Parę pomysłów oraz sugestii:
1. Możliwość gotowania. Mogło by do działać tak, iż potrawa odnawiała by mniej zdrowia niż wszystkie składniki zjedzone razem z osobna potrzebne do jej ugotowania. Wszamanie takiej potrawy zajmowało by oczywiście mniej czasu, aniżeli pochłonięcie składników, z których ją stworzono. Dzięki temu jedzonko już mało przydatne w późniejszych rozdziałam miało by zastosowanie. Przykładowy przepisz: z trzech kawałków upieczonego mięsa (razem 30HP), miski ryżu (20HP) i butelki wina (5HP + bonuś do trawienia) robimy "Procentową potrawkę Koksa", która odnawia z 40 punktów HP.
2. Dodanie opcji przy kuchni lub stole alchemicznym smażenia całego mięsa, które mamy w ekwipunek a przy alchemii np: jak chcemy wytworzyć przykładowo Pełnie życia dać opcje "Uwarz jedną Pełnie życia", "Uwarz trzy Pełnie życia", "Uwarz pięć Pełni życia". Przyspieszyło by do procesy robienia mikstur czy pieczenia mięska, które są BARDZO mozolne jak ma się dużą ilość składników w ekwipunku.
3. Tarcze powinny blokować ataki potworów (rzec jasna uderzenie pięści takiego trolla czy cieniarstwo byłyby niemożliwe do zablokowania).
4. Dać możliwość, chodziarz krótkotrwałego sprintu. Można by ją ulepszać poprzesz ulepszanie wytrzymałości ubywającej podczas szybkiego biegu. Normalne bieganie umożliwiało by powolne odnawianie paska wytrzymałości.
5. W ogóle powinieneś dać NPC możliwość korzystania z tarczy jak i duali. Dziwnie to wygląda jak tylko my w całej grze korzystamy z nowych technik walki a nikt (nawet nauczyciele) już nie.
Część pomysłów i propozycji pochodzi od innych użytków i modów np: z forum Dziejów Khorinins.