GOTHIC II NK : Zapomniana opowieść 10841 28

O temacie

Autor 2XT

Zaczęty 22.04.2017 roku

Wyświetleń 10841

Odpowiedzi 28

2XT

2XT

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

2XT

GOTHIC II NK : Zapomniana opowieść
2017-04-22, 19:21(Ostatnia zmiana: 2017-04-23, 14:11)
                     
Witam wszystkich ! I zapraszam do czytania :D

Mam na imię Dominik , razem ze znajomym postanowiliśmy zrobić moda do Gothic 2. Oczywiście nie my pierwsi i nie ostatni chcemy dołożyć do świata gothic swoje 5 groszy.
Nie chcemy zanudzać was modyfikacjami typu kilka zadań i koniec gry, tylko chcemy stworzyć coś większego. Nie robimy tego rzecz jasna dla siebie tylko dla was  graczy dlatego wkładamy w to 100% wysiłku i swojego czasu. W modzie opieramy się tylko i wyłącznie na fabule pierwszej i drugiej części nie dodajemy żadnych niezwiązanych z Gothic moim zdaniem nie potrzebnych dodatków. Zawsze chciałem poznać historie generała Uriziela czy też klasztoru zmiennokształtnych jak i ich samych. Jest wiele materiałów których w grze nie zastosowano a my chcemy je wykorzystać. Myślę że w miarę rozjaśniłem wam motyw modyfikacji.
Postaram się teraz przedstawić planowaną listę zmian które pojawią się w modyfikacji.

  • -Polepszenie tekstur świata
  • -Nowe przedmioty takie jak pancerze łuki kusze i wiele wiele innych
  • -Urealnienie świata gry , dodanie animacji wieszania na stryczku postacie poruszające się po całej mapie zwierzęta domowe czy gospodarcze
  • -Dodanie wielu nowych lokacji oraz odświeżenie znanych nam dobrze starych miejsc
  • -3 nowe gildie Gwardia królewska nekromanci oraz magowie wody (wszystkie w pełni grywalne )
  • -Duża ilość nowych npc i zadań

Są to przewidywalne zmiany a o każdej zmianie będziemy od razu was informować.
Planujemy tez dodawać co dzień lub dwa  obrazy by ukazać wam efekty naszej pracy
Pozdrawiamy AzyluS TeaM

                     SCREENY                                             
Spoiler






 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli dialogi będą tak "porywające" jak ten opis to sorry, nie wróżę sukcesu :/. Zasadnicze pytanie: To modyfikacja rozszerzająca/addon czy całkiem nowa opowieść, bo z opisu trudno wywnioskować?

2XT

2XT

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Rozszerzająca , no możne opis nie jest klasy pierwszej ale zapewniam ze nad dialogami będzie pracowała osoba  zajmująca się pisaniem opowiadań itp.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ten opis do mnie nie przemawia. Mam nadzieję, że poziom scenarzysty będzie nieco lepszy.
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Rozszerzająca , no możne opis nie jest klasy pierwszej ale zapewniam ze nad dialogami będzie pracowała osoba  zajmująca się pisaniem opowiadań itp.
@2XT mam nadzieję, że zna ortografię, bo w opisie i twojej odpowiedzi jest tyle błędów...

2XT

2XT

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Opis jest nieporywający, screeny bez szału, ale przynajmniej fabuła (to o czym chcesz opowiedzieć) jest w jakiś sposób świeża w porównaniu do innych dodających tysiące zbędnych rzeczy do podstawki (tj. addon).

EDIT: Skoro to addon, to cofam wszystko o czym napisałem.

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Ten pancerz z teksturami magnata dupy nie urywa a ten posąg Innosa w porcie to czarne trolle chyba przyniosły
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
EDIT: Skoro to addon, to cofam wszystko o czym napisałem.
:lol2: :lol2: :lol2:
Mnie właśnie w tym modzie interesuje tylko ten motyw (gen. Uriziela i zmiennokształtnych) jak zostanie zrobiony/wymyślony.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
level design sztosik

tak trzymać
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
O kurwa, ale ten level design jest obrzydliwy. Jak już się robi obozy z vobów, to trzeba umieć to robić tak, żeby to nie wyglądało jak barachło. Ten obóz gwardii jest straszny, nie dość, że klaustrofobiczny, to jeszcze obwarowanie ma zrobione z niepasujących do siebie wizualnie vobów :facepalm:
Mam nadzieję, że ułamek tego statku, co widać na jednym ze screenów przedstawiających pieczołowicie zrobione chaty na wodzie, jest częścią mesha świata, a nie vobem. W sumie jeżeli jest vobem, to gratuluję sam nie wiem czego, bo zgaduję, że ten obiekt ma tyle trójkątów, że gra jego w tej formie nie powinna w ogóle wyświetlać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż panowie, duży plus za chęci tworzenia modyfikacji do tak starej gry ale tak jak reszta u góry napisała, faktycznie powinniście bardziej się przyłożyć do tego projektu jeśli ma być na względnie dobrym poziomie.
Życze powodzenia w pracach
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mi się wydaje że brak wam nuty realizmu

to molo vel chatki vel niewiemco wydaje się być zbyt prymitywne i groteskowe jak dla Khorinis(miasto portowe!)

ten posąg w porcie to wybitnie z dupy się tam znalazł, kto normalny stawiałby posąg takich rozmiarów w miejscu gdzie znajduje się dźwig, przecież to wyklucza możliwość rozładowania/załadunku co cięższych towarów ze statków już nie wspominając o tym że to lokalizacja zupełnie bez sensu, i jeszcze gdzie te statki mają cumować, jak tam na środku jakieś kurwa deski są xd?

Cytuj
Urealnienie świata gry
:lol2:
 

2XT

2XT

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Poprawimy wszystko co zostało przez was wymienione
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mimo tylu wad/uwag, które zostały wyżej wymienione (w tym moje), trzymam kciuki aby udało wam się to zrobić na poziomie minimum "zadowalającym". Nie każdemu chciałoby się marnować swój czas na modowanie tak starej gry jaką jest Gothic :D.

2XT

2XT

Użytkownicy
posty5
Propsy3
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Mimo tylu wad/uwag, które zostały wyżej wymienione (w tym moje), trzymam kciuki aby udało wam się to zrobić na poziomie minimum "zadowalającym". Nie każdemu chciałoby się marnować swój czas na modowanie tak starej gry jaką jest Gothic :D.

Dzięki wielkie ! Poprawiamy już większość wymienionych rzeczy i na pewno bd starać się robić to dokładniej 
 

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Obóz Bractwa i tak lepszy pfff....  :lol:

Post połączony: 2017-04-24, 00:41
Przebudowany obóz:
Spoiler
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Oko już nie płacze, ale dalej nie ma szału. Ten strażnik z mordą Saturasa i białym ciałem to jakiś żart?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Co wy kuźwa, bawicie się w gothic wielką wojnę?  :lol2:

Błagam, zmieńcie tą zbroję czerwoną bo wygląda tandetnie i kiczowato :C   I Jak wyżej pan piszę
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy

Co wy kuźwa, bawicie się w gothic wielką wojnę?  :lol2:

Błagam, zmieńcie tą zbroję czerwoną bo wygląda tandetnie i kiczowato :C   I Jak wyżej pan piszę
Przypomina to jakiś strój sado-maso...dla kobiet XD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry