Zablokowanie zdobycia ponad 100% na trafienie krytyczne 2739 4

O temacie

Autor Revoke

Zaczęty 25.12.2016 roku

Wyświetleń 2739

Odpowiedzi 4

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie taka kwestia, czy można zablokować możliwość zdobycia ponad 100% w posługiwaniu się daną bronią. Zdaję sobie sprawę, że nie ma to żadnego znaczenia podczas rozgrywki, ale w oknie statystyk prezentuje się lepiej xD. Osobiście zrobiłem coś takiego
func void B_DontLetPassOver100Percent (var C_NPC self)
{
if (self.HitChance[NPC_TALENT_1H] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_1H] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_2H] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_2H] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_BOW] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_BOW] == 100;
}
else if (self.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] > 100)
{
self.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] == 100;
};
};
i wrzuciłem to poźniej do FrameFunctions licząc, że będzie to odświeżane co klatkę, ale nie działa tak jak oczekiwałem.

Karen

Karen

Użytkownicy
Recovery Team
posty36
Propsy18
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Recovery Team
Bo użyłeś operatora == który służy do sprawdzania wartości.
Musisz użyć operatora =.

Post połączony: 2016-12-25, 01:58
I wywoływanie tego przez FrameFunctions jest zamulające.
Wystarczy że dodasz ten kod do funkcji nauki umiejętności.
Wtedy będzie wywoływał się tylko podczas nauki a nie co klatkę.
Dla silnika to duża różnica, dzięki temu zaoszczędzisz kilka FPS

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Pewnie chodzi mu też o amulety i inne bajery jak zbroje z bonusami 1h czy coś, ale w tym wypadku chyba wystarczyło by abyś parsował funkcję przed itemkami a potem np jak robisz zbroję z bonusem 1h to oprócz bonusu dopisujesz swoją funkcję.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Pewnie chodzi mu też o amulety i inne bajery jak zbroje z bonusami 1h czy coś, ale w tym wypadku chyba wystarczyło by abyś parsował funkcję przed itemkami a potem np jak robisz zbroję z bonusem 1h to oprócz bonusu dopisujesz swoją funkcję.

That will make your permanently lose points if you go over 100% with a temporary buff.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Hamlet

Hamlet

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy
Ten skrypt nie zadziała i tak poprawnie. Bo co w przypadku, gdy walka jednoręczna i dwuręczna będą miały więcej niż 100%? Usuń else if i daj zwykły if
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry