Teksturowanie gotowego zena 2812 5

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 12.12.2016 roku

Wyświetleń 2812

Odpowiedzi 5

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cześć! Chciałbym przeteksturować niektóre elementy L'hivera, ale czy jest to możliwe z poziomu spacera? Pytam się bo nie wiem znam zbyt dobrze na spacerze :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest, ale i tak musisz mieć mesh tego świata w formacie .3ds

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A jak taki mesh wyexportować? Oraz czy w razie czego komp to uciągnie?
(i7 6700k + R9 270x)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To wymaga podstawowych umiejętności w programach 3d (blender, 3dmax, cinema 4d). Z kerraxem importujesz zen, do któregoś z tych programów, a potem dzielisz go na party tak żebyś mógł zapisać jako .3ds

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Blender > Imort > *.zen
Zen z Lhv ma ponad 100MB blender to przyjmie? Później pewnie dzielić go na x części w spacku potem marcosem a na końcu za pomocą Marcosa i orginalnego zena dodać WP i voby ? tak?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy Blender da radę, Cinema i Max daje:P Skoro wyciągnąłeś świat z lhivera to masz tylko główny Newworld.zen bez partów, więc co chcesz łączyć macrosem? Masz tylko jeden zen i w nim musisz podmienić teren. A żeby móc to zrobić musisz najpierw podzielić wszystko ładnie w programie 3d i pozapisywać jako party .3ds. Potem wystarczy, by te party zgadzały się z visualami dla level-vobów jakie masz w zenie i spacer sam je sobie podmieni przy kompilacji świata.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry