jakąś miksturkę hp +2 na stałe dodać  Na pewno taka nagroda cieszy. Albo sami byśmy wybrali nagrode np 2 siły,  5 mana 5 zdrowie 3 zrecznosc. Co o tym myślisz?
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie widzę polskich znaków, dlaczego?
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Znalazłem błąd. Ja gram aktualnie w wersję 1.4.9 bo nie chce mi się instalować tej nowej łatki, stąd nie wiem czy występuje ten błąd w najnowsze aktualizacji, ale o co mi chodzi ?
Chodzi mi o to, że po zabiciu Bloodwyna w 4 rozdziale, przed bramą SO w dzienniku mamy zapis o tym, że pokonaliśmy Szakala. Chodzi o dennik, w który zapisywani są '' niezwykli " przeciwnicy. Oto screeny.

http://imgur.com/a/vMaDD
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
@Fletcher  sprawdz to na najnowszej łatce.

@gothic1210 jest poważny problem z mieczem rozpaczy...
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

blackero

Błędy wersji 1.4.91
#4 2017-08-07, 10:59(Ostatnia zmiana: 2017-08-09, 12:35)
1. W misji pomoc dla Alexa gdzie trzeba naprawić palisadę w obozie myśliwych. Gdy chce naprawić palisadę okienko z naprawą nie włącza się, gdy podchodzę to jest zwykła interakcja bez okienka.

2. W 4 rozdziale po wygnaniu z starego obozu i przyłączeniu do najemników, jest zadanie nieudolni magicy i trzeba odnaleźć fila i kila, a tych postaci nie ma,a misja widnieje na liście zadań.

3. Prośba Aidana. Po otrzymaniu klucza do skrzyni z jaskini. Skrzyni nie można otworzyć mimo to że posiadam klucz.

4. Trujące opary. Rozmawiam z Orunem potem z tym gościem zabijam szamana i orków wracam do Oruna i nie ma tej kwestii dialogowej ( koniec misji )
 

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy9
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

TNTalib

Błędy wersji 1.4.91
#5 2017-08-19, 23:18(Ostatnia zmiana: 2017-08-19, 23:36)
Właśnie przeszedłem modzika, bardzo przyjemny, fajnie było się poczuć znowu "nowym" w tej grze ;D

Błędy, które wyhaczyłem:
1. Błąd opisu tobołka Żelaznej Garoty (brakuje słowa kajdanki)

2. Błędna nazwa Nowicjusza - bandyty, którzy atakują nas przy Starym Obozie (duża litera na końcu)

3. O ile dobrze pamiętam to kiedy rozmawiamy z Corristo w sprawie kamienia z Opuszczonej Kopalni (nie pamiętam czy przed oddaniem kamienia, czy w dialogu, gdzie kamień oddajemy) Bezimienny wypowiada kwestię, którą powinien powiedzieć Corristo

4. Kiedy mówimy Xardasowi, że chcemy przekuć Uriziela na broń jednoręczną, pierwsza wypowiadana kwesia jest z innego dialogu (chyba "Od razu wyruszam w drogę" czy jakoś tak)

5. W czasie walki, kiedy mam wyciągniętą broń mogę się focusować na przedmioty i martwe NPC, które nawet nic przy sobie nie mają.

6. Czasem podczas, gdy NPC nas prowadzi (np. Mordrag, Torlof i chyba Quentin, gdy idziemy pomóc Draxowi zabić strażników) po stoczeniu walki z potworami NPC zawiesza się i nie prowadzi nas dalej, wtedy trzeba się w niego zamienić i odejść dość daleko, wycelować z łuku do Bezimiennego i zmienić się w nas
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty89
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
6. Czasem podczas, gdy NPC nas prowadzi (np. Mordrag, Torlof i chyba Quentin, gdy idziemy pomóc Draxowi zabić strażników) po stoczeniu walki z potworami NPC zawiesza się i nie prowadzi nas dalej, wtedy trzeba się w niego zamienić i odejść dość daleko, wycelować z łuku do Bezimiennego i zmienić się w nas
A na to nie wystarczy z NPC-em zacząć rozmowę i zakończyć, wówczas się odblokuje? A jeśli nie da się porozmawiać, to zapisać grę i od razu wczytać? Może źle pamiętam, ale też miałem takie sytuacje zablokowania czasami i chyba nie musiałem robić kombinacji z kodami i łukiem ;)
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy9
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

TNTalib

Błędy wersji 1.4.91
#7 2017-08-21, 00:36(Ostatnia zmiana: 2017-08-22, 14:01)
Hmmm, w sumie nie sprawdzałem zapis>wczytaj (EDIT: Sprawdziłem to w Edycji Rozszerzonej i w Mrocznych Tajemnicach - nie działa w żadnym modzie). Rozmawianie nic nie pomaga, wygląda to jakby po prostu w jakimś waypoincie po walce załączała się jakby rutyna GUARD i prowadzenie nas nie działa do czasu, aż NPC znajdzie się bliżej innego waypointu. W sumie dziwne, bo psuje się też to przy postaciach z podstawowego Gothica, które prowadziły nas właśnie w podstawce (Mordrag), więc może to wina SystemPacka? (EDIT: Ogrywam właśnie Mroczne Tajemnice, tam też Mordrag się zwiesił bez powodu, więc prawdopodobnie to SystemPack...)

Przy okazji przypomniał mi się jeszcze jeden błąd:
W misji, kiedy atakowaliśmy chyba z Doylem plac wymian i szukaliśmy dokumentów, Doyle zagadał, że wraca zanim znalazłem ostatni dokument, myślałem, że to już wszystkie, poszedłem do Quentina i nie było opcji dialogowej. Okazało się, że brakowało mi jednego dokumentu (w skrzyni koło Opuszczonej Kopalni), ale opcji u Quentina dalej nie było, chociaż quest nadal był w bierzących zadaniach. Po wczytaniu zapisu przed misją i wykonaniu jej tak, że miałem wszystkie dokumenty przed zagadaniem przez Doyla wszystko było ok.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Jak coś zaczynasz to kończ kunsztownie, rób Pan patch!
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Już biegnie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@Splash

Dzięki za info   ^^

 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@gothic1210

W podziemiach Wieży Mgieł jest jakiś istotny bug graficzny. Jak się idzie od strony wieży to w jednym korytarzu się (w tym tuż za pomieszczeniem w którym jest mag) obraz się totalnie rozjeżdża i bardziej to przypomina jakiś portal a nie korytarz. Jak się idzie od strony ukrytego morskiego wejścia to w tym samym miejscu wygląda to tak jakby wszystkie tekstury lokacji były usunięte - jak się wejdzie w głąb to wchodzi się do sali gdzie był mag. Wczytywanie save'a i ponowne uruchomianie kompa nic nie zmieniało w tej sprawie.
 

sir metall13

sir metall13

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba jest bug gothica ogolnie, bo w każdej modyfikacji się z tym można spotkać
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty89
Propsy36
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
W podziemiach Wieży Mgieł jest jakiś istotny bug graficzny.
To chyba jest bug gothica ogolnie, bo w każdej modyfikacji się z tym można spotkać
Może dość dawno grałem w niezmodowanego Gothica, ale mam dziwne przeświadczenie, że w niezmodowanej grze tego błędu jednak nie było - bo bardzo mnie on zadziwił, gdy natknąłem się na niego po raz pierwszy w ER. W żadne inne Gothicowe modyfikacje (MT itp) nie grałem, ale jeśli w nich też identyczny błąd występuje, to nie wiem - może jest jakiś element wspólny, który te modyfikacje zmieniają, a którego zmiana powoduje właśnie ten bug?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
To znany błąd, który pojawia się po modyfikacji siatki świata. Coś się pierdzieli z portalami wtedy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Szanowny panie, zamierza pan zająć się patchem finalnym który naprawi te błędy ? Wypadało by to uczynić.
 

gothic1210
  • Gość
niestety nie, ale mogę panu polecić inną moją modyfikację - gothic content mod. utrzymana w bardziej klasycznej konwencji i bardziej stabilna.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Bardzo mnie pan rozczarował, brak chęci poprawy błędów moda odbija się plamą na pańskiej reputacji wśród społeczności modderskiej i wśród albinosów krajów Afryki Środkowej.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Zapomniałeś jeszcze dodać, że już ma przesrane u tybetanskich mnichów.
 

gothic1210
  • Gość
najlepiej to by bylo przepisać tego moda na nowo bez tych zmian w gildiach, ale mi się nie chce 3 raz zaczynać to samo...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry