https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Spacer
(Moderator:
Sawik
) /
Teksturowanie gotowego zena
[
1
]
Teksturowanie gotowego zena
2812
5
O temacie
Autor
Siemekk
Zaczęty
12.12.2016 roku
Wyświetleń
2812
Odpowiedzi
5
Siemekk
Siemekk
Złote Wrota
posty
2143
Propsy
1154
Profesja
Programista
Złote Wrota
Siemekk
Złote Wrota
Teksturowanie gotowego zena
2016-12-12, 14:06
0
Lista propsujących:
Cześć! Chciałbym przeteksturować niektóre elementy L'hivera, ale czy jest to możliwe z poziomu spacera? Pytam się bo nie wiem znam zbyt dobrze na spacerze
P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.
bgb
bgb
Użytkownicy
posty
848
Propsy
593
Profesja
brak
Użytkownicy
bgb
Teksturowanie gotowego zena
#1
2016-12-12, 14:13
0
Lista propsujących:
Jest, ale i tak musisz mieć mesh tego świata w formacie .3ds
Gothic II: Classic mod PL
|
Gothic II: L'hiver Edition PL
Siemekk
Siemekk
Złote Wrota
posty
2143
Propsy
1154
Profesja
Programista
Złote Wrota
Siemekk
Złote Wrota
Teksturowanie gotowego zena
#2
2016-12-12, 14:18
0
Lista propsujących:
A jak taki mesh wyexportować? Oraz czy w razie czego komp to uciągnie?
(i7 6700k + R9 270x)
P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.
bgb
bgb
Użytkownicy
posty
848
Propsy
593
Profesja
brak
Użytkownicy
bgb
Teksturowanie gotowego zena
#3
2016-12-12, 14:26
1
Lista propsujących:
To wymaga podstawowych umiejętności w programach 3d (blender, 3dmax, cinema 4d). Z kerraxem importujesz zen, do któregoś z tych programów, a potem dzielisz go na party tak żebyś mógł zapisać jako .3ds
Gothic II: Classic mod PL
|
Gothic II: L'hiver Edition PL
Siemekk
Siemekk
Złote Wrota
posty
2143
Propsy
1154
Profesja
Programista
Złote Wrota
Siemekk
Złote Wrota
Teksturowanie gotowego zena
#4
2016-12-12, 14:53
0
Lista propsujących:
Blender > Imort > *.zen
Zen z Lhv ma ponad 100MB blender to przyjmie? Później pewnie dzielić go na x części w spacku potem marcosem a na końcu za pomocą Marcosa i orginalnego zena dodać WP i voby ? tak?
P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.
bgb
bgb
Użytkownicy
posty
848
Propsy
593
Profesja
brak
Użytkownicy
bgb
Teksturowanie gotowego zena
#5
2016-12-12, 15:37
1
Lista propsujących:
Nie wiem czy Blender da radę, Cinema i Max daje:P Skoro wyciągnąłeś świat z lhivera to masz tylko główny Newworld.zen bez partów, więc co chcesz łączyć macrosem? Masz tylko jeden zen i w nim musisz podmienić teren. A żeby móc to zrobić musisz najpierw podzielić wszystko ładnie w programie 3d i pozapisywać jako party .3ds. Potem wystarczy, by te party zgadzały się z visualami dla level-vobów jakie masz w zenie i spacer sam je sobie podmieni przy kompilacji świata.
Gothic II: Classic mod PL
|
Gothic II: L'hiver Edition PL
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Spacer
(Moderator:
Sawik
) /
Teksturowanie gotowego zena
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry