Gothic II Czas Honoru - oficjalna zapowiedź 48197 126

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 9.03.2017 roku

Wyświetleń 48197

Odpowiedzi 126

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Najlepszy mod! Sprawdź pw :D
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dzięki temu, że udało mi się zrozumieć C++ przerzuciłem się z Ikarusa na AST. Mały, ale pierwszy efekt już jest:

Powolnym krokiem do celu :) Następnym celem jest zrobienie wolnego celowania, kolorowych NPC (solidnie zrobionych [Tak jak w Gothic 3 - reputacja]), przerobienie okna ekwipunku, żywe menu, kursor i menu statystyk (oczekiwanie na wersję 003), buffy (już gotowe) i wiele wiele więcej :D Także to na obecną chwilę tyle...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

mooooo44

mooooo44

Użytkownicy
posty16
Profesjabrak
  • Zbanowany
Mam pare pytań do moda:

Cytuj
Wykorzystane zasoby z modyfikacji:
-Returning 2.0

Co konkretnie zostanie wykorzystane z returninga 2.0? (tekstury?, bronie?)

Cytuj
Modyfikacja uznaje fabułę modyfikacji do G2 jakimi były "Mroczne Tajemnice" oraz "Czas Zapłaty".

Czy fabuła moda będzie przystępna dla ludzi którzy nie grali w MR oraz CZ?

Oraz czy będą nowe gildie? (np. bractwo z returninga)

Z góry dzięki za odp.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
http://themodders.org/index.php?topic=28003.msg1279889#msg1279889

Mój post i Siemka klaryfikują jasno sytuacji, co do wykorzystania lore tych modów w CH.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@mooooo44 Bractwo będzie, lecz na 100% nie takie same jak w returningu. Nie ma sensu robić tego samego po 100 razy. Chcemy zrobić moda, który NIE będzie opierał się na wymuszonych i wykorzystanych w wielu modach schematom. Dlatego też rzadko coś publikuję, ponieważ nie chcę robić spoilerów... Pierwsza strona jest mało aktualna, ponieważ zmieniło się dość wiele a do premiery moda zapewne wydarzy się jeszcze miliard rzeczy. Czerwiec nie jest już aktualną datą, ponieważ większość z Team'u ma szkołę do ukończenia a to się wiąże z poprawianiem ocen(nie dot. to mnie, ale samemu też nie ma sensu robić) To na tyle.
Pozdrawiam.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

mooooo44

mooooo44

Użytkownicy
posty16
Profesjabrak
  • Zbanowany
@Simen
@Siemekk

Dzięki za odp.

Cytuj
Chcemy zrobić moda, który NIE będzie opierał się na wymuszonych i wykorzystanych w wielu modach schematom.

Myślałeś może o tym, by dodać do gothica dzieci? Z tego, co wiem to żaden mod tego nie zrobił, a "immersja” zwiększyła by się drastycznie.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Gothic II Czas Honoru - oficjalna zapowiedź
#106 2017-06-02, 22:18(Ostatnia zmiana: 2017-06-02, 22:33)
Cytuj
Myślałeś może o tym, by dodać do gothica dzieci?
Nigdy się nie zastanawiałem, jednak nie wiem jak to wygląda z poziomu gry, ponieważ z tego co pamiętam funkcja odpowiedzialna za rozmiar NPC lubiła się czasem psuć...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobre dzieci w Gothicu wymagałyby nowego modelu ciała specjalnie dla nich, bo to sztuczne zwiększanie skryptowo jest słabe, poza tym nie wspominam już o tworzeniu nowych twarzy..

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty272
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Dobre dzieci w Gothicu wymagałyby nowego modelu ciała specjalnie dla nich, bo to sztuczne zwiększanie skryptowo jest słabe, poza tym nie wspominam już o tworzeniu nowych twarzy..
Od biedy można zmniejszyć model,zrobić nowe tekstury i jakiś retex ubrań specjalnie dla nich
No i inny głos bo zabawnym byłby dzieciak krzyczący "Stój śmieciu" XD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale po kij w ogóle cos zmieniać, co w gothicu sie sprawdzalo -_-
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To po co powstały mody pokroju Returning, Czas Zapłaty, Mroczne Tajemnice, Odyseja, Złote Wrota, Z Życia Złodzieja i miliony innych modów? Jakoś zmieniały one wszystko i większości się podobały. Zmiana dotyczy wszystkiego, nie tylko dodania kilku mniejszych NPC...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Od biedy można zmniejszyć model,zrobić nowe tekstury i jakiś retex ubrań specjalnie dla nich
No i inny głos bo zabawnym byłby dzieciak krzyczący "Stój śmieciu" XD
Hahahahahahahahahahahahahahah xDDDD Skisłem normalnie. Żart roku :D

Fajnie by było gdyby w Gothicu były dzieci...
 

kaiwzkp

kaiwzkp

Użytkownicy
posty13
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Hm... Skoro będą obrażenia obszarowe to postarałbyś się by nie było tych bugów że zwierzęta uciekają w boki (czasami) po śmierci ?? Bo trochę było oporne biec za nimi.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Od biedy można zmniejszyć model,zrobić nowe tekstury i jakiś retex ubrań specjalnie dla nich
No i inny głos bo zabawnym byłby dzieciak krzyczący "Stój śmieciu" XD
Hahahahahahahahahahahahahahah xDDDD Skisłem normalnie. Żart roku :D

Fajnie by było gdyby w Gothicu były dzieci...
Ale dzieci w gothicu już są  :facepalm:   Choćby syn sekoba. Po prostu model jest taki sam i tyle wystarczy
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jest różnica między dziećmi, a nastolatkami :)

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Przerobienie ekwipunku będzie polegało na podmianie metody odpowiedzialnej za "tworzenie" tego box'a na dole, i zastąpieniu go nowym, który pomieści więcej rzeczy. Okno podzielone jest na trzy części. Lewa - Informacje ogólne, Środek - Wymagania lub ???(Nie mam pomysłu raczej zostanie puste - liczę na sugestię) oraz Prawo - Wartość i waga przedmiotu. Jest to wczesna faza ponieważ ciągle trzeba przerobić WSZYSTKIE opisy przedmiotów, ale myślę że warto :>
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na środku te puste pole możesz zapełnić jakimś 1 zdaniem nt. przedmiotu, coś a'la Gothic 3/Risen. :)

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy235
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To może dodaj zasięg dla broni?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Zgadzam się z Krukiem, dodaj zasięg broni + jakiś krótki opis danego przedmiotu jak chcesz.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wersja skryptu 0.8a. Wygląda to teraz tak: Rozszerza funkcjonalność o możliwość łatwego edytowania wszystkiego przez skrypty. Po lewej stronie mamy obrażenia, po środku informacje podstawowe takie jak np. wymagana siła (Sortowane przez źródło - nie przez skrypty), prawa strona opis. Opis nie używa TEXT[0-5] z klasy C_Item, tylko TEXT[5] (Czekam na przerobienie klasy C_ITEM) który można sformatować do następnej linii przez ">n". To na obecną chwilę wszystko. Tak wygląda teraz przykładowy skrypt takiego opisu :F
TEXT[5] = "Pierwsza linia >nDruga linia >nTrzecia linia >nCzwarta linia >nPiąta linia >nSzósta linia >nSiódma linia";
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry