Komuch 8653 7

O temacie

Autor Komuchpl

Zaczęty 21.02.2017 roku

Wyświetleń 8653

Odpowiedzi 7

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Kabinet księcia pomorskiego:


wincyj: https://www.artstation.com/artwork/rdd1a

Jakieś propy ze środka kabinetu:




wincyj: https://www.artstation.com/artwork/0rO3E
Całość była robiona do unreala, ale na artstation wrzuciłem z marmoseta(jakoś ładniej wygląda :D). Całość w PBR. Tekstur ani podglądu modelu nie wrzucam bo mi nie pozwolili. Całość chyba nadal można zobaczyć w Zamku Książąt Pomorskich w interaktywnej aplikacji.
http://bi.gazeta.pl/im/c3/fb/13/z20953027V,Kabinet-2-0-pokazuje-Jolanta-Rybkiewicz--kierownik.jpg

Jakieś randomowe arty:



Nigdy się nie uczyłem rysować więc pewnie masa błędów(np ręce :lol:).
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Fajne Arty :) szczególnie ten drugi co przedstawia jedna z postaci w Darkest Dungeon.

Ryszard

Ryszard

Użytkownicy
Carados Team
posty69
Propsy21
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Carados Team
Kabinet księcia pomorskiego:


wincyj: https://www.artstation.com/artwork/rdd1a

Jakieś propy ze środka kabinetu:




wincyj: https://www.artstation.com/artwork/0rO3E
Całość była robiona do unreala, ale na artstation wrzuciłem z marmoseta(jakoś ładniej wygląda :D). Całość w PBR. Tekstur ani podglądu modelu nie wrzucam bo mi nie pozwolili. Całość chyba nadal można zobaczyć w Zamku Książąt Pomorskich w interaktywnej aplikacji.
http://bi.gazeta.pl/im/c3/fb/13/z20953027V,Kabinet-2-0-pokazuje-Jolanta-Rybkiewicz--kierownik.jpg

Jakieś randomowe arty:



Nigdy się nie uczyłem rysować więc pewnie masa błędów(np ręce :lol:).

No, robią wrażenie. Ta postać na pierwszym arcie fajna :D .
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Robiłem demo na potrzeby zajęć na studiach i przy okazji zrobiłem prototyp lodowej wieży do tower defence'a.


tekstury, materiały i jakieś bonusowe screeny
Spoiler
AO i normal wypalone ze sculptu highpoly


highpoly z zbrusha


Materiał w substance designerze


Materiał w UE4


Zmodyfikowany particle effect(z jakiś dostępnych w UE)


Nagranie animacji z silnika:
https://www.youtube.com/watch?v=P37qf5htkzw
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Mój pierwszy raz z fotogrametrią ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Efekt 138 zdjęć wsadzonych do ReMake od Autodesku:

nieprzycięty mesh miał 9.8m tri.


wstępne tekstury wypalone w maxie i substance painterze, skale i 'krzywizny' cegieł poprawione w photoshopie.
tilowanie zrobione w substance painterze.
Na koniec roughness i height mapy zrobione w substance designerze:


Efekt z designera:


Tekstury:


Screen z unreala:
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Sculpt w zbrushu, retopo i uv mapki w 3dsie, tekstury w substance painterze, render marmoset.


Wincyj:
Spoiler




Jeszcze wincyj:
https://www.artstation.com/artwork/gm0bP
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Siatkę masz bardzo gęstą - sporo poly jest zbędnych, w innych miejscach łączysz elementy mesha w jedną całość co nie wydaje się konieczne :) Troszkę Ci się źle wypaliła normalka na krawędziach ostrza. Warto byłoby to poprawić :) Co designu to średnio przekonują mnie takie wysublimowane kształty połączone z topornym sposobem wykuwania. Tak czy siak, jest duży progres w porównaniu do poprzednich prac a o to chyba się rozchodzi?

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Siatke akurat specjalnie taką zrobiłem, nie celowałem w jakieś bardzo low poly. To na screenach ma koło 10k poly z tego co pamiętam, zrobienie z tego 1~2k nie byłoby wielkim problemem. Normalka nie tylko na ostrzu sie źle wypaliła, ale z lenistwa zostawiłem.
Materiału faktycznie nie przemyślałem, pierwotnie wyglądał zupełnie inaczej:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry