[G2NK] Szybkość "ogólna" głównego bohatera? 10905 14

O temacie

Autor Squerol

Zaczęty 7.06.2017 roku

Wyświetleń 10905

Odpowiedzi 14

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Cześć.

Mam małe pytanko - czy jest możliwość zmiany "ogólnej" szybkość głównego bohatera?
"Ogólnej" znaczy się modyfikator odpowiadający za szybkość każdej czynności bohatera - szybkość poruszania się, szybkość ataku, odskoku itd.

Próbowałem programiku Cheat Engine - jedyne co udało mi się znaleźć to wartość odpowiadające za szybkość ogólną każdej istoty w grze jednocześnie - wszyscy NPC'ci, potwory i bohater.
Domyślna wartość 1, typ float, statyczny adres.
Nie znalazłem wartości tylko dla głównego bohatera.

Na marvinie też nie udało mi się niczego znaleźć.

Nie chcę zagłębiać się w modowanie Gothica 2 w celu znalezienia jednej rzeczy.

Zamierzam popykać sobie w Gothiczka 2, ciągnie mnie do niego jak jasna cholera, normalnie nie wytrzymię (za długa przerwa od G2 to nic zdrowego  :P), wszystko cacy ale trochę zaczął nudzić mnie system walki.
Mógłbym przyspieszyć cały świat gry speedhackiem a dysponując modyfikatorem prędkości bezimiennego, spowolnić głównego bohatera jednocześnie. Przyspieszenie przeciwników w stosunku do gracza mogłoby wprowadzić trochę dreszczyku emocji i nieco odświeżyć system walki (na takich zasadach super mi się grało min. w Dark Souls 1 i Dragon Dogmę, o wiele lepiej niż w oryginały).

Z góry dziękuję za jakieś pomysły.
Mogę postawić na jakąś flachę czy coś PayPalem  :)

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Za flachę to ja chcę :F
Są dwie metody: Pierwsza - MDS dodanie linijki odpowiadającej za szybkość animacji (Chyba było to SPD: Wartość)
Druga AST lub Ikarus (Polecam AST, Ikarusem trzeba najpierw napisać odpowiednią funkcję, a w AST masz odpowiednie już funkcje) - wywołać dla wszystkich NPC lub tylko dla bohatera funkcję gdzie podajemy tylko interesującą nas wartość.
//Externals from AST

// Устанавливает скорость анимации string для instance со значением float (default 25)
float Mdl_SetAniFps(instance,string,float);

// Изменяет скорость всех анимаций сущности instance на значение float
float Mdl_SetAniFpsAll(instance,float);
Metoda pierwsza jest mniej inwazyjna w późniejszą dekompilację, ale wymaga więcej roboty (trochę dopisywania jest). Metoda druga jest inwazyjna w dekompilację i wymaga jest z nią mniej roboty.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
hmm slowmo, ale bugguje się, uzywam tego raczej jako speed hacka. ale można odwrotnie. jednak czasem samo z siebie działa odwrotnie. gdzieś Avallach pisał o VisualFx'ah lata temu z tej wiedzy zrobiłem bind pod klawisz speed/normal czyli włącz/wyłącz effekt
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Najłatwiej będzie użyć starego glitcha xD
https://www.youtube.com/watch?v=JnVBS4op4MY
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Albo tak: Visual FX:
INSTANCE SPOWOLNIONY_CZAS(CFx_Base_Proto)
{
visName_S      = "time.slw";
  userString[0]      = "0.5";
  userString[1]      = "5.0";
  /*emFxCreate_s = "FOV_MORPH2";*/
emFXLifeSpan    = 300000; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
emFXTriggerDelay = 0;
};


INSTANCE SPOWOLNIONY_CZAS1(CFx_Base_Proto)
{
visName_S      = "time.slw";
  userString[0]      = "5.0";
  userString[1]      = "0.5";
  /*emFxCreate_s = "FOV_MORPH2";*/
emFXLifeSpan    = 300000; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
emFXTriggerDelay = 0;
};

Ikarus:
FUNC VOID Speeddy_on()
        {
Wld_PlayEffect("SPOWOLNIONY_CZAS",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

        };

FUNC VOID Speeddy_Off()
        {     
Wld_StopEffect("SPOWOLNIONY_CZAS");
        };

FUNC VOID Speeddy_on1()
        {
Wld_PlayEffect("SPOWOLNIONY_CZAS1",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

        };

FUNC VOID Speeddy_Off1()
        {     
Wld_StopEffect("SPOWOLNIONY_CZAS1");
        };


func void Speeddy()
{
  var int Speeddy;
  var int Speeddy1;
 
     
if(MEM_KeyState(KEY_NUMPAD3)==KEY_PRESSED)
{
                if(Speeddy) {
Speeddy_off();

} else {
Speeddy_on();


};
                Speeddy = !Speeddy;
        };



if(MEM_KeyState(KEY_NUMPAD1)==KEY_PRESSED)
{
                if(Speeddy1) {
Speeddy_off1();
} else {
Speeddy_on1();




};
Speeddy1 = !Speeddy1;
        };
};

i startup.d init_global:

func void Spid()
{
 if (!FF_Active (Speeddy))
{
FF_Apply (Speeddy);
};
};

num1 speed a num3 slow

EDIT: Znaczy się w startup w init lepiej tylko: Spid() a całą funkcję gdzie ci wygodnie(przed startup)

Post połączony: 2017-06-07, 21:45
Albo wrzuć to: https://mega.nz/#!AR51xJSJ!yUm5iwqzgwfsnqMoGlAh3ee-t8W9YL-TLovT4M9hFPA

Do Gothic II/Data

i graj masz tu z okazją freeAnim :)

Edit: tylko wymagany g2fix 2.6
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
FUNC VOID Speeddy_on()
        {
Wld_PlayEffect("SPOWOLNIONY_CZAS",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

        };

FUNC VOID Speeddy_Off()
        {     
Wld_StopEffect("SPOWOLNIONY_CZAS");
        };

FUNC VOID Speeddy_on1()
        {
Wld_PlayEffect("SPOWOLNIONY_CZAS1",  hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

        };

FUNC VOID Speeddy_Off1()
        {     
Wld_StopEffect("SPOWOLNIONY_CZAS1");
        };


func void Speeddy()
{
  var int Speeddy;
  var int Speeddy1;
 
     
if(MEM_KeyState(KEY_NUMPAD3)==KEY_PRESSED)
{
                if(Speeddy) {
Speeddy_off();

} else {
Speeddy_on();


};
                Speeddy = !Speeddy;
        };



if(MEM_KeyState(KEY_NUMPAD1)==KEY_PRESSED)
{
                if(Speeddy1) {
Speeddy_off1();
} else {
Speeddy_on1();




};
Speeddy1 = !Speeddy1;
        };
};
@Splash a kiedyś mówiłeś, że to ja mam skrypty dziurawe jak ser i panuje tam totalny chaos :F Jednak ja uważam, że założyciel tematu wolałby wolniejszego beziego a szybszych wrogów. Np. Wilk 2x szybszy.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
to też num3 :) stary ten skrypt pisałem w czasach gdy RafałBudzis udzielał się w wątkach na górnym forum, właściwie to on nauczył mnie bindować :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Ok dzięki panowie @Siemekk @Toworish @Splash, biorę się do testowania.

Oczywiście nie picowałem z tą flaszencją, mówiąc flaszkę nie chodziło o ćwiartkę Żołądkowej gorzkiej  :P
Bardziej chodziło o "whiskasa" :P

Spoiler
Niby pierdółka z tą wartością szybkości, ale dzięki odpowiednim ustawieniom może naprawdę "umiodzić" mi system walki, Dragon Dogmę czy PVE w Dark Souls 1 bez odpowiednich ustawień szybkości gracza i świata już chyba w życiu nie tknę).

Do gry oprócz was nikt na razie nie może wejść, zobaczymy jak wyjdą wasze metody w praniu, może nawet pula podzielić się na Was trzech ;)
Sprawdzę wszystkie metody żeby było sprawiedliwie.

Co do filmiku od Splasha - wideo może pomóc. Jeśli uda mi się wywołać tego glitcha, Cheat Engine'm prawdopodobnie da rady znaleźć adres odpowiadający za prędkość głównego bohatera, którego wartość zwiększa nam glitch ;)

Zmiana szybkości Cheat Enginem najbardziej by mi odpowiadała szczerze mówiąc, a to dlatego, że Cheat Engine'm nie tknę żadnych plików gry i z łatwością mógłbym zmieniać sobie tą wartość z dowolną zainstalowaną modyfikacją do Gothic'a 2 NK (kurwa zapomniałem wspomnieć o kompatybilności z modyfikacjami, przepraszam :(

Wartość domyślna float 25 od Siemka też może tu ułatwić sprawę.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
no z kompatybilnością z modami to lipa, bo ogólnie to slowmo jest spoko, bo albo zwiększa twoją predkość wględem świata albo odwrotnie, dzięki czemu możesz osiągnąć serio lvl hard gdy wilk zapierdala szybciej niż normalnie a ty zaś wolniej niż normalnie, lub na odwrót :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Udało się.
Znalazłem wartość ogólną szybkości głównego bohatera.
Jak to wygląda w praniu? Osobiście jestem w niebie  ^^
Przeciwnicy - 2x szybsi
Postać - 1.3x szybsza (bardziej intuicyjne sterowanie, każda milisekunda się teraz liczy)

https://www.youtube.com/watch?v=tuipObHPwEE


Pomógł filmik podesłany przez @Splash
Jak?
Przed uaktywnieniem buga skan niewiadomej wartości float, po uaktywnieniu skan zwiększonej wartości, powrót do normalnej prędkości postaci, skan pomniejszonej wartości, uaktywnienie buga, skan, itd....

Wartość domyślna float 1, po bugu 2.

Podesłany przykład 25 float przez @Siemekk też OK - dzięki temu znalazłem wartości odpowiadające za szybkość różnych czynności bohatera osobno. Np. prędkość skoku, biegu, przyspieszenia, animacji walki itd.
Ale wiadomo, wygodniejsza 1 wartość do wszystkiego znaleziona dzięki filmikowi, tak czy siak może się to kiedyś przydać :ok:

@Toworish próbowałem gotowca (FREEAIM.vdf) ale jakieś access pokemon violation wyskakuje, nie chce mi się robić tego ręcznie, ale zakładam że twój sposób też zadziała (trochę na tym forum jestem, widzę, że za przeproszeniem "n00bzorem" w modowaniu Gothiczka to Panie Toworishu Pan nie jest ;)

Również zaobserwowałem w G2, że po speedhacku w Cheat Engine muzyka też jest przyspieszona - w żadnej grze w której pykałem na speedhacku jeszcze takich cudów nie widziałem, nigdy speedhack nie działał na efekty dźwiękowe  :)
Ale znalazłem statyczny adres odpowiadającą za prędkość "wszystkiego".
Również minimalizowanie G2 chyba jest niemożliwe bez marvina. Ale wystarczył skrypt w AutoHotkey, który włączamy przed uruchomieniem gothiczka, po wczytaniu gry wciskamy klawisz "R", skrypt nam włącza plik .ct z automatycznie ustawianymi prędkościami i kończy proces Autohotkey.exe, żeby chuj wie ile cheat enginów nie nawłączało.

Trzej panowie możecie podesłać mi numery kont bankowych bądź adres paypal, w puli było 60 zł, na 3 wyjdzie po 2 dychy na głowę  :ok:
Obiecałem  :)

PS. Nada się ta drobna zmiana prędkości jako mod w osobnym temacie? Mi się gra super, może ktoś by spróbował?
http://www.mediafire.com/file/jd9r51ly9bux5vp/GOTHIC+2+ADRENALINE+MODE.rar

Działa tylko na modach używających Gothic2.exe z patchem 2.6.0.0-rev2 (próbowałem Returning ReBalance 2.1 Patch 1.2 PL, l'hiver 1.0 PL (nie polecam przez nowo dodane ciosy przeciwnikom, chaos jest) i czystego G2 NK z patchem, działa OK)

Temat do zamknięcia.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zdaje się że bug z filmiku może robić to samo co slowmot :D dziwne że masz accesy, z 2.6fix powinno ci działać ładnie, ew system pack może też jest potrzebny.

Edit, haha daj spokój myślę że nikt nie chce od ciebie kasy, bynajmniej nie ja hehe :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A takie pytanie: Po co takie coś do Gothica? Przecież to wygląda do dupy (to tylko pytanie i moja opinia :D).

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Z tego co wiem to chciał spowolnić hero i przyspieszyć mobki żeby utrudnić sobie rozgrywkę :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
A takie pytanie: Po co takie coś do Gothica? Przecież to wygląda do dupy (to tylko pytanie i moja opinia :D).

A widzisz, ja jestem w niebie. Podoba mi się to wizualnie a co najważniejsze, pyka mi się o wiele przyjemniej.
Dynamiczna, wymagająca walka z bezlitosnymi przeciwnikami po prostu sprawia mi przyjemność.
Lekko przyspieszonym  bohaterem też fajnie się steruje.

Mała modyfikacja prędkości również wprowadza powiew świeżości, jeśli ktoś (jak np. Ja) ogrywał gothiczka pierdyliard razy z przeróżnymi modami. I jest to prawdziwe utrudnienie - nie jakieś zjebame ograniczenie typu wytrzymałość z retueninga (chyba tylko w nowszych patchach do 2.0 coś w końcu z nią normalnego zrobili) czy kosmicznie dojebane staty potworów i niemal zerowe doświadczenie za zabijanie w rebalance pl patch 1.3.2 by Tizgar i spółka xd


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry