Konstruowanie zadań 5797 6

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 23.06.2017 roku

Wyświetleń 5797

Odpowiedzi 6

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Grając w mody częstokroć miałem okazje napotkać zadania bez ładu, składu i przede wszystkim sensu, napisane tylko po to by wydłużyć czas gry. Film poniżej jest spojrzeniem twórców wiedźmina na tego typu sztampowe questo-zapychacze i przedstawieniem ich wizji tego jak dobre zadanie powinno wyglądać. Jeśli uczyć się to od najlepszych. Myślę że to must-watch dla każdego przyszłego czy obecnego scenarzysty. Zostawiam to więc tutaj. Jak to pan Jezus powiedział: "bierzcie i uczcie się z tego wszycy".

https://www.youtube.com/watch?v=FvPeuJbfzgI
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Konstruowanie zada
#1 2017-06-23, 19:36(Ostatnia zmiana: 2017-06-23, 20:48)
Cytuj
Grając w mody częstokroć miałem okazje napotkać zadania bez ładu, składu i przede wszystkim sensu,
Nie oszukujmy się, nie tylko moderzy powinni wziac to do siebie ale niektóre studia gier. :P

https://m.
https://www.youtube.com/watch?v=561yC8LiUVI


Tutaj Kacper z tvgry mowil w poprzednim materiale o queastach
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To słuszne uwagi poruszone przez twórców Wiedźmina, ponieważ niektórzy za bardzo idą na ilość nie patrząc na jakość, a robią to zazwyczaj tylko po to, żeby wydłużyć czas gry i móc pochwalić się ilością questów w grach, czy też przy słynnej sekcji cech modyfikacji. Chociaż tak na marginesie, to projekt Wiedźmina 3 i jego ogrom spowodował to, że osoby/a, która była odpowiedzialna za weryfikację questów w pewnym momencie chyba miała na to wylane, bo w Krew i Wino są ze trzy questy, które są typowymi questami w grach MMORPG (mówię o tym queście z czyszczeniem winnic). Przy dużym projekcie nie da się zrobić w stu procentach tego czego nie było nigdzie, a zadania typu "zbierz pięć marchewek" się pojawiają. Kiedyś gracze na to tak nie patrzyli, przecież praktycznie cały Gothic jest tego typu grą, z tego typu questami. Z biegiem czasu jednak zaczęto to zauważać i tego typu questy nie są ciekawe, są raczej przykładem tego jak ich nie należy robić i szczerze powiedziawszy karny kutas dla takich "quest writerów" :P

Saturasek

Saturasek

Użytkownicy
posty2
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak są questy skomplikowane, i w grze mamy tylko takie że trzeba myśleć, kombinować i często sięgać do solucji bo nie mamy pojęcia co, gdzie i jak to też jest źle, gra się szybko nudzi. Powinien być mix zarówno tych prostych (rzecz jasna nie "pozbieraj rzepy" tylko np. zabij tego i odzyskaj tamto) z tymi długimi skomplikowanymi. Przykładem tych prostych są zadania w Khorinis gdzie nabijamy doświadczenie na początku gry
To moja opinia ;)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Jak ktoś jeszcze będzie narzekać na rzepę w gothicu 2, to ja nie wie co zrobię komuś xD
Jak widać sporo osób się zgadza  :ok:

Pozdro Wowóz, i Aztek XD
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Noo zbieranie rzepy było ok. Większość graczy zaczynało od tego zadania, a to miało na celu sprawdzić czy nadajesz się do roboty, jeżeli byś się nie nadał to nawet by cię nie ubrali, a tak to mogłeś się wykazać i dalej cała twoja przygoda to: "Odpierdalanie za kogoś roboty" aczkolwiek pierwsze 50 razy było całkiem przyjemne :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Zbieranie rzepy było najbardziej klimatycznym zadaniem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry