Chcę założyć studio. Szukam ludzi. 1804 9

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 8.11.2016 roku

Wyświetleń 1804

Odpowiedzi 9

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.

Temat zwykle nie traktowany poważnie i nic w tym dziwnego. Jednak napiszę.

Zajmuję się programowaniem (JavaScript, HTML5, UnityScript i każdy inny którego będę potrzebował), robię strony, gry na Androida i Windowsa. Korzystam z Unity, ogarniam silnik na tyle by wiedzieć że jestem w stanie zrobić to co sobie założyłem, jednak w pojedynkę szybciej umrę z głodu... Moje portfolio może nie jest imponujące ale rzućcie okiem: http://nocultiststudio.prv.pl (uwaga na reklamy XD)

Potrzebuję przede wszystkim grafika 3D (najlepiej takiego który sam texturuje swoje modele XD) i kogoś bardziej ogarniętego ode mnie kto zdoła zrobić z tego studia biznes albo chociaż zapewni nam wsparcie od ludzi bardziej profesjonalnych z doświadczeniem w znalezieniu finansowania dla takich przedsięwzięć.

Zaczynałem swoją przygodę z gamedevem na tym forum, więc pomyślałem że to dobre miejsce na to "ogłoszenie".

Pozdrawiam.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3421
Propsy2113
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Szczerze? Z takim portfolio, to bym nie startował.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty648
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Cytuj
najlepiej takiego który sam texturuje swoje modele XD
Trafiasz na złych ludzi,bardzo złych...
Kazzmir wiecznie potrzebuje programistów no i jest grafikiem (2D ale na androida w sam raz) pogadaj z nim.
Masz jakiś konkretny pomysł na grę czy tylko szukasz współpracowników.
PS:Masz założoną działalność?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4791
Propsy3193
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Na dłuższą współpracę nie pozwalają mi zobowiązania zawodowe, jednak chętnie bym się pisał na jakiś mniejszy projekt, chociażby żartobliwie wspomniana w innym wątku gra świąteczna.
Profit dla obu stron, ja się nie nudzę, ty masz materiał do portfolio.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Chcę założyć studio. Szukam ludzi.
#4 2016-11-08, 19:03(Ostatnia zmiana: 2016-11-08, 19:14)
gdybyś dalej chciał robić strony internetowe-kodować mogę bardzo pomóc w grafice reklamowej, www itp.
zasadniczo to nawet ciekawy temat, tylko ta strona wygląda jakby była z innej epoki.

http://thanedgrafika.tumblr.com


sawik, dawaj maila bo mnie nerwy biorą na tę grę świąteczną, chciałeś to masz xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Kelten Nie mam działalności. Dopiero w tym roku zacząłem zajmować się tym publicznie i nie do końca wiem z której strony się za to wszystko zabierać. I tak mam konkretny projekt(trudny do zdefiniowania mieszanies FPS-RPG z dużym naciskiem na AI NPCów, silnie inspirowne "The Road" Cormaca McCarthy'ego), jednak jego realizacja zdecydowanie rozciągnie się w czasie nawet gdybym posiadał zespół... Ale od strony programistycznej jestem zdolny wykonać w nim wszystko... jeśli nie umrę z głodu XD

@Sawik Właśnie liczę na dłuższą współpracę, ale gdybym miał na oku jakiś mniej czaso i zasobożerny projekt to pewnie się odezwę.

@Kazzmir Raczej strony robię wyłącznie żeby mieć na chleb... Aktualna moda w kwestii designu stron nie jest moją domeną do tego dochodzi fakt że wolę robić w HTMLu gry niż strony XD. W ogóle grafikiem raczej nie odważyłbym się nazywać w żadnych okolicznościach więc rozumiem obiekcje co do wyglądu strony.

 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty648
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Gry w htmlu? Chyba masz na myśli javascript.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Chcę założyć studio. Szukam ludzi.
#7 2016-11-08, 20:07(Ostatnia zmiana: 2016-11-08, 20:13)
nawet kiedyś kupiłem engine construct, ale jak zwykle albo wszyscy fantastyczni programiści na niego pluli albo nic nie umieli xD ha nawet znam człowieka który sam je robi i zarabia na swoich grach przeglądarkowych, ale nikogo to nie interesuje, wielcy programiści mają wyjebane na takie gupoty xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Kelten no tak ale miałem namyśli korzystanie z html5 jako bazy bo canvas jest pod tym względem bardzo wygodny.


Jeśli mam być szczery to najchętniej zrobiłbym prototyp projektu i poszedł z nim do kogoś kto się na tym lepiej zna jak IMGN.Pro albo coś w ten deseń, kto znalazłby odpowiednich ludzi i "zarządzał zasobami". Bo nic większego nie da się zrobić w pojedynkę.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
prototyp projektu i poszedł z nim do kogoś kto się na tym lepiej zna jak IMGN.Pro
bardzo słuszne podejście, prototyp i szukać wsparcia.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry