Od jakiegoś czasu nurtuje mnie taka kwestia, czy można zablokować możliwość zdobycia ponad 100% w posługiwaniu się daną bronią. Zdaję sobie sprawę, że nie ma to żadnego znaczenia podczas rozgrywki, ale w oknie statystyk prezentuje się lepiej xD. Osobiście zrobiłem coś takiego
func void B_DontLetPassOver100Percent (var C_NPC self)
{
if (self.HitChance[NPC_TALENT_1H] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_1H] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_2H] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_2H] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_BOW] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_BOW] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] == 100;
};
};
i wrzuciłem to poźniej do FrameFunctions licząc, że będzie to odświeżane co klatkę, ale nie działa tak jak oczekiwałem.