Pillars of Eternity 2 Deadfire 6892 22

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 11.02.2017 roku

Wyświetleń 6892

Odpowiedzi 22

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Pillars of Eternity 2 Deadfire
2017-02-11, 11:42(Ostatnia zmiana: 2017-02-11, 18:39)

https://www.youtube.com/watch?v=ln_plWALAoI



Graficznie gra wygląda nieziemsko. Jestem pod wielkim wrażeniem fajerwerków wizualnych a także tego jak wygląda walka. Przyznam, że zapowiedź 2 cześci mocno mnie zmotywowała aby niedługo wziąć się za 1 (chyba, że komp spłata psikusa heh :D). Co ciekawe 2 też miała kampanie na zebranie kasy w internecie i zebrała ponad 2 miliony. Fani widać wierzą w studio. Dzięki temu będziemy mieli polską wersję językową, znowu. Jest również masa informacji a premierę zaplanowano na początek 2018 roku.


- Martwy Ogień, czyli nowy archipelag, podróżować będziemy po setkach wysp i przez morza, walcząc z piratami, poznając nowe kultury i pokonując coraz to kolejne wyzwania. Tylko mi zapachniało Risenem 2? :P

- Twórcy obiecują prawdziwą rewolucje.....NCP z własnym harmonogramem dnia...WOW! <tak, to sarkazm>

- Liczni nowi a także starzy towarzysze.

- Rozszerzona reaktywność, dynamiczna i mocna pogoda i efekty świetlne, to widać już na filmiku i wygląda naprawdę znakomicie

- Zmodyfikowane czary i zdolności

- Mnóstwo interakcji skryptowych pozwalających na swobodne odgrywanie różnych scen

- Pojawi się możliwość importowania savów z pierwszej cześci, rozbudowane zostaną subklasy

- Zaczynamy na pierwszym poziomie, zmarli towarzysze lub tacy których nie zabraliśmy w jedynce nie pojawią się w dwójce

- podniesienie maksymalnego poziomu do 18

- rozbudowany system klas, naszych i towarzyszy

- znaczne rozbudowanie rozwiązań skryptowych w walce znanych z White March

- powracający towarzysze to Eldera, Alotha, Palleginy

- znacznie większe udźwiękowienie wiekszej liczby postaci

- kustomizacja UI











Post połączony: 2017-02-11, 18:39
Zbiórka nadal trwa, teraz chcą dobić do progu 2.8 milionów. W zamian dostaniemy:
- orkiestrę
- 20 level

Po za tym wzorem chyba tych lochów z jedynki pojawi się ciąg wysp do eksplorowania i odkrywania tajemnic, jedna wyspa za 1,5 tysiąca osób które dofinansują projekt. Maksymalnie chyba może być z 6 wysp a niektórzy obstawiają, że zakończy się tak na 4.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zajebiste grafiki   :D   I pacany jeszcze twierdzą że 3d jest ładniejsze :lol2:

Widać klimaty już będą dużo ciekawsze, niż lesne tereny 1.  :ok:
 Czekam na wiecej informacji :)

@down Myślę że twórcy chyba właśnie się tym inspirowali :P
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Przypomina to trochę taki sam przeskok klimatyczny jak z BG1 do BG2. Z quasi średniowiecznego BG1 do bardziej egzotycznego Amn. xD
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że cale Pillarsy są ukłonem dla Baldursów :P
Ciekawe czy będzie 3 część, a prawda jest też taka, że grafika wygląda kapitalnie.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Kuba  Jak chcesz, to mogę ci przesłać mój ranking rpg w które dotychcasz grałem. :)

Co do PoE myślę że na 2 części + jakiś dodatek gra powinna się zakończyć. Historia będzie kompletna a w takim baldurze długość historii była idealna :)
Dlatego wolałbym coś nowego, najlepiej w świecie mroku. Paradox nawet wykupiło prawa do niego :ok:

edit; kuba sprawdź pw
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jak chcesz to wysyłaj acz raczej przeżyje bez :D

PoE mogą długo doić, zresztą świat podobno lepiej zbudowany niż w Baldursach więc kto wie. Mnie ciekawi kontynuacja Tyranny, gry w którą całkiem niedługo zagram.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Grałem w P1+dodatki/dlc jak zwał tak zwał i Tyranny, może nie jestem fanem takich rpgów ale te gry mnie pochłonęły :D P2 zapowiada się kapitalnie, ale też mnie ciekawi kontynuacja Tyranny :)

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
http://eternityproject.pl/

Polecam stronę, tłumaczą wszystkie nowe, regularnie wychodzące dzienniki i newsy, masy innych informacji można się tam doszukać.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Taka mała informacja, jeden towarzysz ma ze sobą broń palną :P  Czyli mamy potwierdzenie że broń palna występuje w PoE, a kto wie może w 2 to rozwiną ;d
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
@Mac Dun broń palna występowała już w pierwszej części :)

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tzn, że można znaleźć więcej osób i posługującą się bronią palną i są sklepy z bronią?

EDIT: To mój błąd, bo myślałem że broń palna jest w ogóle nie spotykana w 1 :D
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Ogólnie w jedynce spotykamy jednego bochatera który ma od razu broń palną(arkebuz o ile dobrze pamiętam), a tak ogólnie to można dropnąć lub kupić. Zresztą http://eternityproject.pl/przedmioty/bron/

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Pillars of Eternity 2 Deadfire
#12 2017-02-14, 21:22(Ostatnia zmiana: 2017-02-14, 21:58)
Pojawił się kolejny dziennika deweloperski, jak Portal przetłumaczy to powrzucam skrót najważniejszych informacji bo nie chce poprzekręcać czegoś :D A tutaj trochę nowego materiału.





https://www.youtube.com/watch?v=fIUqGbIUP6c

a tu cosik o relacjach.

Post połączony: 2017-02-14, 21:25
2,6 mln zebrali a jeszcze 10 dni zbiórki i masa materiału. Na koniec tygodnia, wideo dotyczące podobno dużego i rewelacyjnie wyglądającego miasta.

Post połączony: 2017-02-14, 21:58
Skrót newsów z ostatniej, pokaźnej aktualizacji:

- poznaliśmy nowych towarzyszy, Maię Ruę i Serafena, Maia to aumauańska łowczyni u której boku podróżuje zwierzęcy towarzysz, drapieżny ptak o imieniu Ishiza służy przede wszystkim do zwiadu, jest honorową i odważną Rautajką (ma brata Kana), jest kapitanem okrętu i przybyła na Archipelag w celu ucywilizowania tutejszych plemion, mimo dużego doświadczenia bojowego Maia jest amatorka jeśli chodzi o politykę i intrygi

- natomiast Serafen to orlański enigmatyk/barbarzyńca i członek dominującej w regionie szajki pirackiej, Principi sen Patrena, urodził się w niewoli gdzie pracował przy prochu i obsłudze dział, szybko opanował zdolności enigmatyka, jest zwinny i potrafi się ukrywać, został "łowca statków" w Principi


Cel na 3 miliony:

- relacje z towarzyszami, towarzysze obserwują nasze postępowanie, oceniają je, wyrabiają sobie opinie na nasz temat, ale także na temat reszty towarzyszy, ich także komentują i wchodzą z nimi w interakcje

- relacje między postaciami rozwijać sie mogą długo i dynamicznie, po przez różne konwersacje i odpowiedzi na dane zachowania, sami możemy mieszać się do rozmów i wpływać na relacje

- ostatecznie między naszymi towarzyszami mogą powstawać takie emocje jak: lojalność, wstręt, strach, pogarda i miłość (związki między towarzyszami) każdą relacje finalizuje jakaś scena, rozmowa a może talent czy przedmiot

- scenarzyści chcą aby to wszystko wyszło naturalnie i zgodnie z fabułą
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Pillars of Eternity 2 Deadfire
#13 2017-02-15, 23:04(Ostatnia zmiana: 2017-02-16, 16:34)


kolejny etap Fulvaro odblokowany :D


Jutro na spokojnie pyknie 2,8 miliona. To oznacza, że w grze pojawi się muzyka orkiestry, kolejne sub-klasy i będziemy mogli wbić 20 level. 9 dni maja na dobicie do 3 milionów. W nocy kolejny wywiad z twórcami i jutro podobno może się pojawić sporo nowych fabularnych newsów.

Post połączony: 2017-02-16, 16:34
@Mac Dun @Halicor  sporo ciekawych newsów fabularnych, skopiowane z Eternity Project Polska autorstwa BiałegoFeniksa

1. Poszczególne tagi zachowań lubianych przez towarzyszy nie są normalnie widoczne. Pokazują się one, kiedy kompan zareaguje na daną postawę.

2. Możliwe że powróci Tryb Wielkich Głów jak w POE.

3. Bogowie będą odgrywać większą rolę w Deadifre. Ondra tym bardziej.

4. Nie odwiedzimy ani Jelenioborza ani Republik Vailańskich, ale decyzje które podjęliśmy w jedynce mają spory wpływ zwłaszcza na wątki kompanów, niekiedy może się zmienić okoliczności, w jakich ich spotykamy. Celują w dużą reaktywność w związku z wyborami z jedynki.

5. Carrie Pattel napisze postać Alotha oraz ósmego towarzysza, który może zostać ogłoszony jako przyszyły cel zbiórki.

6. Format portretów będzie taki sam jak w POE1. Jeśli używaliśmy własnych w jedynce, raczej nie będzie problemów z przeniesieniem ich do dwójki.

7. Nieodwzajemniona miłość może pojawić się w relacji, ale wszystko zależy od natury tej interakcji.

8. Reaktywność multitklasowa u towarzyszy jest raczej czysto mechaniczna, bardziej liczy się ich historia i tło niż to kim są "z zawodu". Padł tu przykład Alotha, jego powiązania z Iselmyrą, Aedyrem i Kluczem.

9. Pojawić się opcja resetowania postaci jak w POE1. Interfejs awansu został całkowicie zmieniony -- pozwala na zobaczenie progresji zdolności.

10. W przypadku śmierci Kany Ruy w Sadzawce, jego siostra Maia Rua nie będzie o tym wiedzieć, lecz dostrzeże że jej brat nie wrócił do domu.

11. Eksperymentują z większym zastosowaniem umiejętności i zdolności w interakcjach skryptowanych (tak jak w dodatku). Planuję większe zastosowanie zaklęć, zdolności, umiejętności także w rozmowach.

12. Pracują nad przemodelowaniem pieśniarza, czerpiąc nieco z modelu enigmatyka. Mogą oni zaczynać z paroma wersami, aby szybciej rzucać inwokacje.

13. Niektóre subklasy dodają delikatne zmiany dla mechaniki danej klasy, podczas gdy inne mogą mocno zmienić jej "feel". Przykład Upiorne Serca, czyli łowcy bez zwierzęcych towarzyszy.

14. Obecni projektanci fabuły to Carrie Pattel, Josh Saywer oraz Paul Kirsch i Megan Starks (oboje pracowali nad Tyranny). Paul i Megan napiszą przynajmniej po jednym towarzyszu. Josh Sawyer ponownie odpowiada za Palleginę.

15. Istnieje towarzysz będący pieśniarzem, a napisze go Paul Kirsch. Całkiem możliwe że jest to szósty tajemniczy kompan widziany w walentynkowej aktualizacji, czyli wielki błękitny mężczyzna (na obrazku stoi między Palleginą a Alothem). Nazywa się Takaihu/Takehu.

16. Temat dusz będzie rozwijany w Deadfire, m.in. jak dusze zmieniają się, czy rosną, czy się podwajają, jak to wszystko działa?

17. Bestiariusz przeszedł zmiany.

18. System relacji i reputacji będzie ze sobą współgrał. Niektórzy kompanii nie lubią cwaniactwa, agresji, zwodniczość czy stoickości i to wpływa na relację z nimi. Duże wybory również kształtują relację, ale głównym "motorem" są czyny, które dotyczą ich bezpośrednio, są związane specyfiką z tym charakterem.

19. System relacji a UI -- pokazuje jedynie bardzo ogólny wskaźnik jak osoba X lubi/nie lubi ciebie. Rozmowy dają większe rozeznanie nad stanem danej relacji.

20. Nie będzie możliwości pre-buffowania przed walka.

21. Wpływ na towarzyszy ma się różnić. Niektórzy posiadają zasadnicze opinie, inni są bardziej elastyczni.

22. Zdecydowali się na Widzącego zamiast nowej postaci, ponieważ uważają że jego koncept można dalej rozwijać, uczynić lepszym.

23. system zaklinania np. jeśli znajdziemy płonącą broń to możemy ustalić naturę płomienia, np. czy ma to być płonący łańcuch czy wybuch ognia, itd. Bronie można zaklinać tylko w określonym przedziale, koniec więc z masową produkcją płonących broni, itd.

24. Akcentują większą różnicę między Widzącym a enigmatykiem (w jedynce te rzeczy pokrywały się). Widzący potrafią zobaczyć historie dusz i przeszłych żyć. Robią także zupełnie nowe rzeczy, które zobaczymy w Deadfire. Enigmatycy operują na duszach zadomowionych (tzn. w ciele), nie potrafią zobaczyć dusz zagubionych czy fruwających między światami (materialnym a zaświatami).

25. Gra jest bardziej otwarta, pracują nad tym, aby gracz nie czuł się ograniczamy progresem historii.

26. Frakcje są 4 i podobnie jak w New Vegas tworzy się z nimi sojusze. Albo możemy zupełnie je zignorować. Frakcje są mocniej związane z historią i dłużej zaznaczają swoją obecność niż w POE1.

27. Kompani (nie wszyscy) mogą opuścić gracza zazwyczaj w wyniku podjętych ważnych wyborów fabularnych.

28. Fabularna struktura gry raczej przypomina Fallout: New Vegas niż Wiedźmina 2.

29. Questy towarzyszy to coś zupełnie innego od dodatkowych questów relacji -- te dotyczą relacji między kompanami albo z Widzącym.

30. Kapłani mają mocno "pocięte" zaklęcia i dostają kilka czarów zależnych od wyznawanego bóstwa, które modyfikują także tom co mogą używać, np. kapłani Eothasa nie mają dostępnych niektórych czarów, podobnie jak Magranici używają nieco innego zestawu. W zamian za to kapłani otrzymują jakieś specjalne bonusy.

31. Dowiemy się więcej o Engwitanach.

32. Jest więcej specjalnych animacji terenu, np. grzęźnięcie w piasku (dla ras humanoidalnych).

33. Można posługiwać się dwoma pistoletami, w jedynce każdy pistolet był dwuręczny.

34. W Deadfire chcą dać więcej pola do popisu dla reaktywności, śledzą questy i zastanawiają się które klasy powinny mieć wtrącenia (jeśli to pasuje). Przykład to Posępna Przysięga z Białej Marchii 2, która oferowała dużą reaktywność dla paladynów (nie tylko Posępnych Piechurów).

35. Aloth i Pallegina mają nowe portrety.

36. Chcą aby muzyka odzwierciedlała egzotykę Archipelagu.

37. Stanowczość będzie dalej ważną cechą w rozmowach, związana jest mechanicznie z koncentracją.

38. Zmiana systemu "modlitwy przeciwko X". W Deadifre efekty statusu znoszą konkretne buffy i na odwrót. Niweluje to konieczność trzymania kapłana w drużynie. Klasy wspierające są bardziej elastyczne.

39. Chcą aby Eric Fenstermaker (który jest na urlopie) napisał postać Edera, jeśli nie będzie przeszkód.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.fig.co/campaigns/deadfire?update=273#updates


Kolejny goal i pokazane nowe miasto! Odblokowano 20 poziom, orkiestre i kolejne sub-klasy.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapowiada się wyśmienicie, trza będzie wesprzeć projekt grosze :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
19 tysiecy do 3 milionów co oznacza, że na pewno otrzymamy ten rozbudowany system relacji i charakterów towarzyszy.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
http://eternityproject.pl/deadfire-16-wlasny-statek-nowe-cele-zbiorki-final-kampanii/

uwierzyli w ludzi, liczą, że 5 milionów dobiją w 2 dni.
Grunt aby dobili do 4 (choć to róznie może być), wtedy gra będzie mocno rozbudowana. Tutaj o statku, twierdzy, poruszaniu się po świecie (podobają mi się te zmiany).
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Jurigag @Mac Dun @WinterKing @Razakel @Halicor

Pillars of Eternity 3 potwierdzone :D Oficjalnie będzie chyba, że dwójka źle się sprzeda.
Zakończono zbiórkę, 4,4 mln na koncie i masa rzeczy odblokowanych (twierdzą będzie statek z możliwościa kustomizacji, będzie można kupować nowe i kraść inne).
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
@Kuba nich pierw dwójkę wypuszczą a nie już o trójce myślą :v
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry