[G2NK] Droga Y'Kagana - Cmentarzysko Orków/Der Weg Y’Kagans - Der Orkfriedhof PL 3536 6

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 22.07.2017 roku

Wyświetleń 3536

Odpowiedzi 6

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6576
Propsy2966
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Opis modyfikacji:

               Nowy Jaśnie Oświecony imieniem Y'Kagan wiedzie życie, jakiego nie prowadził przed nim jeszcze żaden wierny Śniącego. Całkowicie otrząsał Bractwo z pyłu zapomnienia i zjednoczył całą wyspę Khorinis pod jego sztandarem dzięki zwartej sile Świątynnych Strażników. Oddziały królewskie opuściły to miejsce w popłochu i porzuciły wszystkie swoje stanowiska. Tylko Magowie Ognia wzbraniali się przed porzuceniem wiekowej już przystani wiary w Innosa dla innowierców z bagien. Wraz z kilkoma paladynami zabarykadowali się oni za swoimi murami i uformowali magiczną barierę, która miała osłaniać klasztor przed bezpośrednim atakiem Strażników.
               Bariera wokół klasztoru Magów Ognia zdawała się być nieprzekraczalna. Nawet moc zwierzchniczego sztabu nie wystarczała do wysadzenia tej kopuły magicznej energii i do umożliwienia wtargnięcia tam ludziom Y'Kagana.
               Wielkiemu Jaśnie Oświeconemu pozostawała tylko jedna możliwość: Musiał znacznie spotęgować swoją niemałą już i tak siłę. Rozkazał zabrać wszystkie magiczne artefakty Bractwa na świątynne wzgórze i pozbawić je magicznymi słowy wszystkich pokładów many. Wielkie skarby, które były niegdyś własnością Baal Vasiliego czy też zostały zabrane dzielnym poszukiwaczom przygód z kompleksu świątyń Ahrmunów, przerodziły się w bezwartościowy złom. Jednak moc tych wszystkich przedmiotów była niczym. Niczym w porównaniu do siły sztabu.
               Y'Kagan nie miał wyboru. Zwołał do siebie swoich najwierniejszych poddanych i wysłał ich na pewną ważną misję: Odnalezienie świętości orków starej daty i Ahrmunów oraz zaniesienie ich na świątynne wzgórze. Wyruszyły dwie grupy. Jednej z nich przewodniczył sędziwy już Strażnik Świątynny Gor Na Korrak - doświadczony wojownik, który wyśmienicie orientował się w ruinach Ahrmunrar. Druga grupa znajdowała się pod dowództwem „Dawcy Wyroku”, Gor Na Frandta. Mieli odwiedzić stare orkowe cmentarzysko, w którego korytarzach i grobach Jaśnie Oświecony domniemywał znaleźć obiekty kultu z dawnych lat.
               Od czasu ostatniej penetracji Cor Elvarda, Baal Juhnke i tajemniczego Galbuona trochę rzeczy się pozmieniało. Truchła orków podniosły się z grobów, aby zemścić się za profanację ich miejsca kultu. Te na wpół rozpadające się ciała nie stanowiły jednak żadnego wielkiego zagrożenia dla Frandta i jego Strażników, tak że niemal bez przeszkód mogli się przebić do rozległego przedsionka tego cmentarza. Kazał rozproszyć swoje oddziały, tak aby przeczesać jeszcze możliwie każdą niszę. Razem z Gor Na Shagalem i Gor Na Barem otworzyli jedno z tajemnych wejść w głębi odłamka skały. Ciemnia ostatecznie rozdzieliła załogę.
Gor Na Frandt błądził bez celu, aż w końcu nawet jego pochodnia odmówiła posłuszeństwa. Fanatyczny upór ustąpił miejsca rozpaczy, jednak jakoś zmusił się do stawiania jednej stopy za drugą. Orientując się nie najlepiej przy słabo tlącej się lampie górniczej, uderzył w końcu o jakąś dziwną platformę. Gor Na Frandt został wciągnięty przez tę konstrukcję jakby przez niewidzialne siły. Był nagle pewien, że znajduje się bliżej swojego celu niż kiedykolwiek wcześniej...


Jest to minimod do „Bractwa Śniącego” autorstwa Elvarda. Przejście powinno zająć co najmniej 15 minut. Całość posiada zaimplementowane przez nas udźwiękowienie .

Screeny:

Spoiler








Zagrajmy z Majesem:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=XS8qfj6kXaQ



>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.



Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Grafika: Blizna
Skrypty: Karol
Filmy: Quasch
Testy: Kejczbi, Quasch

Za dubbing odpowiedzialna jest ekipa Square Snail Studio w składzie:

Główny bohater (Gor Na Frandt) - Wojciech Feliks
Ork (Grash Varrak Kashak) - Michał Bąk
Gor Na Shagal - Jakub Kondrat
Gor Na Bar - Adrian Kasperek

Kwestią obróbki, nazewnictwa itd. zajął się głównie Quasch.

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Pavlox

Pavlox

Użytkownicy
posty64
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oglądałem twój film. Doskonały dubbing, to mnie najbardziej zaciekawiło. To, co przedstawia fabuła moda, także nie jest takie najgorsze.
 
Wycierał ci ktoś dzisiaj nosek?

Fabio

Fabio

The Modders
posty3464
Propsy2133
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Całkiem fajnie wygląda ten świat, dobry design, dubbing też wydaje się w porządku. Skoro mod taki krótki, to być może zerknę.

skellige

skellige

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
fajny mod i dubbing tez spoko
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty160
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Świetny klimat w modzie, i ogólnie niezła robota, dubbing jak kolega wyżej napisał jest ''spoko'' :P
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6576
Propsy2966
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



KingRStone

KingRStone

Użytkownicy
posty8
Propsy7
  • Użytkownicy
Mod to taki typowy hack n slash, tylko bez rozwijania postaci. Zagadek nie ma niestety wcale, no może poza zabiciem golemów, od których po prostu uciekłem. Zakończenie mnie zawiodło. Było zbyt przewidywalne i niestety aż za bardzo rozciągnięte bezsensownym biegiem. Jak na takie 15 minut pogrania to jak najbardziej spoko, bo jednak nie można oczekiwać angażującej fabuły na tak krótki czas, dlatego w mojej ocenie solidne 2+, a plus za sam dubbing, który nie poszedł ścieżką Mrocznych Tajemnic.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry