ZS_Dead.d
var int Potworek_Zabity;
Potwór = Hlp_GetNpc (instance_Potwór);
if (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Potwór))
{
if(Potworek_Zabity == TRUE)
{
hero.LP = hero.LP + 3;
PrintScreen("Bohaterski wyczyn!",-1,50,FONT_Screen,3);
PrintScreen("Punkty nauki +3",-1,53,FONT_Screen,3);
//FONT_ScreenSmall - Mala czcionka
Snd_Play ("MFX_HEAL_CAST");
Potworek_Zabity = TRUE;
};
};
Dodaj to do dialogu i pozmieniaj. Tym razem musisz poradzić sobie sam - to nie jest takie trudne.
Info_AddChoice (Org_859_Aidan_Creatures, "Usuwanie kłów (koszt: 1 punkt umiejętności, 50 bryłek rudy)" ,Org_859_Aidan_Creatures_Zahn);
func void Org_859_Aidan_Creatures_Zahn()
{
AI_Output (other, self,"Org_859_Aidan_Creatures_Zahn_15_00"); //Jak mogę zdobyć kły upolowanej zwierzyny?
if (Npc_HasItems(other,itminugget)>=50)
{
if (other.lp >= 1)
{
other.lp = other.lp - 1;
B_GiveInvItems (other, self,itminugget,50);
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Zdobywanie kłów", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
AI_Output (self, other,"Org_859_Aidan_Creatures_Zahn_13_01"); //Przede wszystkim musisz uważać, żeby kły nie popękały podczas wyciągania. W tym celu wbij nóż w pobliżu środka zęba i delikatnie go podważaj.
AI_Output (self, other,"Org_859_Aidan_Creatures_Zahn_13_02"); //Warto zabierać kły wilków, cieniostworów i zębaczy.
Knows_GetTeeth = TRUE;
Log_CreateTopic (GE_AnimalTrophies,LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_AnimalTrophies,"Umiejętność zdobywania kłów wilków, orkowych psów, zębaczy, kąsaczy, ogarów i cieniostworów.");
}
else
{
AI_Output (self, other,"Org_859_Aidan_Creatures_KEINE_LP_13_00"); //
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
}
else
{
AI_Output (self, other,"Org_859_Aidan_Creatures_KEIN_ERZ_13_00"); //
};
};