[G1] Dolina Zombie v1.5 30655 45

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 30655

Odpowiedzi 45

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozbawiło mnie zadanie "Przestraszony mag". Co robi mag, który boi się zombie? Ucieka ze względnie bezpiecznego zamku do chaty Cavalorna. :D

EDIT. Dobra, zakończyłem swoją przygodę z modem. Poszedłem do Starej Kopalni oczywiście okazało się, że mam ją całą oczyścić z zombiaków razem z jakimś Damianem, który od razu zginął. Także i ja rzuciłem się w przepaść, bo nie zamierzałem się męczyć. Nie ma ani ciekawej fabuły, dialogów, ani ciekawych zadań. Typowe zadania zbierackie albo polegające na wybijaniu hordy zombiaków nie są tym co zachęca do przechodzenia moda. No i ten bohater taki nijaki. Wszytko kwituje "dobrze, oczywiście, ok, zadanie wykonane". Gdyby kazali mu się powiesić to też by się z chęcią zgodził.
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakby ktoś chciał obejrzeć recenzję tej modyfikacji, to zapraszam

https://www.youtube.com/watch?v=uZnaQvVIlm0
 

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
OrtegaX powinieneś zrobić wersję 2.0, albo jakiegoś nowego moda.
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Witam. Nie wiem, czy to pytanie się pojawiło, czy też może Nie.
Gdzie odnajdę klucz Cor Kaloma do jego kufra w chacie ?
Szukam, szukam szukam, ale mi nie wychodzi więc .. heh
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica

OrtegaX

Gothic: Dolina Zombie 1.5
#44 2018-01-25, 12:54(Ostatnia zmiana: 2018-01-26, 17:38)
PATCH 1.5.3
- Naprawiono bugi skryptowe
- Nowe dialogi
- Usunięto zbędne questy i dialogi
- Dodano nowe postacie
- Dodano 3 nowe zadania
- Nowe przedmioty
- Nowe elementy dopełniające główny wątek fabularny
- Zmieniono niektóre tekstury
- Poprawiono błędy ortograficzne
- Nieco zmieniono świat
- W tym patchu już można expić
- Dodano handlarza wytrychów
- Orkowie atakują teraz zombie
- Oraz dodano parę innych zmian


https://www.mediafire.com/file/zy4hwmrgum7sgs1/GothicDolinaZombie.rar



http://hostuje.net/file.php?id=4d454fe630313aecf66404bfd7e1a248

Frizbick
  • Gość

Frizbick
Gość

Gothic: Dolina Zombie 1.5
#45 2018-03-10, 09:57(Ostatnia zmiana: 2018-03-10, 23:18)
Bardzo podoba mi się taki pomysł na modyfikację i jak na razie wygląda to super ale jest parę rzeczy, które według mnie można by zmienić/poprawić. Nie wiem, czy będziesz jeszcze rozwijał ten projekt ale będę w tym poście zamieszczał rzeczy, które w mojej opinii można by ulepszyć (będę pisał na bieżąco podczas przechodzenia gry więc mogę edytować/zmieniać niektóre rzeczy):
Spoiler
1. Nadal występuje parę literówek, np. "wydażenia", "przyżądzasz"
2. Można by wyjaśnić co robi tamten koleś w drodze z placu wymian bo tak siedzi trochę bez sensu, np. wypatruje nowych ludzi, liczy na wieści z zewnątrz itp.
3. Czy jeden chleb za tak dobry amulet to nie jest trochę za mało? Dodałbym trochę więcej jedzenia.
4. Skoro dziura w piwnicy magnatów to jedyne wejście do obozu to według mnie powinno się postawić tam z dwóch strażników. Dziwne, że jest to niestrzeżone.
5. Z większością postaci nasz bohater zaczyna dialog pytaniem "Kim jesteś?", osobiście bardziej bym to zróżnicował.
6. Z "barykadą" jest mały problem, jeśli wpadniemy w tę szczelinę to nie da się z niej wyjść. Zresztą taki mur z kamienia niezbyt tam pastuje, raczej można by dać drewnianą palisadę albo jeszcze lepiej zrobić barierę z przewróconych stołów, krzeseł, drzwi itp.
7. Zardzewiały miecz oburęczny kosztujący 1480 to nie jest trochę za dużo? Tym bardziej, że na początku gry w skrzynce leżą takie trzy. Ogólnie można by teoretycznie poprawić trochę ekonomię no ale to chyba zbyt dużo roboty.
Oczywiście nie traktuj tego jako czepiania się, po prostu są to moje luźne pomysły, akurat nie mam nic lepszego do roboty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry